|

بالاخره ملیکا خانوم تو لباس عروس دیدیم دَم پر دامادی کوتاه؛ خونه لاکچریشو نگا

mehrave sharifinia shayanews

ملیکا شریفی نیا بازیگر سریال نیوکمپ می باشد که هیچگاه از لایف استایل خود چیزی رو نمیکرد تا اینکه ویلای اعیانی پدر رو نشون همه داد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قبلنا سریال های تلویزیونی خیلی مخاطب داشتن و اونچه که در نمایش خانگی پخش میشد یه کار خاص فرض میشد، اما حالا می بینیم که سریال های شبکه خانگی اونقدری زیاد شدن که دیگه اصلا خاص نیستن و اتفاقا در اینجا این بیننده هستش که انتخاب می کنه چی رو بببنه و چی رو نبینه! این روزها سریالی که به عنوان طز در پلتفرم ها پخش میشه "نیوکمپ" هستش که تونسته با ژانر طنز و باحالش خنده به لب مخاطبش بیاره. یکی از بازیگرای باحاله کار ملیکا شریفی نیا می باشد که نقش گندم یا همون گندی رو ایفای میکنه و نشون داده یه دختر تا به چه اندازه میتونه یجورایی نچسب اما دوست داشتنی باشه! ملیکا شریفی نیا بیشتر کارنامه کاری اش با کاراکترای طنز پر شده اما خب یه سوابقی مثل سریال "نجلا" رو هم ثبت کرده که نشون میدن ملیکا شریفی نیا همه فن حریفه! خب مثلا خواهرش مهراوه چندان در قالب طنز نمیتونه خوب باشه اما ملیکا شریفی نیا هم خنده دار و هم اجتماعی طور عالیه!

ملیکا شریفی نیا هم بعد بوقی عروس شد ولی خب اینجوری!

ملیکا شریفی نیا اصولا این مدلیه که تو نقش هایی که بازی میکنه کاراکتر مادری مهرون و زنی فداکار نداره، بلکه همیشه این مدلی بوده و هستش که مثلا یکی میخواد ازش خواستگاری کنه و یا مثلا دختری مجرده با داستان های مختلف. اما در سریال "نجلا" ملیکا بانو هم رخت عروس به تن میکنه و در نهایت عروس میشه. جالبه که بدونید در واقعیت هم ملیکا و مهراوه شریفی نیا مجرد هستند و شوهر و بچه ای در کار نیست!

اما داستان جذاب سریال نجلا: قصه سریال نجلا در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی‌ها وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همه این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود. در فصل اول سارا رسول‌زاده و در فصل دوم محیا دهقانی نقش نجلا را ایفا کرد.

melikasharifinia_278013544_536440451520067_6978225352383584155_n

ملیکا شریفی نیا و استایل هایی که اصلا تجمل ندارن!

یکسری هستند به مانند خانومها الناز شاکردوست و یا سپیده خداوردی و ... که اگه در یک تصویر لباسی به تن دارد، بی شک تو تصویر بعدی کل استایلشون تغییر کرده به خصوص که اگر از نوع سپیده خانومش باشن!

اما خب برخی هم هستند به مانند ملیکا شریفی نیا که کلا انگار از تجمل گرایی به دورن. مثلا در ادامه تصویر از ملیکا بانو مشاهده می کنید که برای بار هزارم شال قرمز رنگ رو سرش کرده و با همون رنگ رژ همیشگیش عکسش رو منتشر کرده! حالا اگه بانوانی که مثال زدیم بودند احتمالا یا عکسی نمیگرفتن و یا استایلشون متفاوت از اونچه که تا به حال ازشون دیده اید بود. البته که ملیکا شریفی نیا بعد از لاغری شدیدی که داشت و به اندامی اینده آل رسید و بعد با ترکیب لباس هایی بسیار زیبا برای مراسمات دیده شد که خب باید بگیم یکوقت فکر نکنید ملیکا بانو به ظاهرش اهمیت نمیده، بلکه اهل تجمل زیاد از حد نیست!

hashiyeh_irooni_s+instagram+2023-5-7+story+(1)

Untitled

ملیکاشریفینیا

ملیکا شریفی نیا و کیلوریزونی که به راه باربی شدن هدایتش کرد!

خب شاید براتون سوال بشه جریان لاغر کردن ملیکا شریفی نیا چیه؟ که خب در پاسخ باید بگیم ملیکا شریفی نیا تا چند سال پیش چاق بود و اضافه وزن داشت و شاید به همین دلیل به اندازه خواهر بزرگش پیشنهاد کار نداشت اما به یکباره ملیکا خانوم با یک رژیم غذایی صحیح و ورزش تونست کیلوهای زیادی رو کم کنه و حالا اندام کاملا متناسبی داره. او برای اینکه دیگران رو هم به کاهش وزن ترغیب کنه صفحه ای در اینستاگرام زده به اسم کیلوریزون که برای کاهش وزن و لاغری مشاوره می دهد.

Untitled

Untitled

ویلای اعیانی ملیکا شریفی نیا وقتی نشون نمیداد انقدر پولداره!

همونطور که میدونید شریفی نیا ها خونوادگی وارد عرصه بازیگری شدن. خب تو خیلی از مشاغل دیدیم که پدر خونه فلان شغل رو داره و پسرش رو هم برده تو همون کار؛ در رابطه با خونواده شریفی نیا متفاوته و از اونجایی که آقای محمدرضا خان تنها دو دختر دارند خب دختراشون رو وارد شغل خودشون و خانومشون نمودن!

آزیتا حاجیان نیز همسر سابق و البته مادر دو بانوی بازیگر می باشد که حالا همسر فردی دیگر است. این چهار بازیگر نام برده همگی از هنرمندان قالب و دوست داشتنی در این عرصه می باشند که تو طول این سالها تونستن درآمد بالا و خوبی برای خود کسب کنن و همیشه هم بر این تلاش بودن تا کم حشیه برن جلو و به همین علت کسی خبر نداره ماشینشون چیه خونشون کجاست و لایف استایلی چه مدلی دارند!

تا اینکه مدتی پیش ملبیکا شریفی نیا تصویر از یک میز خوشمزه در ویلایی زیبا منتشر کرد و کمی تا قسمتی کاربران رو خبردار ساخت!

melikasharifinia2-vaghtesobh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پیمان.م ارسالی در

    اون تواضع و فروتنی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی