|

استایل متفاوت و زیادی شاخ نگار جواهراین بعد زایمان اروپاییش؛ رامبد جوان چه مایه داره!

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان بازیگر مشهور ایرانیه که این روزا با فرزند دومش حسابی مورد توجه قرار گرفته تا اینکه استایلی جالب ازش رو شد و حواس ها پرت شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نگار جواهریان قطع به یقین یکی از بازیگرای جذب و دوست داشتنی میون هنرمندان ایرانی می باشد که خیلی ساله در این عرصه شگفت انگیز حضوری پررنگ اما بی حاشیه دارد. نگار جواهریان اصلا حتی نیم نگاهی هم به جعبه جادو ندارد و خیلی وقته که خانوم بازیگر رو تنها بر روی پرده نقره ای و نمایش خانگی دیدیم که خب این خودش نشون میده نگار بانو نیز لِول کاریش رو در حدی بالا میدونه که البته درستم میدونه. چرا که کمتر پیش میاد بازیگری همچون نگار جواهریان که بتونه نقش های خاص رو ایفا کنه. 

شاید براتون سوال بشه نقش خاص دیگه چه مدلیه که خب باید در پاسخ بگیم در ادامه مطلب توضیح میدیم اما ابتدا بهتره کمی تا قسمتی با نگار جواهریان و این روزهایش آشنا بشیم که خانوم بازیگر در حالی که تو اینستاگرام هم به شدت کم کار شده، نقش جدید که هم تو دست و بالش نداره و فعلا با "خاتون" همچنان خودش رو تو ذهن مخاطب نگه داشته. نگار جواهریان اما حتی قبلتر هم تو اینستاگرام در رابطه با انتشار عکسای جینگول مستون تلاش خاصی نداشت و میشه گفت همیشه خانوم خانوما رو تو سکوت دیده ایم. اما اینبار تصویری از وی منتشر شد که مشخصه توسط دوربین حرفه ای بوده و این چهره رو تبدیل به یه ادم دیگه کرد. 

armin__ahmari_355637146_3478008215746765_1114202833618452798_n

چهره بی غل و غش نگار جواهریان وقتی هیچ کاری برای خوشگلاسون نیکنه!

همونطور که دیدن نگار جواهریان با ژستی عقاب طور و خشن و البته ارایشی که برخی گفتن بهش خیلی میاد و برخی گفتن اصلا بهش نمیاد، این تصویر رو به ثبت رسونده. نگار جواهریان اصولا اهل این رذتی باری های این دوره زمونه نیست که هی بره آتلیه و یا با لباس های عجیب عکاسی کنه و توجهات رو به سمت خودش بکشونه. اما خب انگار اهل حاشیه ساز شدن توسط بچه دار شدن هستش!!

نگار جواهریان به شدت طرفدار نچرال بازی هستش و خیلی ساله می بینیم خانوم بازیگر رو در حالی که دست به فیسش نزده. نگار جواهریان نه دستی به صورتش جهت عمل های زیبایی و پروتز اینا زده، و نه آرایشی چندان قوی و غلیظ میکنه! که خب همه اینها نشون دهنده اعتماد به نفس خوب وی می باشد.

نگار+جواهریان

ماجرای بارداری و زایمان نگار جواهریان یکبار در کانادا و یکبار در آمریکا

خب یکم بالاتر در رابطه با بچه در شدن نکار جواهریان اشاره ای کردیم چی بود؟ خانوم بازیگر میشه سومین ازدواج رامبد جوان که خب این زوج هر دو برای اولین بار کنار هم مادر و پدر میشن. اولین با سال 98 ود که نگار بانو با حضور در یک مراسم و در حین صحبت به ماجرای باردار بودنش اشاره کرد و این خبر چند روز بعد توسط رامبد جوان تایید شد و آخرین روزهای تیرماه سال 98 بود که سپند امیرسلیمانی خبر از تولد دختر این زوج هنرمند داد و بعد هم بابا جانش با انتشار پستی خبر از فرزند دار شدن خودش و همسرش بعد از گذشت حدود سه سال داد و اسم دختر رو نوردخت اعلام مکرد.

البته که این کوچولو زمانی که هنوز تو شکم مادر بود با حواشی بسیاری همراه شد چرا که ماه های آخر به دنیا اومدن نوردخت بود که تصویر از نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا لو رفت که خانوم بازیگر کشف حجاب کرده هم بودند و مشخص شد بچه رو کانادا به دنیا اوردن.

Untitled (2)

گذشت و گذشت تا اینکه در سال 1402 یعنی همین چند روز پیش خبریای دیگر از فرزند دوم این زوج شنیدیم که این یکی تو آمریکا متولد شده! جالبه که رامبد جوان باز هم اسم فرزندش رو اعلام کرد و اینبار رامیار بابا خطاب کرد!

همین شد تا حرف و حدیث های مِن باب اینکه نگار و رامبد کلا فرزندانشون رو در کشور هایی غیر ایران به دنیا او.چردن ساخته بشه که البته کذب هم نبوده!

نگار+جواهریان (1)

بیوگرافی کانادایی نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. این بانوی بازیگر تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است. حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود و به دلیل علاقه ویژه ای که به تئاتر و دنیای نمایش داشت مدام به همراه خانواده به تئاتر میرفت و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود. 

پدر نگار جواهریان 27 مهرماه سال 96 بعد از تحمل مدتی رنج بیماری درگذشت و نگار جواهریان که وابستگی زیادی به پدرش داشت در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست. نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر و خواهر او و بسیاری از بستگانش ساکن مونترال کانادا هستند.

ثب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سمانه. و ارسالی در

    شخصیت ایشون زیباش کرده ...
    با نمکه... خوب حرف میزنه... با هوشه و رفتار و میمیک‌چهره اش دوست داشتنیه...
    کسانی که شخصیت خیلی قوی، یا اعتماد به نفس ندارن دائما به خودشون شک میکنن و...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی