|

سالگردبازی نگین معتضدی و شوهر کارگردانش چه اروپاییه؛ این زن و شوهر گیساشون با هم ستینگه

نگین معتضدی یکی از بازیگرهایی هست که بیشتر به واسطه جهره و فیسش هست که معروفه علاوه بر اون همسر این بازیگر هم کارگردان و تهیه کننده هستش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب این که تویه دنیای سینما یه سری ها باشن که فقط و فقط به خاطر چهره ای که دارن معروف و شناخته شده بشن اصلا چیز عجیبی نیست، چرا که چهره برای یه بازیگر یکی از مهم ترین و اساسی ترین چیز هاست که در وهله ی اول به چشم میاد و حتی خیلی از وقت ها هست که کارگردان ها با توجه به چهره ی افراد به اون ها نقش میدن که عملا با این کار بازیگرها میفتن تویه لوپ و چرخه و این میشه روند کل کاراکترهاشون تویه فیلما مثل مریم کاویانی که همیشه نقش یه زن مهربون و ساده رو بازی میکنه، اما هستن بعضی از بازیگرهایی که ثابت کردن که میتونن علاوه بر این که از عهده ی نقش های طنز بر بیان در کنارش قدرت بالایی توی ایفای نقش های جدی دارن که به عنوان مثال میشه از پژمان جمشیدی اسم برد. نگین معتضدی هم یکی از اون بازیگرهایی هست که به خاطره چهره و قیافش در این عرصه شناخته شده و درصد شناسایی اون با اسمش خیلی پایینه ولی نگین خانوم قیافه ی خاصی داره که به کمک اون میتونه تویه لیست بازیگرهای خوش چهره سینمای ایران قرار بگیره و پیشنهاد بازی تویه فیلم ها رو از طرف کارگردان ها داشته باشه.

برسیم به نگین معتضدی در واقعیت که میشه از روی عکس هایی که توی اینستاگرامش پست میکنه، خانوم رو زیارت کرد که حسابی با کاراکترهایی که تویه فیلم ها داره متفاوته و اصلا شبیه اون دختر مهربون و سر به زیر تویه فیلم ها به نظر نمیاد! نگین عاشق استایل های جنجالی زدن و پست کردن اون ها تویه صفحش هست و جالب تر این که شوهر ش هم تویه این موضوع خانوم رو همراهی میکنه که در ادامه بیشتر براتون میگیم.

نگین4587

پوشش شل و ول خانوم بازیگر

نگین معتضدی که به تازگی سریال دیو و ماه پیشونی رو در حال اکران داره، در مراسم اکران مردمی این سریال با همسرش و عده ای دیگه از بازیگرها حضور داشت، ولی نکته ای که در رابطه با این بازیگر وجود داشت، پوشش نامتعارفش بود که با یه روسری گره زدن دوره سرش کارو جمع کرده بود و زلف های فر رو از هر دو طرف ریخته بود بیرون که جالب بود که تیپ خانوم به این سن دقیقا مثل استایل بازیگر نوجوونه این مجموعه شده بود! اما نکته ابی که خیلی از کاربرها به اون اشاره کردن این بود چطور ایشون همچین پوششی دارن وقتی که همسرشون امین امانی هست که کارگردان و تهیه کننده هستن و پایبند به قانون جمهوری اسلامی و در کارنامه ی کاری خودشون سریال راز ناتمام رو که در رابطه با مقام رهبری بوده، دارن! و خب به این دلایل کاربرها از این بازیگر خواستن که کمی در مورد پوشش خودش در ملاءعام تجدیدنظر کنه! عکس این مراسم رو براتون گذاشتیم.

نگین+معتضدی

زن و شوهری که ست کردن رو دوس دارن

خانوم و آقای هنرمند کلا به ست کردن علاقه ی خاصی دارن از لباساشون بگیر تا حتی موهاشون! خانوم معتضدی که کلا علاقه دارن که موهاشون رو توی استایلشون حسابی مدل بدن و هر دفعه با یه ظاهر جدید اون ها رو نشون بدن و علاوه بر مدل اون ها، رنگشون هم هست که به خاطره علاقه ی خانوم اکثر بلوند هستن، یه نکته ی جالبی که در رابطه با این زوج وجود داره این هست که این زوج مرزهای ست کردن رو جابجا کردن و از ست کردن لباس رسیدن به ست کردن موهاشون و عکس اون رو توی مجازی گذاشتن! جالبه که موهای آقای کارگردان هم بلنده. عکس های ست لباس و موهاشون رو ببینید.

IMG_20230529_154917

IMG_20230529_154941

سه ساله شدن ازدواج نگین خانوم

نگین معتضدی که در حال حاضر 37 سال داره و در سال 99 با همسرش امین امانی ازدواج کرد، به تازگی با انتشار پست زیر به مناسبت سالگرد ازدواجشون اینجوری نوشت که: اگر قرار بود که دوباره به دنیا بیام و زندگی کنم اینبار زودتر پیدات میکردم و به جای تمام گریه ها، کنارت از ته دل میخندیدم و به جای تمام ترس ها، کنارت شجاعانه قدم برمیداشتم. می گویند وقتی به نیمه ی گم شده ی خود می رسید انگار بعد زا یک سفر طولانی به خانه برگشتید، برای من تو همان خانه بودی که در آرامشت نشستم، چشم هایم را روی هم گذاشتن، نفس عمیقی کشیدم و گفتم بالاخره رسیدم. سه سال شدن رفاقتمون مبارک رفیق.

IMG_20230529_155001

IMG_20230529_155032

اعلام نامزدی نگین معتضدی در دورهمی

نگین معتضدی وقتی که در سال 96 به برنامه ی دورهمی دعوت شده بود خبر نامزدیش رو اعلام کرد ولی بعد از اون این نامزدی بهم خورد و حتی وقتی نگین خانوم با همسر فعلیش ازدواج کرد برای این که به کاربرها ثابت کنه که یه بار ازدواج کرده تویه پست صفحه ی دوم شناسنامش رو هم نشون داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی