|

استایل مینا وحید رو بشناسیم

مینا وحید قد داره رعنا؛ نگاه خانوم چطور کژوال سانتی مانتال میکنه تا بشه الگو ابدیت!

Mina Vahid

اگر قد بلندی داری و تو استایل کردن بعضی وقت ها به مشکل میخوری مینا وحید رو بگذار الگوت که خوب بلده متناسب با قد بلندش استایل کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر از طرفداران سریال جزیره و یا برف بی صدا می‌بارد باشید مطمئنا با مینا وحید آشنا هستید بازیگری که کار خود را در سینما با فیلم آتش سبز آغاز کرد و سپس با سینمایی دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان به شهرت رسید. خانوم مینا وحید در کنار تمامی جنجال ها و حواشی ای که دارد تا به امروز در آثار درخشانی نقش آفرینی کرده و بسیار خوب از عهده نقش های خود برآمده است. و اما از جنجالی ترین بحث های مربوط به مینا وحید می توان به اوت فیت ها و نحوه استایل کردن او اشاره کرد که تا کنون چندین بار مورد بحث قرار گرفته است به همین خاطر در ادامه نگاهی می اندازیم به چند نمونه از انواع استایل های ایشون تا ببینیم به طور غالب از چه سبک پوششی ای پیروی می کنند.

استایل مینا وحید

1.مینا وحید جسور در انتخاب پترن

پترن ها می توانند یک آیتم را به نقطه عطف استایل و مرکز توجه ها تبدیل کنند به همین خاطر بسیار حائز اهمیت است که در هنگام استفاده از پترن ها حفظ تناسب را در نظر داشته باشید و از چندین پترن به طور همزمان استفاده نکنید و یا پترن های انتخابی شما با هم همخوانی داشته باشند و خلاصه کلام این که اگر بیش از یک آیتم پترن دار در اوت فیت خود دارید باید بدانید که کوچک ترین اشتباهی می تواند استایل شما را شلوغ بدون تناسب کند از همین رو استفاده از پترن در استایل نیازمند کمی دست و دلبازی است و اما در رابطه با خانم بازیگر باید بگوییم که به طور غالب استایل های مینا وحید ساده و به دور از طرح و پترن خاصی است اما با این حال برای تنوع و به رخ کشیدن جسارت و شهامت خود در استایل کردن خوب بلد است که گاها از پترن های شلوغ و بزرگ استفاده کند و توجه ها را به سمت خود جلب کند اگرچه که در برخی موارد شاید نامتناسب بودن استایل او با موقعیت مورد نقد قرار بگیرد اما با این حال نمی توان به پترن پوشی او ایراد گرفت.

مینا وحید جسور در انتخاب پترن

2.مینا وحید کم ریسک در انتخاب پالت رنگی

به گزارش شایانیوز،  با نگاه کردن به اوت فیت های مختلف مینا وحید خیلی زود متوجه میشویم که به طور غالب پالت رنگی محبوب ایشون شامل رنگ های خنثی و ملایم مانند طوسی، سفید و صد البته مشکی است و اگرچه هرازگاهی رنگ های دیگری در استایل ایشون شاهد هستیم اما مشخص است که به خصوص برای مراسم های رسمی به دنبال رنگ های کم ریسک و مطمئن تر هستند.

مینا وحید کم ریسک در انتخاب پالت رنگیمینا وحید و پالت رنگی

3.مینا وحید حواس جمع در انتخاب متناسب

یکی از مهم ترین المان هایی که باید برای داشتن یک استایل خوب و درخشان به آن توجه کرد رعایت و حفظ تناسب میان لباس و فرم اندام می باشد. مینا وحید از جمله خانم های بلند قامت سینما و تلویزیون به حساب می آید که طبیعتا در استایل کردن نیز این قد بلند یک مزیت به حساب می آید اما با این حال بانوان بلند قامت نیز برای این که بتوانند استایل مناسب‌تری داشته باشند باید از یک سری اصول پیروی کنند برای مثال همان طور که در اوت فیت های مختلف مینا وحید شاهد هستیم استفاده از مانتو ها و لباس های بلند یک انتخاب بسیار هوشمندانه است چراکه باعث میشود کشیدگی اندام فرد زیبا تر دیده شود.

مینا وحید حواس جمع در انتخاب متناسبمینا وحید و قد بلند

4.مینا وحید خوش سلیقه در کژوال پوشی

و نهایتا به عنوان کلام آخر اگر بخواهیم سبکی برای اوت فیت های مختلف مینا وحید معرفی کنیم آن سبک، کژوال می باشد. علاقه به شلوار جین، کفش های تخت و کتانی، لباس های گشاد و شال های که با بی قیدی به دور گردن ایشون نشسته اند همگی نشانه هایی از یک سبک کژوال دارند. در سبک کژوال راحتی و آزادی عمل حرف اول را میزند در این سبک شما باید آن چیزی را به تن کنید که حس بهتری به شما میدهد.

مینا وحید خوش سلیقه در کژوال پوشیمینا وحید کژوال پوش

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مینا وحید قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیک پوش جذاب وخوش استایل مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند با تحصیلا ت بالا جذاب خوش استایل وشیک پوش مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است تحصیلات

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است تحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیک پوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرداست موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها