|

خودنمایی شوهر سابق "هدیه تهرانی" در کن؛ خانمش عجب چیتان پیتانی کرده!

hedieh tehrani shayanews

هدیه تهرانی از بازیگران توانمند سینمای ایران است که شوهر سابق او هومن بهمنش همراه با همسر فعلی خود با استایلی عجیب روی فرش قرمز کن ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- هدیه تهرانی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون است که مدت های طولانی فیلم های کمتری از او شاهد بودیم، ولی همیشه کمک های انسان دوستانه این بازیگر در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشته و در شرایط گوناگون مثل سیلی که چندین سال پیش گریبان گیر کرمانشاه شد، هدیه خانوم حضور بسیار موثری در پخش کمک های خیران داشت.

در سال 86 اخباری مبنی بر ازدواج هدیه تهرانی و هومن بهمنش، یکی از اهالی سینما در فضای مجازی منتشر شد که جزو پرحاشیه ترین اخبار زندگی هدیه خانوم به حساب میاد. گرچه درباره این موضوع تاییدی از طرف هیچ یک از دو نفر صورت نگرفت، ولی طبق عکس هایی که از آن ها منتشر شد، خبر این ازدواج به طور قطع تایید می شود. البته به گفته ان ها عمر این ازدواج خیلی کوتاه بود و در همان سال هم به پایان رسید.

تا-حالا-همسر-هدیه-5875

خودنمایی همسر سابق هدیه تهرانی در جشنواره کن!

هومن بهمنش که مدیر فیلمبرداری فیلم "برادارن لیلا"ست، این روزها برای اکران این فیلم به جشنواره کن رفت. آقای بهمنش و همسرش کیمیا برای اولین بار به فرش قرمز جشنواره راه پیدا می کنند، ولی پوشش کیمیا خانوم توجه خیلیا رو به خودش جلب کرد. چرا که خانوم خانوما موهاشو حسابی بیرون ریخته و پوشش نامناسبش به نظر خیلی از کاربران فضای مجازی غیر قابل انتظار بوده است.

هومن بهمنش

هدیه خانوم در هر حرفه ای دستی بر آتش داره!

هدیه تهرانی سال 51 در تهران متولد شد و از بچگی به بازیگری علاقه فراوان داشت، اما نکته جالب درباره زندگی این بازیگر توانمند توانایی فوق العاده اش در زمینه های مختلف مثل ورزش های رزمی است. او در حوزه ورزش تاچی چوان مدرک مربیگری داره و یک دوره هم به عنوان نایب رئیس کمیته بانوان در این حرفه حضور داشته است.

hediehtehranioriginal_1624637636_1

اما علاوه بر این هدیه خانوم عشق بسیاری به طبیعت دارد و معتقده بی مهری هایی که نسبت به محیط زیست میشه او رو خیلی آزرده می کند. به همین دلیل هم اگر به پیج اینستاگرام این بازیگر خوش استایل سری بزنید، تعداد بی شماری از فعالیت هایی که در این باره انجام دادند رو شاهد خواهید بود.

hediyetehrani_zeinab_1646574464

خانوم بازیگر بدون آرایش هم کلی خاطرخواه داره!

هدیه تهرانی از اون دسته بازیگرانی است که علاقه ای به میکاپ ندارد و حتی در سریال و فیلم هایی که بازی کرده، به ندرت چهره او با آرایش دیده می شود. اما این موضوع هیچی از ارزش های هدیه خانوم کم نمیکنه و بارها به عنوان کاریزماتیک ترین چهره ایرانی انتخاب شد و حتی در سال 2022 یکی از نامزدهای زیباترین زن سال معرفی شد که انتخاب ایشون هم توسط نشریه candler صورت گرفت.

hediyetehrani_zeinab_1644745843

مرگ عجیب هدیه تهرانی!

هدیه تهرانی یک بار در سال 74 تصادف بسیار شدیدی کرد و تا ایشون رو به بیمارستان میرسونن، به کما میره و به گفته دکترها، خانوم تهرانی برای چند لحظه به طور کامل از دنیا میره و دوباره بر اثر یک معجزه به زندگی باز می گردد. خلاصه که زندگی هدیه خانوم پر از فراز و نشیبه و این هم یکی از سخت ترین اتفاقاتی است که در طول حیات این بازیگر دوست داشتنی سینما رخ داد.

hediyetehrani_zeinab_1608847659_2

هدیه تهرانی، سوپر استاری به دور از حاشیه!

همونطور که می دونین سینما محلی پر از حاشیه و شایعه های گوناگون برای بازیگران و اهالی هنره که هدیه تهرانی هم از این قائده مستثنی نیست و تابحال اخبار کذب زیادی درباره ایشون منتشر شده است. اما آنجه واقعیت دارد دامن نزدن خانوم بازیگر به این شایعات و بزرگنمایی اون ها برای شهرت بیشتر است و هدیه خانوم با وجود اینکه مدت زیادی دور از ایران بود، اما هرگز کاری که باعث جنجال و آشوب در ایران بشه انجام نداد.

hediehtehranioriginal_1466354381

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها