|

"نیکی نصیریان" بازیگر بلبل زبون بزنگاه رو یادته؟ با بازی تو نور ژست مدلینگی اومد خفن!

niki nasirian shsyanews

نیکی نصیریان بازیگر بانوی عمارت می باشد که در اینستاگرام فعالیت مدلینگی دارد و اینبار نیز خانوم بازیگر از رویی دیگر خود در نور رونمایی ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیکی نصیریان بازیگر فسقلیه قدیم ندیماست که البته حالا دیگه واسه خودش خانمی شده و یه پا بازیگر جذابه. اما از بدیای چهره هایی به مانند نیکی نصیریان اینه که از یه سنی به بعد دیگه بیخیال بازیگری شدن و انگاری چندان به اونچه که در کودکی از خود رو کدره بودن علاقمند نیستند. مثلا ترلان خانوم پروانه بچه که بود بازی میکرد، بزرگم شد همچنان مثل بنز بازی میکنه! اما نیکی نصیریان پنج سالگی با ایفای نقش درسا در سریالل "بزنگاه" نشون داد استعداد خوبی تو این عرصه داره و بعد تر هم در نوجوانی سریال "بانوی عمارت" کاراکتر ندیمه رو داشت، ولی دیگه بعد از اون رفت که رفت! نیکی نصیریان حالا تنها در صفحه اینستاگراش کم و بیش هست که اونهم باز به مانند خانوم بازیگری که مثال زیم فعال و اکتیو نیست، بلکه گهگاهی تصویر منتشر میکنه و تمام!

نیکی نصیریان با توجه به اینکه یه دختر دهه هشتادیه هنوز زیر بیست سال به سر میبره اما چهره زیبا و پخته طور داره که سعی داشته تا به مانند ترندی که دهه هشتادیا دارند و سلیقه نچرال طور رو دنبال میکنن باشه. خانوم بازیگر مثل سارا و نیکا و یا ترلان بانو نیست که از انواع و اقسام آرایش ها در چهره خود استفاده داشته باشه و بیشر علاقمنده تا اروپایی شکل دیده بشه. میگین چجوری؟ در ادامه می بینیم تصویری از این دختر زیبا در حای که نه خبری از فیلترای پلنگی اینستاگرام هست و نه خبری از میکاپ های غلیظ و عمل و ژل  مصنوعی! بازی با نوری که این چهره برای ژست خود داشت نیز مورد توجه هوادارانش قرار گرفت.

IMG_20230630_172800

خیلیا رفتن خارج، نیکی نصیریان هم روش! اما به سبک باکلاس

اینطور که از عکس و ویدیو های نیکی نصیریان مشخصه، خانوم خانوما اونور آب به سر میبره، اما نیکی خانوم اولین چهره ای نیست که این مدلیه و سارا و نیکا فرقانی نیز در سوئد زندگی میکنن و تنها برای بازی در سریال پایتخت بود که به ایران میومدن! اما این کجا و آن کجا! شاید بپرسین چرا؟

Untitled

احتمالا یادتون هست که سارا و نیکا در فصل ششم که همون فصل آخر این سریال میشد، حضور نداشتند و با یه ترفند نه چندان حرفه ای و جالب از سناریو حذفشون کرده بودند چرا که دختران دهه هشتادیه نقی خانی معمول بعد از اینکه کمی تا قسمتی مشهور شدند زدند جاده خاکی و عکس و فیلمای ناجورشون دراومد! همین شد تا سارا و نیکا بی جنبگی خودشون رو نشون بدن و از کار دلیت شن! اما نیکی خانوم نصیریان این مدلی نیست و اگه کمی تا قسمتی دقت کرده باشید متوجه این موضوع هستید که این دختر دهه هشتادیمون حواسش به خط قرمزا هست و همونطور که بالاتر هم گفتیم به دنبال دیده شدن های این سبکی نیست و اگرم بخواد توانایی این رو داره که حتی در حوزه مدلینگ فعالیت داشته باشه. 

unknown_115899722_871350800054400_8873351090317187274_n

ugu

اما اونچه که به نیکی نصیریان گذشت ...

نیکی نصیریان متولد 20 مرداد 1382 در شهر تهرانه و تا دیپلم رو گرفت شروع کرد به کارای بازیگری و البته به واسطه آقای نصیریان بزرگ با سن کمی که داشت تونست در یکی از ماندگارترین سریال های رضا عطاران اسطوره کمدی ایران بازی کنه و همه ازش یه خاطره خوبی داشته باشن. نیکی خانوم به تازگی یه برند جدیدی از عطر رو برای خودش راه انداخته و گهگداری هم کارای مدلینگی انجام میده که خب میشه گفت به واسطه نچرال بودنش طرفدارای زیادی هم داره.

نیکی-نصیریان-e1640167461340

خانوم بازیگر تنها یک برادر بزرگتر از خود بنام نیما دارد که اولین بار سال 1387 وقتی 5 ساله بود از طریق دختر عموی مادرش به رضا عطاران (کارگردان) معرفی شد. به این ترتیب بعد از تست کوتاه در نقش درسای سریال بزنگاه جلوی دوربین رفت.

استعداد بازی

او در حالی وارد عرصه بازیگری شد که 5 ساله بود اما استعداد بازیگری که داشت براحتی دیالوگ ها رو حفظ میکرد و توان ایفای نقش و بازیگری طبق خواسته کارگردان را داشت.

1-unnamed

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی