|

نیکی نصیریان بازیگر بلبل زبون بزنگاه رو یادته؛ با رژِ رنگ جیگرش سارای پایتختو جوییید!

niki nasirian shsyanews

نیکی نصیریان که تو بچگی دختر بلبل زبون بزنگاه بود حالا شده یه دختر جذاب و امروزی که هنوزم شیطونه هااا ولی مودب و فهمیده!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- اسم نیکی نصیریان قطعا برای شما هم آشناعه چرا که درسا کوچولوی تو "بزنگاه" حالا شده نیکی بانوی زیبا که حسابی بزرگ شده و شده واسه خوشد نیکی نصیریان بازیگر با استعداد و مشهور تلویزیون. قبول دارین که قدیم ندیما فیلم و سریالا خیلی جذابتر بودن؟ مثلا همنی بزنگاه که از کارای رضا عطاران بود و با وجود اینکه موضوع مرگ و میر بابای خونواده بود اما در عین حال بانمک بودن و باحال! نیکی نصیریان هم در این سریال دقیقا دختر آق رضا بود که دیگه کم کار شده و جعبه حادو ازش بی نصیبه!

اما این بازیگر دهه هشتادیمون حالا یه تینیجر خوش چهره هستش که عکسای زیادی از خودش تو اینستاگرام منتشر میکنه و اینطور که مشخصه یه پاشم تو ایرانه و یه پاش اونور آب. نیکی نصیریان اگه یادتون باشه خیلی خوش سر زبون بود و شیطون که البته شیرین بودن یه بچه پنج ساله جلو دوربین اونم انقدررر مسلط عجیب بود اما نشون داد نیکی خانوم استعداد خوبی در این عرصه داره. 

30

نیکی بانو چه سارا و نیکارو با خاک یکسان کرد!

البته که تنها نیکی نصیریان نیست که تواناییش در این کار تو همون بچگی معلوم شد و ترلان پروانه و یا روژان آریامنش هم از دخترای دهه هفتادی هستند که از سن وسال خیلییی کم بازیگری کردم ولی در این بین انگاری فقط ترلان خانوم بود که راهشو ادامه داد و خواست تا یه بازیگر مشهور و تمام عیار بشه و که خب همینطور هم شد و روژان و نیکی بیخیال شدن و دیگه کمتر کار کردن. در نتیجه ترلان پروانه حالا از هنرمندان اسم و رسم دار و البته پولساز سینماست که ابهت خاصی واسه خودش داره!!

از اون طرفم اگه استعداد خاصی نداشته باشی میشی مثل سارا و نیکا فرقانی که چون تو بچگی اومدن و پایتخت رو بازی کردن، خب چون این سریال خیلی محبوب شد و فصل های بعدشم ساخته شد سارا و نیکا نیز با پایتخت بزرگ شدن و مشهور! اما هر چه گذشت خبری از استعداد نشد و دوقلو ها نه حرکات چالشی رو امتحان کردن و نه دیالوگای خاصی رو! در آخر هم که به دلیل جَو گیری و انتشار عکس و فیلمای نامتعارفشون ممنوع التصویر شن!!

Untitled (1)

نیکی نصیریان و انگاری شده تافته جدا بافته! بابا ایول...

این هنرمند جذاب کشورمون اصلا تو قید و بند دیده شدن از طریق حاشیه و سر و صدا نیست و انگاری ترجیحش بر اینه که همینجوری دلی عکس بذاره و دیده بشه، اگرم نشد نشد!!

اما نیکی نصیریان هنوز سن و سال زیادی نداره و ممکنه حالا بعد ها سمت مواردی مثل جراحی های زیبایی بره ولی خب تا اینجای کار که نرفته و چهره نچرال خودش رو نگه داشته. خانوم بازیگر فیس زیبایی داره و با وجود اینکه هنوز زیر بیست هستش و تو اوج جَوونی و طراوت و شیطونی به سر میبره اما از فیلتر های اینستاگرامی استفاده نمیکنه. حالا چرا اینو میگیم؟ چون دیگه این روزا پیر و جوون نمیشناسه و مخصوصا خانومای این سنی از فیلتر خیلی زیاااد استفاده می کنن اما نیکی نصیریان چندان اهل این تغییرات فیک نیست و اعتماد به نفس خوبی داره!

nikinasirian-photokade-com-6

Untitled+(3)

نیکی نصیریان و روند جذاب زندگیش!

نیکی نصیریان متولد 20 مرداد 1382 در شهر تهرانه و تا دیپلم رو گرفت شروع کرد به کارای بازیگری و البته به واسطه آقای نصیریان بزرگ با سن کمی که داشت تونست در یکی از ماندگارترین سریال های رضا عطاران اسطوره کمدی ایران بازی کنه و همه ازش یه خاطره خوبی داشته باشن. نیکی خانوم به تازگی یه برند جدیدی از عطر رو برای خودش راه انداخته و گهگداری هم کارای مدلینگی انجام میده که خب میشه گفت به واسطه نچرال بودنش طرفدارای زیادی هم داره.

Untitled (2)

نسبت با علی نصیریان

نیکی نصیریان نسب دوری با استاد علی نصیریان از چهره های برجسته بازیگری دارد اما پدربزرگش نبوده و نقشی در ورود وی به بازیگری نداشت.

شغل دوم نیکی نصیریان

در کودکی اغلب مصاحبه هایش می گفت دوست دارد دکتر و آرایشگر شود ، می خواست همزمان هم دکتر دندون و هم پزشک مو بشود.

حالا میگوید: من در رشته تجری درس می خوانم و می خواهم در آینده در دانشگاه رشته داروسازی را انتخاب کنم البته حرفه بازیگری را دوست دارم و حتی می خواهم در کنارش کارگردانی هم انجام بدهم اما اینها را بعنوان شغل دوم در نظر دارم.

وقتی نیکی نصیریان بزنگاه رو تعطیل میکنه!

یک روز سر صحنه سریال بزنگاه و قبل از شروع فیلمبرداری داشتیم هندوانه می خوردیم که آقای عطاران آرام روی دستم زد که هندوانه خوردن را تمام کن و برای تصویربرداری سکانس آماده شویم که من قهر کردم و گریه و زاری راه انداختم. آنقدر ناراحت بودم و شلوغش کرد که کلا فیلمبرداری را آن شب خواباندم و همه رفتند خانه هایشان و کار تعطیل شد.

این بازیگر جوان بسیار زیاد اهل ورزش نیز می باشد و گهگاهی از سنگ نوردی، بدنسازی . ورزش در پارک و... عکس و ویدیوهایی ریز منتشر میکند.

ii

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ماشالله چقدر بزرکگ شده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها