|

استایل شیک و پیک بهاره رهنما در جوار ملکه عرب؛ خانوم دم رفتن تو گونه توپ کاشت

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر مشهور و پر حاشیه ای هستش که همیشه اعتما به نفس خودش رو حفظ میکنه و با ظواهری عجیب دیده میشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر که چه عرض کنیم بیشتر میخوره بلاگر اینستاگرامی باشه که در گذشته ای دور بازیگر نیز بوده. البته که بی انصافی نشه و بهتره بگیم این چهره مشهور در کارنامه کاری خود سوابق بسیاری ثبت کرده که 99 درصشونم طنز هستند و یا در یکجا یه انتخاب اشتباهی رخ داده و به مانند سریال نمایش خانگی "گیسو" بهاره رهنما در قالب کاراکتری جدی طور گذاشته شده. بهاره رهنما به تازگی تجربه کارگردانی رو هم کسب کرد اما خب تو جشنواره ایتالیایی که شرکت نمود برنده هیچ یک از آیتم ها نشد و در عوض دیدیم که خانوم نازنین کریمی هم خیلی بی سر و صدا حضور پیدا کردن و تمام جوایز رو درو نمودن، و درست همینجاست که پی میبریم خوب بودن و به جایگاهی رسیدن به جار زدن نیست بلکه دقیقا توانمندی هستش که آدمارو میبره بالا!

بهاره رهنما یه دو سه هفته ای رو با تب و تاب این جشنواره و با تفریح در ایتالیا و دبی گذروند و حالا دوباره برگشته به لایف استایل نرمال خودش که خب پر شده هستش از استایل های عجیب و رفتار های غریب و تبلیغات و ....! بهاره بانو در صفحه اینستاگرامش به شدت فعالیت داره و عکس و ویدیوهای بسیاری از خود منتشر میکنه که البته همین اکتیو بودنه باعث شده تا این بازیگر دهه پنجاهیمون از بورس نیوفته و همچنان با وجود کار نکرد در تلویزیون و سینما اما خب اخبارش دیده شه! 

مثلا در ادامه ببینیم تصویری از وی در حالی که باز هم برگشته به حالت کارخانه و ظاهری نه چندان جالب داره. وی در کنار شبنم قلی خانی این تصویر رو به ثبت رسوند به اشتراک گذاشت.

campec.ir_s instagram 2023-7-9 story

کمال هم نشینی و بهاره رهنما چه بد اثر کرد! اشعار املتی چی میگه!

شنیدین میگن کمال هم نشینی در او اثر کرد! خب قطعا هر کسی چه فرد عادی باشه چه بلاگر و بازیگر و هنرمند و پزشک و ... همه  همه با اون افرادی بیشتر رفت و آمد دارند که شبیه به خودشون فکر کنه و به مانند خودشون هم رفتار کنه و سلایقی شبیه به هم داشته باشد. بانویی که کنار خانم بهاره رهنما نشستن رو می بینید؟ شکل و شمایلی شبیه به بهاره رهنما نداره؟

جالبه که این بازیگر دهه پنجاهیمون دقیقا این چنین ظواهر رفت و آمد دارد و تا به حال هزاران تصاویر از خود منتشر کرده که رفیق فابش این شکلی بودن. البته که سلایق متفاوته و شاید ایشون بنا به شغل و اعتقادی که داره علاقمنده تا این مدلی دیده بشه، اما اینکه بهاره بانو تنها با اینچنین افراد سر و کار دارند چندان جالب نیست.

بهاره+رهنما

چرا که نتیجه اینچنین دوستی ها میشه شکوفایی هنری که به نظر هنر میاد ولی بویی از هنر نبرده. در ادامه می بینید قسمتی از اشعار بهاره رهنما رو در حالی که درست به مانند خود خانوم بازیگر هستش و انگار بهاره رهنم رو در قاب شعری عجیب دراوردن چون خودشم عجیبه!

Untitled

file

سیر تغییرات عجیب بهاره رهنما وقتی هی نظرش واسه استایل عوض میشه!

میدونید و می بینید که بهاره رهنما یهو چه تغییراتی داشت. البته که ای مضوع اصلا از بهاره رهنما بعید نیست و ایشون یه سلطان بودن در آفتاب پرستی مشهور هستند و هر چند وقت یکبار جوری رنگ عوض میکنن که شما به چشمهای خودتون شک کنید درست می بینید یا خیر؟

بهاره رهنما همین چند ما پیش بود که بهو شد محجبه و به طور کامل رو گرفت! وی ابتدا یکبار مخاطبینش رو در اینجا متعجب ساخت و بعد هم با شل کردن همون حجاب! خانوم بازیگر بر این نظر بود که با حجاب شدنش از قلبش میاد و اینکه یهو چی میشه قلبش تحت تاثیر قرار میگیره خدا داند. این در حالی بود که بهاره بانو البته فقط و فقط موها رو میپوشوندن و در باقی استایل از صدتا کوتاه پوش هم کوتاه تر می پوشیدن و البته جذب! حالا می بینیم که دوباره بهاه رهنما بیخیال شده و دوباره برمیگرده به سبک قبلیش که در ادامه مشاهده می کنید روند این تغییرات رو!

Untitled

بهاره رهنما هیچ، پریا قاسم خانی چطور شد که این مدلی شد؟

اگر فکر میکنید که شاخدار پوشی فقط به بهار رهنما ختم شده سخت در اشتباهید چرا که دختر بهاره یعنی پریا قاسم خانی که میشه دختر پیمان قاسم خانی، نیز اینچنین است که البته پریا یه چند سالی خارج از این بزرگ شده و شاید بشه گفت خاص پسندیش به این دلیله! برخی هم بر این نظرند پریا قاسم خانی ترنس می باشد و برای درمان به خارح از ایران رفته و به همین جهت استایلی دو وجهی دارد.

Untitled+(2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا متاهل است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی