|

تیپ متفاوت "مهسا طهماسبی" وقتی دانشجو بوده و شر؛ حالا تو لباس عروس لاکچریش چه خانومه!

mahsa tahmasebi shayanews

مهسا طهماسبی بازیگر سریال "برف بی صدا می بارد" اینبار تصویری از دوران دانشجوییش گذاشت که استایلی متفاوت داشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهسا طهماسبی بازیگر مشهور و باحال ایرانیه که با بازی در سریال های تلویزیونی دیده و شناخته شد. خب قطعا هر بازیگری با یک کار اوج شهرتش رو پیدا میکنه اما خب برخی با سینما و برخی با نمایش خانگی و برخی هم با جعبه جادو. مهسا طهماسبی با وجود اینکه پارتی داشت برای ورودی به این عرصه، اما خب کاش رو با تلویزیون شروع کرد نه اون بالا مالاها! مهسا طهماسبی در سریال هایی جذاب به مانند "برف می صدا می بارد" و "دیوار به دیوار" ایفای نقش داشته که اتفاقا برف می صدا می بارد رو این روها در شبکه آی فیلم میتونیم ببینیم. 

مهسا بانو از دست هنرمندان بی حاشیه ای هستش ک با انتشار عکس های مختلف از خودش و همسرش و خونه زندگیش محتوا سازی میکنه. البته که خانوم بازیگر بعد از ازدواجش به شدت زووود بچه دار شد و شد مامان! به همین علت دقیقا بعد از این اتفاق دیگه چندان خانوم بازیگر رو با ظاهری جدید ندیدیم که البته این موضوع میون بازیگرای خانوم خیلی رایجه و اصولا علاقه ندارن عکسای دوران بارداریشون پخش بشه. اما خب نکته اینجاست ک مهسا طهماسبی بعد از زایمانش هم دیده نشد و یه جورایی خانوم بازیگر خودشون رو از حواشی به طور قطع دور کردن. اما در ادامه مشاهده می کنید تصویری از وی که واسه دوران دانشجوییش و خیلی از کاربرا گفتن ایشون چطور با شال رفتن سر کلاس؟!

mahsa_tahmaasbi_26157536_1936282396691157_5028920509023125504_n

مهسا طهماسبی واسه ورودش به سینما رابط داشته خفن!

اشاره شد که مهسا طهماسبی برای ورودش به میون اهالی سینما، پارتی داشته! خب یکسری هستند که با تست و تلاش میان و یکسری هم با پارتی بازی که باز این میزان نزدیکم بودن پارتیه هم بستگی داره و برخی هستند به مانند خانوم مهسا طهماسبی که خیلی ام زخیمه رابطشون! از روی فامیلی مهسا بانو میشه فهمید که ایسون برادر زاده خانوم مائده طهماسبی می باشد. از طرفی هم که آقای فراهاد آئیش همسر مائده بانو هستند و در نتیجه این دایره با خونواده این مدلی تشکیل شده.

مهسا طماسبی در سریال "دیوار به دیوار" هم با دو هنرمند عزیزمون همبازی بود و حسابی دلگرم به اینکه تو این شغل موندنیه!

Untitled

جذابیت مهسا طهماسبی و همسرش وقتی انتخابی درست واسه هم بودن

همونطور که قبل تر هم اشاره کرده بودیم مهسا طهماسبی اصولا یه دختر ساده فیسه که اهل حاشیه سازی نیست. خانوم بازیگر البته که در صفحه اینستاگرامش فعالیت جورواجور زیادی داره که خب ممکنه میون اونها حرف و حدیثی هم در بیاد اما در مجموع دنبال جنجال سازی مثل سحر قریشی نمیگرده! مهسا طهماسبی تقریبا یک سالی میشه که ازدواج کرده و بارها تصاویری همراه با همسرش گذاشته با کلی ابراز عشق. اما خانوم خانوما طولی نکشید که مامان شد و حالا این زوج صاحب فرزندی به نام لئا هستند که حالا این کوچولو 41 هفته ای شده و مامان باباش هنوز ازش عکسی به اشتراک نذاشتن، که خب بهتره تصویری از عروسی مهسا طهمسابی با همسرش رو ببینیم که در نوع خودشون خیلی جذاب شدن.

download

Untitled

مهسا طهماسبی و همسری که پایه نیست! بلکه چهار پایست واسه همچی

اما مهسا طهماسبی اصلا اهل فیلتر کردن عکس ها و قرتی بازیای اینستایی نیست و به هر شکل که باشه همونو منتشر میکنه که هیچ، تازه چهره ای کج و کوله هم میسازه و همونو میذاره تو صفحش!

مهسا طهماسبی خیلی زیاد اهل گردش و دور دورهای جذابه که خب از اونجایی که میگن کبوتر با کبوتر باز با باز، همسر خانوم بازیگر نیز ظاهرا پایه که هیچ، چهارپایه تفریحات وی می باشد 

1418204415-parsnaz-com

بیوگرافی جالب مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد 9 آبان 1372 در کرج ، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد که ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه از 22 سالگی جلوی دوربین رفت.

ازدواج

مهسا طهماسبی 19 دی 1399 در 27 سالگی با انتشار متن زیر خبر نامزدی خود را رسانه ای کرد و در 1 تیر 1400 مراسم عروسی خود را برگزار کردند. البته که خانوم بازیپگر ابتدا همسرشون رو به عنوان رفیق معرفی کرده بودند که همین باعث شد تا بسیاری از کاربران موارد دیگر رو هم بو ببرند!

خوش ‌تر از دوران عشق ایام نیست / بامداد عاشقان را شام ‌نیست / تا همیشه عاشقتم … مبارکمون باشه 

nody-عکس-مهسا-طهماسبی-و-خواهرش-1642308924

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی