|

نگین معتضدی با تیپ فالگیرطوری برا رفقای فضاییش تبلیغ میره؛ خانوم چه پرکشید به کودکیش

نگین معتضدی جزء بازیگرهایی هست که بیشتر از این که اون رو با فیلم هاش بشناسیم با قیافه اش تشخیص میدیم ولی به تازگی خانوم کار جدید بازی کرده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- چه تو ایران و چه تو دنیا همیشه قیافه ی بازیگرها برای فیلمسازها خیلی مهم بوده، چرا که این موضوع برای مخاطب مهم هست و یعنی اگر دوتا فیلم در یه سطح و لول باشن که یکی بازیگرهای خوشگل داره و اون یکی بازیگرهای متوسطی از لحاظ قیافه داره کدوم رو ترجیح میدیدن که ببینین؟ مسلما اونی که بازیگرهاش زیبا هستن چرا که ما انسان ها موجودات بصری هستیم که اولین چیزی که از دیگران نظرمون رو جلب میکنه ظاهرشون هست و بعد از اون تازه شروع به شناخت رفتار و شخصیت اون ها میکنیم! خیلی ها معتقد هستن که این روزا توی سینمای ایران باید یا عملی باشی و خوشگل فضایی و یا چشم رنگی چون در غیر این صورت احتمال این که به چشم بیای خیلی کمه مثلا همین شهرزاد کمال زاده توی یکی از مصاحبه هاش گفته چون عملی نبودم تو این عرصه به چیزی که حقم بوده نرسیدم و یا الهام اخوان خودش اعتراف کرد که دلیل پذیرفته شدنش برای بازیگری به خاطر چشم های رنگیش بوده و بابتش خدا رو شکر میکنه.

حالا در بین این دوستان هم نگین معتضدی هست که یکی از بازیگرهای خوش فیس و خوش چهره ست که بیشترین دلیلی به چشم میاد به خاطره همین چهره اش هست و فیلم های فاخر و شاخ آنچنانی نداره خانوم خانوما، ولی این اواخر نگین خانوم تو یه سریال به اسم دیو وماه پیشونی نقش آفرینی کرده که خب باز هم به چشم اومده و یاده خیلی ها افتاده که بله یه بازیگر خوش فیس داریم که جنس صداش هم خیلی خاص و غریب هست اما بگیم از اینستاگرام نگین خانوم که توش فعاله و عکس هاش قشنگ و گاها عشقولانه با همسرش که امین امانی که کارگردان هست رو در پیجش به اشتراک میذاره که حالا به تازگی هم یه چنتا عکس جنجالی از خودش تو صفحه اش گذاشته در ادامه براتون بیشتر راجبش میگیم.

IMG_20230622_133735

وقتی زلم زیمبو آویزون نگین میکنن و خانوم پر میکشه به سمت کودکیش

نگین خانوم معتضدی کلا از اون دسته از بازیگرهاست که خاص پوشه و یه چیزایی رو میپسنده که شاید خیلی ها نپسندن و یه چیزی که خیلی زیاد راجب این خانوم به چشم میخوره علاقه ی زیادش به فرفری موهاش هست که همیشه ی خدا هم با یه استایل هایی میگرده که بتونه این فرفری ها به رخ بکشه مثلا همین تازگی ها بود که تو اکران مردمی سریالی که گفتیم خانوم یه تیپ زده بود که اصلا تعجب آور بود که چطور بهش گیر ندادن!

IMG_20230622_133943

حالا هم به تازگی خانوم رفتن پیش دوبانوی دیگه که تو کار لباس و اکسسوری هستن عکس انداخته و یه لباسایی پوشیده و اکسسوری های انداخته که احتمالا از برندهای اون دو خانوم بوده و برای تبلیغ کردن کار اونها نگین خانوم تو اون جمع حاضر شده که اگر اینجوری باشه بسیار تبلیغ هوشمندانه ای بوده و زیرکانه که البته اصلا نیازی به اینطور در لفافه بیان کردنش نبود چون اکثر کاربرها دیگه به این موضوع عادت کردن که بازیگرها از این تبلیغات بذارن و حالا جای شکرش باقیه که این بانو تو تبلیغ مثل بهاره رهنما عمل نکرده! در کل این بانو اظهار کرده که با لباس ها و اکسسوری های خیال انگیزی که تو این جمع داشته یاده دوران کودکیش افتاده، ولی یه مسئله ای که بیشتر از این ها توجه کاربرها رو جلب کرده حجاب این بازیگر و همراهاش هست که خیلی ها گفتن داستان چیه نکنه به ایشون گیر نمیده پلیس فتا!

IMG_20230622_134104

پشت صحنه ای که شبیه ایران نیست!

نگین خانوم این اوخر یه عکسی از پشت صحنه ی سریال پست کرده که چنتا نکته ی جالب در رابطه باهاش وجود داره که کاربرها بهش واکنش نشون دادن و تواین عکس خیلی ها به صورت افسانه بایگان دقت کردن و گفتن که ایشون انقدر ژل و بوتاکس تزریق کرده و قیافش رو تغییر داده که در اول شناختنشون برای مخاطبا سخت بوده، نکته ی دیگه ای که در مورد نگین معتضدی تکراری نیست داستان حجاب توی پیج اون هست که برای خیلی ها سوال شده چون ایشون توی این عکس هایی که از پشت صحنه ی سریال منتشر کردن هم آنچنان سفت و سخت حجاب رو رعایت نکردن و حتی این عکس ها رو هم پست کردن! جا داره به ایشون تذکر داده بشه که اینجا ایرانه نه خارج از کشور!

IMG_20230622_133838

IMG_20230622_133916

نگین معتضدی و ازدواج جنجالیش که دومیه ولی اصرار داره که خیر اولیه

چن سال پیش نگین معتضدی دعوت شده بود به برنامه ی دورهمی و اونجا اعلام کرد که نامزد کرده و حسابی هم چشماش میخندید ولی یهو این نامزدی بهم خورد و بعد از این که ازدواج کرد خیلی ها خبر ازدواجش رو با این تیتر زدن که ازدواج دوم خانوم بازیگر که این موضوع نگین خانوم رو ناراحت کرد و کار به جای رسید که تویه صفحه اش یه فیلم از خودش منتشر کرد و شناسنامش رو نشون داد تا ثابت کنه که این ازدواج اولش هست و خب اول و دومش مهم نیست چرا که خانوم خانوما با همسرجان بسیار هپی مپی تشریف داره و فیلم زیر از جشن خیلی شیک و لاکچری این زوج تو کشتیه که به خاطر این که خانوم معتضدی طبق معمول یکم زیاد فرفری ها رو نشون داده سانسورش کردیم!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی