|

چهره ای نو از "مهشید جوادی" که آرایشی نداره و غافلگیر کنندست؛ فیگور دود و دمی چی میگه!

mahshid javadii shayanews

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس می باشد که در اینستاگرام تصاویر بسیاری از خود منتشر میکند و اینبار تو ماشین با سلفیش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهشید جوادی از دست هنرمندان نوپایی هستش که هنوز داره تاتی تاتی میکنه. البته که خانوم بازیگر جذابمون نه اینکه به تازگی وارد این عصه شده باشه و کم تجربه باشه خیر، بلکه هنوز با اونچه که در چهره داره مشهوره و خیلیا هستند که با اسم مهشید جوادی رو نمی شناسن و خانوم خانوما هم هنوز راه همواری به سینما و نمایش خانگی پیدا نکرده اند. به همین علت در ابتدا گفتیم مهشید جوادی هنوز به اون مرحله از خفن بودن در بازیگری نرسیبده.

مهشد جوادی با بازی در سریال "بچه مهندس" بود که شناخته و البته به شدت مشهور شد. خانوم بازیگر دهه هفتادیمون در این کار به شدت تونست مخاطبش رو جذب کنه و یه جوایی شده بود که ایشون سریال رو مشهور میکرد و سریال هم ایشونو! مهشید جوادی در این کار به مانند خانوم نرگس محمدی بود و از اونجایی که مخاطب رو با چهره محجبه و چادری خود آشنا نموده بود، کاربر بعد از دیدن تصاویر اینستاگرامی وی حسابی جا خورد و متعجب شد. البته که این موضوع میون بازیگران به خصوص بانوان به شدت زیاد پیش میاد که خب ممکنه به جا بخوره تو ذوق مخاطب و یه جا هم خوشش بیاد! 

اما در ادامه ابتدا تصویری ساده از این چهره جذاب مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

Untitled

مهشید جوادی هیچ کار خوشگلاسیونی واسه فیسش نکرده؟ پس چطور انقدر زیباست؟

خب همونطور که دیدن بی فیلتر و با کمترین میکاپ! این در حالیه که مثلا اگر الان خانوم مریم مومن بود، تصویر هم با فیلتر و هم با میکاپ میشد!

استفاده از فیلترای اینستاگرامی که دیگه تو سطح جهان به شدت ترند شده که برای برخی البته اعتیاد هم محسوب میشه چرا که بدون فیلتر اصلا و ابدا حاضر به دیدن خودشون جلوی دوربین نیستند. قطعا هر چیزی هم که مربوط به زیبایی های غیر طبیعی باشه تو ایران ما به شدت ازش استفاده و دیده میشه.

فیلترای اینستاگرامی یکی از اونهاست که بین بازیگران خانوم هم خیلی هستش و با توجه به اینکه اغلب دست به عمل های زیبایی هم زده اند، اما دست بردار فیلتر هم نمیشن! برخی هم هستند به مانند خانوم مهشید جوادی که اهل اینچیزا نیستن و به اونچه که دارند راضین. البته که این گفته ها دلیل بر این نمبشه که بگیم مهشید جوادی هیچ کاری برای خوشگلاسیون فیسش انجام نداده، خیر!!

مهشید جوادی اینجوری خودشو متفاوت از نقش کرد

مهشید جوادی از این مدل بازیگراست که از همه جور استایلی استقبال داره و خودش رو محدود تنها یک یا دو سبک نمیکنه که خب از اونجایی که روحیه ای شیطون هم داره اصولا تو محدوده خانومانه پوش نمیچرخه و سعی داره تا بیشتر کژوال و گشاد طور تیپ بزنه.

مثلا برای همین نمایش با توجه به اینکه خانوم خانوما خیلی مورد توجه قرار گرفت، با دسته گلی زیبا و البته استایلی باحال تصویری ازخود به اشتراک گذاشت که برخی از کاربران بر این نظر بودند یک هنرمند باید کمی تا قسمتی خانومانه تر تیپ بزنه که باید گفت همه اینها برمیگرده به سلیقه هرکس!

unknown_324538790_166205712783844_9029991580992696548_n

فیگوری که از مهشید جوادی بعید بود

نمیدونیم چرا اما دیگه این روزا میون بازیگرای خانوممون خیلی دیده میشه که بانوی محترمه میاد و یه عکس سیگار به دست از خودش منتشر میکنه. این در حالیه که شخص ممکنه تو یکی از فیگورای عکاسیش بوده باشه و یا در سکانسی از کار! بالاخر که اونچه که مهمه اینه علاقمند شدن تا این مدلی خودشون رو نشون بدن و واقعا عجیبه!

مهشید جوادی هم به این سیکی داره و مدتی پیش با انشتار تصویر ازخود سیگار به دست بسیاری از کاربراش رو متعجب ساخت!

Mahshid-Javadi50-vaghtesobh

بیوگرافی جالب مهشید جوادی

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه می باشد که فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی هستش و عرصه بازیگری رو از تئاتر شروع کرد.وی اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعالیت دارد.

خانوم خانوما عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

خانوم از دیوار راست بالا میرفت!

کلا بچه خیلی شیطونی نبودم ولی یه وقت هایی سوتی هایی می دادم که بچه های شیطون هم شاید انجام نمی دادند. به کرات گم شدم ، یعنی وقتی قرار بود با خانواده جایی برویم خیلی گم می شدم.

تا مدت ها هم بابام رو به اسم خودش "حسن" صدا می کردم ، یه زره که بزرگ شدم عمم گفت بنظرم باید بگی بابا (باخنده) ولی بابام خودش دوست داشت.

d8a8db8cd988daafd8b1d8a7d981db8c-d985d987d8b4db8cd8af-d8acd988d8a7d8afdb8cd89b-d8b2d986d8afdaafdb8c-d8aed8b5d988d8b5db8c-d985d987d8b4_60844dfa83feb

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی