|

عکاسی فوق العاده زنِ شهاب حسینی که یه نگاه غریب به دنیا داره؛ عکس پروفایلش چه اونوریه

sanaz arjmand shayanews

ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی می باشد که از عکاسان کمپانی آقای بازیگر است و با تصاویر جالبش نشون داد سوژه هایی خاص به مانند افکار خاصش داره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شهاب حسینی رو که همه ما می شناسیم. چرا که حتی اگه یک فیلم و سریال بین ایرانی هم نباشید و مدام با کارای خارجی سرتون رو گرم کنید، باز هم امکان نداهر چهره ای درخشان با کارنامه کاری عالی همچون شهاب حسینی رو نشناسید! شهاب خان از ابتدای جَوونیش تو این عرصه کار کرد و همچنان هم هرچند که آهسته اما پیوسته به کارش ادامه میده. مثلا همین چند وقت پیش بود که سریال نمایش خانگی "پوست شیر" رو نشون میداد و بازی شهاب حسینی در این کار به مانند همیشه درجه یک بود. میدونیم که خیلیا به باگ های ریز و درشت این سریال ایراد گرفتن اما با کمی دقت میشه فهمید که اشتباهات از سوی نویسنده و پایان بندی کار بود، نه تیم قوی بازیگری به خصوص شهاب حسینی!

اما از کار و بار که بگذریم و برسیم به لایف استایل شهاب خان باید بگیم که این بازیگر دهه پنجاهیمون مدتی میشه که با دختری به نام ساناز ارجمند ازدواج کرده و ظاهرا این روزا اختیار کردن همسری جوان میون آقای سلیریتی بسیار مشهور خیلی باب شده. رضا گلزار، بهرام رادان، مهدی هاشمی، شهاب حسینی، رضا رویگری و ....همه و همه آقایانی هستند که به زن هم سن و سال خود راضی نبودن و می بینیم که با ازدواج با دختری جوان حسابی مورد توجه قرار گرفتن و کیفشون کوکه! جالبه که خیلیا از اونها هم در کار با خانوماشون آشنا شدن . مثلا همسر شهاب حسینی عکاس است و در کار و بار شهاب خان هم مشفول بوده.

عکس-هایی-جذاب-از-ساناز-ارجمند-همسر-زیبا-و-جوان-شهاب-حسینی-1

ساناز ارجمند و نگاه خاصش به عکاسی! همونه آقای بازیگر جذب شدن!

اما شاید براتون سوال بشه این دختر جوان چجور عکاسی بوده که تو دم و دستگاه شخصیتی همچون شهاب حسینی کار میکرده که خب باید در پاسخ بهتون بگیم ساناز ارجمد که از متولدین سال آخر دهه شصت می باشد به طور حرفه ای عکاسی میکنه و جالبه که از موضوعاتی معمولی و پر تکرار هم عکس نمیگیره! بلکه می بینیم در پیج خانوم خانوما در حالی که به شدت علاقمند به ثبت نکات ریز هستش، پست هایی به اشتراک گذاشته که از سوژه هایی خاص در روستاها و یا مناطق محروم و چین چهره افراد سالخورده و ... می باشد.

این در حالیه که می بینیم این روزا چه کسانی که مدل هستند و چه کسانی که عکاسی میکنن بیشتر سعی بر این دارند تا برای جذب فالوئر هم که شده از سوژه هایی با موضوعات بانوان استفاده کنند، اما ساناز بانو انگاری علاقمنده تا نگاهی دیگر داشته باشه. 

Untitled

Untitled

وقتی شهاب حسینی کلا تو انتخاب همسر شخصیت آروم و محکممم میپسنده!

اما نکته ای دیگر که خیلی مورد توجه قرار گرفت این بود که قطعا اگه هر دختر جَوون دیگه ای جای ساناز ارجمند بود جهت جذب فالووئر هم که شده کمی بیشتر خود را در معرض دید قرار میداد اما پیج ساناز بانو این مدلیه که وقتی واردش میشی 99 درصد با عکس افراد مواجهی و 1 درصد با تصویری که از خودش به اشتراک گذاشته.

می بییند که عکس های همسر محمدرضا گلزار چطور خیلی سریع دست به دست شد چرا که در مجازی بود، اما ساناز ارجمند نه تنها اینچنین نیست بلکه حتی به دنبال کمی حاشیه سازی هم نمی کرده تا مبادا ذره ای حرف و حدیث در نیاد! اینجوریاست که مشخص میشه شهاب حسینی هم در انتخاب اول یعنی خانوم پریچهر قنبری و هم در انتخاب دومش یعنی خانوم ساناز ارجمد به دنبال شخصیت های مستقل و به دور از عقده حاشیه دار شدن گشته! اما نکته ای که تازگیا مورد توجه کاربران قرار گرفت عکس پروفایل ساناز سعیدی بود که خیلی خارجی طور گرفته شده و با توجه به اینکه خانوم خانوما چنین تصاویری از خودشون به طور واضح منتشر نمیکنن این عکس بولد شد.

Untitled (1)

ساناز ارجمند با لوک ایرانی و افکار اروپایی!

ساناز ارجمند یه دختر دهه شصتیه که آخرا این دهه به دنیا اومده اما خب چهره ای بی بی فیس تر از اونچه که سن و سالش میگه داره. ساناز سعیدی همونطور که در تصاویرش مشخصه چندان اهل میکاپ نیست و ترجیحش بر اینه که نچرال و دخترونه بمونه.

اصلا یکی از دلایلی بی بی فیس بودن وی هم همینه که خانوم خانوما متفاوت از خیلی از زنان و دختران جامعه هستش و دستی بر آتش آرایش نداره!

علت-جدایی-شهاب-حسینی-از-همسر-اولش-فاش-شد-عکس-هایی-از-همسر-دومش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی