|

تولد غریب "هدیه تهرانی" وقتی رفته پیک نیک؛ زنِ جدیده شوهر سابقش تو کن چه خاصه!

hedieh tehrani shayanews

هدیه تهرانی از دست هنرمندان کم حاشیه ای هستش که اینیار با تولد بازی طبیعت طورش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هدیه تهرانی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که هزار سالی میشه تو این عرصه شگفت انگیز فعالیت داره و تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری هم افای نقش داشت. آخرین بار هدیه تهرانی رو در سریال نمایش خانگی "هم گناه" بود که دیدم و خانوم خانوما درست به مانند همیشه نقشی مثبت و به شدت ادم خوبه داستان رو داشت. اما در فیلم های سینمایی میشه به "بی همه چیز" اشاره کرد که هدیه تهرانی خاکستری طور کاراکتر داره و میشه گفت حتی اینجا هم منفی نیست! کلا انگاری برخی هستن که نمیتونی بهشون صفات بدی رو بچسبونی و حتی اگه منفور هم باشن باز مخاطب توقع داره و منتظره تا یه جای داستان به راه راست هدایت بشن و هدیه تهرانی دقیقا یکی از  همین دست هنرمنداست.

جالبه که بدونید هدیه تهرانی دقیقا به مانند درون و شخصیتش زندگی میکنه. یعنی خانوم بازیگر در حالی که به شدت محکم و استواره، اما خیلیم آروم و بی حاشیه و در مجموع سادست. این سادگی در استایل و حتی سبک اینستاگرامی که بیا خود ساخته هم به خوبی دیده میشه. وی در پیج خود با انتشار تصاویری که نه چندان چیتان پیتان شده و با گوشی معمولی، نشون داده خیلی اهل خودنمایی نیست و حتی در مواقع خاص زندگیش هم از تجملات به دوره! مواقع خاص میشه چه تایمی؟ مثلا به تازگی جشن تولد هدیه تهرانی بود و خانوم خانوما در حالی که طبق معمول هیچ سر و صدایی نداشت، با تصویری ساده در طبیعت تولدش رو جشن گرفت. این تصویر با نظرات مختلفی همراه بود که 99 درصد مثبت بودند.

gandom_news_356007413_259302030075156_4039692286674857474_n (1)

چهره عجیب هدیه تهرانی که دست خدا توشه!

همونطور که مشخصه و همه ما هم میدونیم که این چهره دهه پنجاهیمون که اوایل این دهه هم متولد شده فیسی نچرال و دست نخورده داره. این در حالیه که خانوم خانوما انگاری اعتقاد خاصی هم به آرایش نداره و اونچه که هست رو قبول داره.

شاید بگین بابا سنش نمیخوره به این حرفا که خب باید بگیم بهتره شما یک سرچ ریز کنید و قبل و بعد خانوم هما خاکپاش رو ببینید. و یا اصلا مرجانه گلچین رو یه سر بزنید، اونوقته که متوجه خواهید شد سن های بالاتر از هدیه تهرانی چطور با چهره خود ور میرن!!

hediehtehranioriginal_21909509_1151781581631932_14032645998510080_n

ازدواج ریز و مجلسی هدیه تهرانی با آقای فرش قرمزی!

اما در رابطه با حواشی خانوم بازیگر باید بگیم که اصلا مگه امکان داره که شما بازیگر باشید وحاشیه ای نداشته باشید. این در حالیه که حتی اگه به دنبال جنجال هم نگردید باز جنجال به دنبال شما خواهد آمد و در نتیجه میشه موضوعی که برای هدیه تهرانی بعد از گذشت اینهمه سال اتفاق افتاد.

سال 86 بود که خبری مبنی بر ازدواج هدیه تهرانی با هومن بهمنش شنیده شد و حسابی جنجال به پا کرد. هومن خان یکی از اهالی سینما بود اما خب این خبر توسط هیچ یک از این دو چهره تایید یا تکذیب نشد با انتشار تصاویری مخاطبین حدس و گمانش ون محکم تر گشت. البته که این ازدواج خیلی طول نکشید و تو همون سال ها به پایان رسید.

هدیه+تهرانی

میدونید که سال گذشته فیلمی با نام "برادران لیلا" راهی فرش قرمز شد. همون مراسمی که فرشته حسینی و نوید محمدزاده کولاک به پا کردن و ممنوع التصویر شدن! هومن بهمنش که مدیر فیلمبرداری فیلم "برادارن لیلا"ست، برای اکران این فیلم به جشنواره کن رفت. آقای بهمنش و همسرش کیمیا برای اولین بار به فرش قرمز جشنواره راه پیدا کردند، ولی پوشش کیمیا خانوم توجه خیلیا رو به خودش جلب کرد. چرا که خانوم خانوما موهاشو حسابی بیرون ریخته و پوشش نامناسبش به نظر خیلی از کاربران فضای مجازی غیر قابل انتظار بود.

هومن+بهمنش (1)

هدیه تهرانی اینجوری بازیگر شد!

در فروشگاه در حال قدم زدن بودم و می خواستم برای کارهای دکوراسیونم حصیر بخرم که سنگینی نگاه دو نفر را لابهلای قفسه ها روی خودم حس کردم؛ ازیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا که آن ها هم برای خرید به فروشگاه آمده بودند.

من در اول به پیشنهاد حاجیان برای بازی پاسخ « نه» دادم ولی حاجیان و شریفی نیا شماره تماس مادرم را گرفتند و تماس شان با ما قطع نشد رفتن به دفتر سینمایی هدایت فیلم و عکس« رضا رخشان» برای تست گریم کافی بود تا وارد حرفه بازیگری شوم. من هم مثل خیلی های دیگر با مسعود کیمیایی آغاز کردم.« سلطان» اولین فیلمم با قرارداد 600 هزار تومانی بود.

هدیه+تهرانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زهرا ارسالی در

    ای جااانم عاشق سادگی و جذابیت و خاص بودنتم 🤩
    عزیزم تولدتون مباااارک باشه🎂🎉

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی