|

مینا وحید و نکات خوبی که خیلی از بازیگرا ندارند؛ سیگارو چه نقل و نباتی میندازه بالا!

mina vahid shayanews

مینا وحید بازیگر مشهور ایرانیه که که همیشه با انتشار تصاویر مختلفش مورد توجه قرار میگیره اما اینبار خارجی بودن عکساش بود که سوزه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مینا وحید بازیگر مشهور و کم حاشیه ایرانیه که البته اگه دست به کار بشه میتونه یه تنه هرچی حاشیست به دوش بکشه. مینا بانو از چهره های تلاش کرده در این عرصه می باشد که کارش رو با بازی در سریال های تلویزیونی شروع کرد و بعد رفت به سینما و شبکه خانگی. مینا وحید تا به حال تونسته آثار درخشانی رو در کارنامه کاری خود به ثبت برسونه، اما هیچگاه از دست هنرمندانی نبوده که بترکونه و بشه درجه محفل بازیگرا. مینا وحید چهره ای دوگانه داره که هم نقشای خیلی مثبت بهش میاد و هم کاراکترای به شدت منفور! یکی از سریال های گریم عجیب مینا وحید سریال شبکه خانگی "جزیره" می باش که نشون داد هممممه جور شمایلی به خانوم بازیگر دهه شصتیمون میاد.

مینا وحید شاید چهره ای بسیار پخته داشته باشه اما سن و سالی چندان بالا نیست و از مثلا افسانه پاکرو خیلی کوچیکتره! مینا بانو همیشه علاقمند بود تا چهره ای بولد باشد اما تنها مشهور شد و به اونچه که میخواست، یعنی خیلی تو چشم بودن نرسید! مینا وحید در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد اما خب نتونسته به پیجی میلیونی دست پیدا کنه و کمتر از 190 هزار دنبال کننده دارد. خانوم خانوما در این فضای نامرئی اصولا تصاویر خودش رو به اشتراک میذاره و حتی اگه بخواد در رابطه با فیلم و سریالی هم تیزر بذاره باز اون قسمتی که خودشه رو منتشر میکنه. وی چندان به اونچه که برخی از بازیگران علاقمندن، علاقمند نیست و راه خودش رو میره!

حالا چه راهی؟ اینکه حتما عکسای اتلیه ای بذاره و خودش دست به گوشی نشه! اتفاقاااا مینا وحید تو این حرکت خیلیم ساده زیسته و هرچه دل تنگش بخواهد منتشر میکنه. در ادامه ببینیم جدیدترین پست خانوم بازیگر رو.

346765512_142547668718380_3252251982147938558_n (1)

347063085_924929788720463_8391177380449005818_n (1)

مینا وحید انگاری چهرش واسه نقشای اینجوررری منفی ساخته شده!

میگن هرکسی را بهر کاری ساختن! در رابطه با بازیگران نیز این موضوع خیلی صدق میکنه چرا که هستند هنرمندانی به مانند خانوم شبنم قلی خانی که چهره ای به شدت مظلوم و ساده طور دارند و حتی اگه در کاری کاراکتر منفی هم بهشون بدن یا بهشون نمیاد و یا ته دل مخاطب میخواد که این بازیگر یه جای کار به راه راست هدایت بشه.

و بلعکس هستند بازیگرانی به مانند خانم مینا وحید و یا رویا نونهالی که اگه نقش مثبت بهشون داده بشه خیلی به ظاهرشون نمیشینه! مثلا برای فیلم "بعد از تو" و در نقش لیلا، شاید هیچ بازیگری به اندازه مینا وحید خوب نبود چرا که این چهره، چهره و لحنی رمزآلود و شیطون داره که قطعا به این کاراکتر میومد. مینا وحید در این کار همونطور که باید نقشش رو از آب درآورد و باعث شد تا مخاطب یه سمت این فیلم کشیده بشه.

مینا وحید و نکات خوبی که خیلی از بانوان بازیگر ندارند! نچرالی ازش میباره

مینا وحید از اون دسته بانوانی هستش که چهره نچرالی داره که خب همین موضوع در بین دریایی از چهره های عملی و پروتز کرده خودش یه نکته خوب و مثبته! به خصوص که اگه بازیگر باشید، چرا که دیگه این روزا خانومای بازیگر جَوون یاد گرفتن اول میرن عملاشون رو انجام میدن و چهره ای تراشیده و صاف و صوف و شبیه به هم میسازن و بعد وارد مرحله استعداد یابی میشن که ببینن به درد بازیگری میخورن یا خیر! تازه باز در اون مرحله هم 50 درصد استعداد و توانتایی مهمه و 50 درصد دیگه قطعا خوشگلی و چهره های عروسکیه که اهمیت دارن! شایدن بیشتر! اما مینا وحید ظاهرا از این وادیا به دوره و قیافش رو هر چه که هست دوست داره.

Untitled

وقتی زبون کاربرا از کشیدن سیگار مینا وحید تو لایو قاصر میشه!

مینا وحید چندی پیش در یک لایوی که تو پیج اینستاش گذاشته بود، مصاحبه خیلی عجیب و غریبی رو با طرفداراش داشت. این خانوم بازیگر در سوالی که یکی از فالوورا تحت عنوان سیگار میکشی یا نه ازش پرسیده بود غیرمستقیم جواب داد که سیگار میکشه و در کمال تعجب این کارش رو هم توجیه کرد. این لایو اینستایی مینا وحید خیلی تو فضای مجازی وایرال شد و اغلب مردم رو شوک کرد که چطور یه بازیگری که الان داره تو تلویزیون بازی میکنه باید بیاد و اینطوری از تفریحی که واسه سینما ممنوعه اینقد باز صحبت کنه!!!

مینا وحید رو یه جور دیگه بشناسیم!

مینا وحید متولد 17 مرداد سال 1366 در شهر رشته و همچون اغلب بازیگران با تئاتر وارد این حرفه شد، ولی او از ابتدا مدرک کارشناسی ارشد تئاتر داشت که نشان میدهد در حوزه تئاتر و سینما تنها به تجربه اکتفا نکرد و دلیل درخشش و البته پرکار بودن مینا خانوم تو این حوزه تحصیلات او نیز هست.

او در مصاحبه ای اعلام کرد که هنوز هم دوست داره چیزای بیشتری راجع به بازیگری یاد بگیرد و عاشق رفتن به کلاس های زبان بدن و فن بیان است. او به واسطه حرفه ای بودن در کارش تونسته در طی این سال ها در سریال های موفقی همچون "افرا"، "برف بی صدا می بارد" و "جزیره" بازی کرده و شهرت بیشتری نسبت به قبل کسب کرده.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی