|

نیکی نصیریان بازیگر بلبل زبون بزنگاه رو یادته؟ جوجه سِنه ولی تریپ زده آس و خوراک!

niki nasirian shsyanews

نیکی نصیریان بازیگر سریال بزنگاه که از همون بچگی هم خوب دلبری رو بلد بود حالا با انتشار تصویری از خود با موی بلوند توجه کاربران رو جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکسری از بازیگرا هستند به مانند مهراوه شریفی نیا و یا ترلان پروانه که از بچگی اومدن تو این عرصه شگفت انگیز و حالام شدن یه پا چهره مشهوررر و پرطرفدار که کلی دلداده دارن. اما خب برخی هم هستند مثل نیکی نصیریان که تو بچگی بازیگر بودناااا ولی راهشون رو چندان ادامه ندادن و حالا به هر دلیلی که داشتن، بیخیال ایفای نقش و دنیای جذابش شدن. چرا میگیم دنیای جذابش چون بازیگری این مدلیه که شما یک شخصیت هستید با هزار چهره و از طرفی هم شهرتی که پیدا میکنید و خیلیا دوستتون دارن لذت بخشه! اما مثلا نیکی نصیریان از این موارد گذشت و با وجود اینکه میتونست بازیگری رو ادامه بده و حالا یکی از ستون های خوش فیس و خوش استعداد سینما باشه، اما روندی دیگر رو در لایف استایل خود برگزید و حالا نیکی نصیریان رو می بینیم با کمی فالوور و چهره ای که خیلی باحاله و اون ویژگی های خاص زیبای  رو داره، اون زیبایی که سینما میخواد.

Untitled

نقشایی که از نیکی نصیریان دیدیم چه فرق دارن با خود خوده اصلیش!

شاید با دیدن فیس نیکی نصیریان یه نم نمکایی یادتون بیاد که این بازیگر رو کجا دیدین و کجا بازی کرده که خب باید بگیم سریال "بزنگاه" رو یادتونه که تو دهه هشتاد پخش میشد؟ در این سریال مرجانه گلچین و علی صادقی و رضا عطاران و .... درش بازی داشتن. خب نیکی بانو تو این کار نقش درسا دختر رضا عطاران رو داشت که حسااابیم بلبل زبون بود البته از نوع شیرین زبونش. جوری که خیلیا اصلا عاشق درسا کوچولو شده بودن و براشون دوست داشتنی بود.

جالبه که نیکی نصیریان در بزنگاه تنها 5 سال داشت و با این وجود که حتی به درستی نمیدونست دور و برش چخبره، انقدر خوب دیالوگ میگفت و جلو دوربین ایفای نقش میکرد. البته که این تنها سابقه کاری خانوم خانوما نبود و نیکی نصیریان در سریال "بانوی عمارت" نیز حضور داشت و نقش ندیمه فخری بانو رو به تصویر کشید.

unknown_277841376_263651965866631_3144341901221993961_n

unknown_44828894_147420872894015_7535348459294988905_n

نیکی نصیریان از دهه هشتادیای متفاوت و بلوووند!

اما میدونید که دیگه تو این دوره زمونه اخلاقا و ترندا مثل قدیم نیست و دخترای تینیجرمون از همون سن و سال پایین میرن تو کار مد و زیبایی و خب تغییراتی در ظاهرشون ایجاد میکنن. دهه هشتادیامون از سن کم مثلا با موهایی بلوند و آرایش های غلیظ دیده میشن که برخی به مانند سارا و نیکا فرقانی زیاده روی میکنن و میشن جنجالی و ممنوع التصویر، برخی هم میشن مثل نیکی نصیریان که بی حاشیه تنها علاقمندن تا این تغییرات رو نشون بدن و عکس به اشتراک بذارن.

نیکی نصیریان

نیکی نصیریان تافته ای جدا بافته؟! بابا ایول...

این هنرمند جذاب کشورمون اصلا تو قید و بند دیده شدن از طریق حاشیه و سر و صدا نیست و انگاری ترجیحش بر اینه که همینجوری دلی عکس بذاره و دیده بشه، اگرم نشد نشد!!

اما نیکی نصیریان هنوز سن و سال زیادی نداره و ممکنه حالا بعد ها سمت مواردی مثل جراحی های زیبایی بره ولی خب تا اینجای کار که نرفته و چهره نچرال خودش رو نگه داشته. خانوم بازیگر فیس زیبایی داره و با وجود اینکه هنوز زیر بیست هستش و تو اوج جَوونی و طراوت و شیطونی به سر میبره اما از فیلتر های اینستاگرامی استفاده نمیکنه. حالا چرا اینو میگیم؟ چون دیگه این روزا پیر و جوون نمیشناسه و مخصوصا خانومای این سنی از فیلتر خیلی زیاااد استفاده می کنن اما نیکی نصیریان چندان اهل این تغییرات فیک نیست و اعتماد به نفس خوبی داره!

نیکی

کمی بیشتر با نیکی نصیریان

نیکی نصیریان متولد 20 مرداد 1382 در تهران می باشد که تا مقطع پایان تحصیلات دبیرستان درس خونده که قبل از ورود به مدرسه بازیگری را آغاز کرد و حالا عطر برند خود را نیز به بازار ارائه داده.

نسبت با علی نصیریان

نیکی نصیریان نسب دوری با استاد علی نصیریان از چهره های برجسته بازیگری دارد اما پدربزرگش نبوده و نقشی در ورود وی به بازیگری نداشت.

شغل دوم نیکی نصیریان

در کودکی اغلب مصاحبه هایش می گفت دوست دارد دکتر و آرایشگر شود ، می خواست همزمان هم دکتر دندون و هم پزشک مو بشود.

حالا میگوید: من در رشته تجری درس می خوانم و می خواهم در آینده در دانشگاه رشته داروسازی را انتخاب کنم البته حرفه بازیگری را دوست دارم و حتی می خواهم در کنارش کارگردانی هم انجام بدهم اما اینها را بعنوان شغل دوم در نظر دارم.

p

unknown_13099059_1084980858232444_498228147_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی