|

بررسی استایل بهاره رهنما

استایل ماکسیمال بهاره رهنما در عطر آخر اردیبهشت؛ خانوم واسه خارج لاغر کرده چه باربی شده

بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از بازیگران و کارگردانان ایرانی است که به تازگی به خاطر فیلم جدیدش در جشنواره ایتالیا با استایلی جنجالی حضور پیدا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر و کارگردان ایرانی، متولد 10 آذر 1352 در اراک است، او در سال 1375 با بازی در سریال بازگشت به خانه فعالیت هنری و حرفه ای خود را در تلویزیون آغاز نمود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بهاره رهنما، دختر پروین قائم‌ مقامی بازیگر سینما و همسر پیشین پیمان قاسم‌ خانی نویسنده مشهور سینما است. اگر بخواهیم به چند آثاری که این بازیگر با استعداد در آن ها هنرنمایی کرده است اشاره کنیم می توانیم گیسو، دایره زنگی، پاستاریونی، افعی، آشنایی با لیلا، 360 درجه، اژدر، آینه بغل، ساخت ایران، آرسنیک و تور کهنه، توفیق اجباری، سن پطرزبورگ، بعد از ظهر سگی سگی، ورود آقایان ممنوع، هرچی خدا بخواد، زن‌ها شگفت انگیزند، ورود زنده‌ها ممنوع، خنده در باران، آس و پاس، خوب بد جلف، هشتگ، دیو و دلبر، ایکس‌ لارج و آقای سانسور را نام ببریم. شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی او در دنیای استایل و مد هم مانند کارنامه هنری خود فعال و پرکار بوده است و می توان گفت نسبت به هنرمندان دیگر حضور تاثیرگذارتری را داشته است. این بازیگر جوان معمولا ماکسیمال و عجیب و غریب لباس می پوشد، البته شاید استایل بی نقصی نداشته باشد ولی یک ویژگی جالب و مهم دارد که می توان از این ویژگی به عنوان نقطه قوت استایل های او یاد کرد.

بهار رهنما بسیار جسور پوش و با اعتماد به نفس است، او بارها و بارها ثابت کرده است که یک خانم ایرانی می تواند با هر نوع پوشش و لباسی در جمع های مختلف بدرخشد و مرکز توجه قرار گیرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از این استایل ها آشنا شوید.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

ماکسیمال پوشی به سبک بهاره رهنما در اکران فیلم زنی که شاعر بود

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم بهاره رهنما یکی از سلبریتی هایی است که از پوشیدن و انتخاب لباس هایی که دیگر افراد می هراسند هیچ ترس و واهمه ای ندارد. او برای شرکت در مراسم اکران فیلم زنی که شاعر بود به وسیله یک مانتوی عجیب و سیاه و اکسسوری های قرمز و براق ثابت کرد که علاوه بر بازیگری و تجربه کارگردانی جسارت انتخاب لباس های عجیب هم دارد. البته جالب است که بدانید همه ماکسیمال پوش ها اینگونه هستند زیرا استایل ماکسیمال در صنعت مد و فشن بر ترکیب شلوغ و اغراق‌ آمیز طرح‌ها، رنگ‌ ها و اکسسوری‌ های متعدد در استایل تاکید دارد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما با استایل جیپسی در اکران فیلم عطر آخر اردیبهشت

یکی از استایل های معروف مد و لباس، سبک لباس کولی و جیپسی است. این سبک، طی سالیان متمادی تغییرات زیادی داشته که طی این تغییرات استایل هایی شبیه به کولی ها به وجود آمدند و همانند استایل بوهو به مرور زمان پا در عرصه  مد گذاشتند. دامن بلند و چند لایه با پارچه‌ های رنگارنگ، روسری بزرگ روی موهای بلند یا بستن روسری به دور سر و کمر، گوشواره، گردنبند و آویزهای پرشکوه و زیبا از ابتدایی‌ ترین بخش‌ هایی است که در این سبک استفاده می شود. پس می توان گفت این استایل بسیار به سبک ماکسیمال و سبک شخصی بهاره رهنما نزدیک است، البته اگر نخواهیم از حق بگذریم این بازیگر جسور در انتخاب و ترکیب استایل ها و سبک های مختلف چنان خوب می درخشد که گویی استایلیست است. او حتی برای حضور در ایتالیا هم به همین سبک لباس پوشیده بود.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

باز هم بهاره رهنما با استایلی شلوغ و ماکسیمال در جشن حافظ

بهاره رهنما یکی از بانوان هنرمند کشورمان است که ماکسیمال را به سبک شخصی خود به نمایش می گذارد، مانند استایلی که برای جشن حافظ در نظر گرفته بود. می توان گفت افراط، ابداع، پیچیدگی، بی‌ پروایی و فرم‌ های اغراق‌ شده از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های استایل ماکسیمال محسوب می‌شوند. در استایل مینیمال همه چیز از برش لباس تا جنس و طرح پارچه‌ ها بر سادگی و سهولت کاربری و استفاده‌ بهینه از متریال و پارچه تأکید دارد، در حالی که در استایل ماکسیمال تمامی این قوانین نقض می‌ شود و لباس‌ ها ممکن است اور‌سایز طراحی شوند و پر از طرح و تزیینات و تجملات باشند. خیلی جالب است که بهار رهنما با اینکه اندام درشتی دارد دست از این سبک نمی کشد، البته او با انتخاب رنگ های مناسب کمی در چگونه دیده شدن استایل شلوغ خود تاثیر می گذارد و این تاثیرگذاری جهتی مثبت در لاغرتر دیده شدن آن است.

بهاره رهنما

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل بهاره رهنما قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    آی شوهر دومش هم راحت شد !

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی