|

وقتی اکسیر جوانی چهره "نگین معتضدی" رو جادوش کرده سیندرلایی؛ ژست سینمایی با آقاییشو!

negin motazedi shayanews

نگین معتضدی کمتر در حواشی دیده میشه اما خب اونچه که واضحه اینه که خانوم بازیگر با تصاویر چیتان پیتانی که منتشر میکنه خودش یه پا حاشیست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برخی از بازیگران هستند که خب هم اسما و هم رسما شناخته شمی باشند و شهرت خوبی دارند. اما برخی هم هستند به مانند خانوم نگین معتضدی که بیشتر با اونچه که در تلویزیون ازشون دیدیم می شناسیم و کمتر با اسم! این چهره که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته در خونواده ای هنری زندگی کرده. اما خب نه از اون مدلا هنریا که مثلا مثل خونواده شریفی نیا ها همه با هم بازیگر باشن! بلکه در این عرصه شگفت انگیز هرکدوم قسمتی از کار رو گرفتن و خلاصه اینکه نگین معتضدی از اونچه که من و شما ازش میدونیم بیشتر بلده! نگین معتضدی خیلی اهل بازی نیست و کمتر سابقه کاری داره اما خب با فیس خاصی که داره باعث شده تا تو ذهن مخاطب بمونه.

نگین معتضدی در عوض تو اینستاگرام از فعالین پر وپا قرصیه که شاید قبلنا کمتر به زیبایی تصویری که منتشر میکنه توجه میکرد، اما حالا حسابی برعکس شده و گاهی حتی اونقدر عکساش جلب توجه دارن که پشت بند هم وایرال میشن! نگین بانو همیشه تو نقشا اون دختر خوبه مثبته داستان بوده چون ظارش این مدلیه، اما خب با اونی که در واقعیت هست خیلی خیلی فرق داره. 

مثلا در ادامه می بینید نمونه ای جدید از این بازیگر دهه شصتی در کنار مادرش که مثل همیشعهچشمای رنگی و جذاب وی مورد توجه قرار گرفته.

IMG_20230630_151438

نگین معتضدی و همسری کارگردان که دو ورژن متفاوت دارن!

مثلا همین چند وقت پیش بود که نگین معتضدی رو در سریال "راز ناتمام" دیدیم و خانوم بازیگر با استایل که اصلا و ابدا بهش نمیومد ظاهر شد. نگین معتضدی تو نقشش کاملا محجبه و چادری بود که خب کاراکترش و به زیبای به تصویر میکشید اما در واقع این بازیگر زن ظاهری 180 درجه متفاوت داره و در حالی که از بازیگرای خیلی قرتی پوشی سینما و تلویزیون محسوب میشه، تصاویری اینچنین نیز از خود به اشتراک میذاره و وقتی مخاطب میخواد با این چهره بیشتر آشنا بشه و میره اینستاگرامش با صفحه رو برو میشه پر ریزون! اما نگین معتضدی از تازه عروس های این عرصه می باشد که با همسر کارگردانش خیلی کیف میکنه.

نگین+معتضدی

نگین معتضدی هم اهل استایله ولی تریپای خاصی که شما نمیپوشی!

گفتیم که نگین خانوم معتضدی در خانواده ای هنرمند داره زندگی میکنه. خانوم خانوما انگاری خونوادگی چندان به حجاب اعتقاد خاصی ندارند و اغلب هم با استایل هایی شاخدار دیده میشه. البته که دیگه بعد از کم شدن کرونا و باز شدن سینماها و برگزاری مراسمات سینمایی، خیلی از خانومای بازیگر فشن شو راه انداخته بودند و راه به راه مسابقه طور تیپایی میزدند که نه تنها نامتعارف بودند بلکه گاهی جنجالی و عجیب نیز میشدند!

مثلا نمونه ای از آن را به تن نگین خانوم معتضدی می بینیم که مربوط به سال گذشته هستش اما خب این بازیگر جوانمون اونقدری استایلشون یجوری بود که خیلی از کاربران شلوارش رو به لواشک تشبیه کردند و برخی دیگر هم به باز بودن مانتو و جلب توجه زیادی و این که اصلا ایشون کجا تونسته شال رو در بیاره کلاه بزاره و بلعکس، اشاره کردند!!

Untitled (4)

نگین معتضدی در مورد فساد میون اهالی سینما چی میگه؟

خب هر هرکسی تو شغل خودش یکسری از نکات مثبت و مفی رو میدونه و بازیگرا هم همشون خبر دارن میون خودشون وو بین اهالی سینما چه ها میگذره! نگین معتضدی بازیگر زن صدا و سیما با گلایه از همکارانش می گوید نباید درباره فساد سینما صحبت شود چرا که مردم فکر های بد می کنند. نگین معتضدی معتقد است که برخی از بازیگرانی که تن به فساد می دهند به این دلیل است که چیزی برای ارائه ندارند و مجبورند به این کارها تن دهند ! یعنی ادعای او این است که بازیگرانی مثل ریحانه پارسا و ... که ادعای فساد می کنند خودشان مشکل داشته اند و بازیگری بلد نبوده اند، تازه او می گوید که در سایر شغل ها هم همینطور است. خانم نگین معتضدی می گوید باند بازی در همه ی شغل ها هست و فقط سینما نیست.

بیوگرافی نگین خانوم معتضدی

نگین معتضدی متولد 3 مهر 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده تا ترم شش رشته نمایش از دانشگاه آزاد می باشد که در کنار بازیگری عاشق ادبیات و خواندن کتاب های مختلف است و تجربه دو ازدواج هم دارد. در محله حصار بوعلی پشت فرهنگسرای نیاوران تهران به دنیا آمده است و تنها یک خواهر نویسنده بنام طلا دارد که 4 سال از خودش بزرگتر است.

13084358_900

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی