|

(عکس) بهاره رهنما و بهنوش بختیاری؛ حمایت دو چهره پرحاشیه از هم!

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام به حواشی پیش‌آمده برای بهاره رهنما واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد
بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که البته خودش هم حواشی زیادی دارد و اخیرا با ریحانه پارسا جل اینستاگرامی زیادی داشت با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نسبت به حواشی پیش آمده در خصوص بهاره رهنما واکنش نشان داد.
بهنوش بختیاری در اینستاگرامش نوشت: بهاره عزیز... من هم تبار عزیزان قوم بزرگ لرو عشایر عزیز بختیاری هستم... هم لهجه و هم ولایت بی بی مریم و سردار اسعد بختیاری فاتح تهران... هیچکی مثل من نمیدونه که شما برای تمام اقوام ایرانی و همه اقشار این مملکت از بزرگ و کوچک احترام قایٔلید...بهاره رهنمای عزیز قطعا قصد بی احترامی نداشته چون اگر ته دلش کینه یا خشمی نسبت به این قوم داشت، رفیق گرمابه و گلستان من نبود... ایشون عذرخواهی کردن که بزرگواریشون رو رسوند... وخواهش میکنم از شما به حرمت ایران و ایرانی باهم سازش کنیم و این روزهای منحوس کرونایی و عصبی رو پشت سر بذاریم... (عکس) بهاره رهنما و بهنوش بختیاری؛ حمایت دو چهره پرحاشیه از هم!

ماجرای توهین بهاره رهنما به قم لر چه بود؟

در قسمت اخیر مجموعه «شام ایرانی» که به کارگردانی سعید ابوطالب تولید شده، بهاره رهنما که میزبان مریم امیرجلالی، فلور نظری و شهرزاد کمال زاده است، در دیالوگی عنوان می کند که «ماشالله دخترای امروزی سر و وضع شان نیکول کیدمنه و طرز فکرشون لر». این سخن خانم بازیگر به سرعت با واکنش های بسیاری از سوی مخاطبان همراه شد تا جایی که فریبرز عرب نیا، علیرضا بیرانوند، میلاد میداوودی و ... نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند. پیشنهاد می شود: واکنش تند علیرضا بیرانوند به بهاره رهنما ؛ کلاغ بی اصالت!

بهاره رهنما و توضیحی که هیچ کس را قانع نکرد!

در نهایت هم بهاره رهنما در اینستاگرام خود اعلام کرد که قصد توهین به هیچ قومی را نداشته و در این باره گفت: در شام ایرانی من به قدمت فیلم «دختر لر» اولین فیلم ایرانی ناطق در قیاس با فیلم های بازیگران امروزی اشاره کردم آن‌هم در بخش نمایشی کار و در نقش یک خواهر شوهر عصبی! و اگر اسم این قدیمی ترین فیلم ایرانی هر چیزی بود ملاک من همان اسم بود و خداوند را شاهد می‌گیرم که هیچ اشاره ای به قومیت نداشتم شما عزیزان هم اگر عجول نبودید و شام ایرانی ما را تا قسمت آخر می‌دیدید متوجه می‌شدید که من اصلا به بهانه حمایت از یک بانوی لر که قربانی سوختگی در یک نزاع فامیلی شده بود در این برنامه شرکت کردم! (عکس) بهاره رهنما و بهنوش بختیاری؛ حمایت دو چهره پرحاشیه از هم!

ساترا شام ایرانی بهاره رهنما را کلا حذف کرد!

اما این توضیحات کافی و قانع کننده نبود و در نهایت ساترا در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار قسمت جدید سریال «شام ایرانی» در رسانه‌های صوت و تصویر که در آن به یکی از اقوام اصیل ایرانی توهین شده بود، ساترا به محض دریافت گزارش مردمی از سوی کاربران نسبت به بررسی مورد مذکور اقدام کرد. با بررسی صورت‌گرفته، مشخص شد مورد ذکرشده در تضاد آشکار با فصل «احترام به فرهنگ و اقوام کشور» در ضوابط محتوایی است به همین جهت با دستور ساترا، این بخش از همه رسانه‌های رسمی منتشرکننده حذف شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی