|

تجمل نگرایی عجیب ملیکا شریفی نیا که یهو شد یه دختر غلیظ؛ گیسای خانوم بیگودی رو خورد!

melika sharifinia shayanews

ملیکا شریفی نیا که از دوست داران استایل قرمزه، اینبار نیز به مانند همیشه با آیتم هایی از این جیغ دیده شد و مورد توجهی خاص قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ملیکا شریفی نیا بازیگر باحال و مشهور ایرانیه که محبوبیتش به پای آبجی جانش یعنی خانوم مهراوه شریفی نیا نمیرسه، اما خب چهره ای دوست داشتنی می باشد که خیلی ساله در این عرصه شگفت انگیز حضور داره و حالا تبدیل شده به بازیگری پخته که میتونه هم تو سبک اجتماعی و هم طنز به خوبی ایفای نقش داشته باشه. ملیکا شریفی نیا گرچه به ماند پدرش نبود و چندان بر روی پرده نقره ای دیده نشد، اما در عوض تلویزیون خوب فعالیتی داشت و داره و به دست همین رسانه هم پیشرفت کرد. ظاهرا دخترای آقای شریفی نیا کلا این مدلین که خیلی از پارتی بازی های پدر و مادرشون استفاده نکردن که دائم بخوان یا سینما باشن یا نمایش خانگی! ملیکا شریفی نیا با بازی در سریال "آشپزباشی" و "شمس العماره" بود که به اون مشهوریت دلخواهش رسید و آخرین سریال جذابی هم که ازش دیده شد سریال "نجلا" بود.

ملیکا شریفی نیا تو اینستاگرام فعالیت زیادی داره و عکس های بسیاری هم از خود چه در دوران اضافه وزنش و چه حالا به اشتراک گذاشته که خب نشون میده خانوم بازیگر اعتماد به نفس خوبی نسبت به فیسش داره چرا که ملیکا بانو و مهراه خانوم اهل فیلتر بازی نیست و نچرال طور خودشون رو به نمایش میذارن. در ادامه تصویری جدید از وی در کنار نفیسه روشن مشاهده می کنید.

hashiyeh_irooni_s instagram 2023-5-7 story (1)

فرار عجیب ملیکا شریفی نیا از تجمل گرایی!

تصویر رو دیدین؟ جالبه که ملیکا شریفی نیا در بیشتر اوقات با همین شال و رژلب قرمز دیده میشه که خب اول نشون میده خانوم بازیگر چه علاقه وافری به این سبک و آیتما داره، دوم اینکه ظاهرا خیلی به فخرفروشی و هر روز استایل عوض کردن به مانند خانوم ترلان پروانه و یا سپیده خداوردی نیست!

ملیکا شریفی نیا دقیقا مثل مهراوه هستش و از هر آنچه که تجمل گرایی باشه خودنمایی داشته باشه به دوره! این دو خواهر که هر دو مجرد هستند از حواشی کمی برخوردارن و کمتر هم تو دید همگان قرار میگیرن، اما انگاری این مدلین که هر چقدر هم که کمرنگ باشن تنها با یک عکس جدید بولد میشن و دوباره میان رو بورس!

unknown_279356154_1957192631152375_8495874628367612068_n

نیوکمپی که ملیکا شریفی نیا رو یه شکل دیگه کرد

البته البته و البببته این روزا می بینیم که ملیکا شریفی نیا در سریالی به نام "نیوکمپ" داره میاد رو همون بورسی که گفتیم. این سریال که با حضور بازیگرانی جذاب به مانند آقای اکبر عبدی می باشد، یه گریم باحال برای ملیکا خانوم هم در نظر گرفته شده که چهره ای نو از وی به نمایش میذاره.

unknown_344360300_1410534846450130_6230062161846133552_n

تبلیغاتی که به ملیکا شریفی نیا نمیومد ولی زد تو کارش!

اما جدا از اینها قطعا وقتی یک بازیگر در شغلی که داره کمرنگ میشه، حالا یا به دلیل کمبود پیشنهاد کاری و یا به خواسته خودش، باید از یه راهی درآمد داشته باشه و این روزا چی بهتر از اینکه بازیگرا حتی اونهایی که کمی تا قسمتی شهرت یافتن از فعالیتی مثل تبلیغات استفاده نکنن؟

حالا یکسری هستند به مانند خانوم بهاره رهنما که مثل بنز این حرکتو میزنن و برخی هم هستند به مانند خانوم نیکی کریمی یکبار میکنن اما خب درست درمون و پررر پول! 

ملیکا شریفی نیا نیز به تازگی ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت که چنین بود و خانوم بازیگر در حالی که استایلی جالب داشت، زد تو کار دیوار رنگ کردن و با همین روند مورد توجه کاربران قرار گرفت.

ملیکا شریفی نیا ژن پدر رو داشت ولی شد عین مامان جانش! 

اگه یادتون باشه ملیکا شریفی نیا در اوایل کارش اندامی بسیار درشت و تپل داشت. البته که تو چند سال اخیر یه چندتایی از بازیگران خانوم و آقا هستند که دست به لاغری زدند و تصمیمشون رو گرفتن که خب اغلب هم مخاطب راضی نبود چرا که به اون تپلیه شخص عادت داشت و اصلا خیلیا مثلا مهران غفوریان رو به همون دلیل نمکی میدیدن و دوستش داشتند!

اما ملیکا شریفی نیا که از وزن زیادها بود به یکباره تصمیم گرفت تا با ورزش و رژیم درست یه دستی به سر و روش بکشه که خب همین هم شد و خانوم بازیگر حالا بسیار متناسب تر از پیش هستند..اما ملیکا شریفی نیا اومد و یه پیج به نام کیلوریزون هم زد که در اون برای افراد شبیه به خودش مشاوره بذاره.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها