|

تیپای داش مشتیه فقیهه سلطانی رو ببین 180 درجه تغییرش داد! جوابش به اونا که گفتن عملیه

فقیهه سلطانی یکی از بازیگرهایی هست بیشتر از طریق قاب تلویزیون به ما شناخته شد و تا الان هم در آثار به یاد ماندنی زیادی نقش آفرینی کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعضی وقت ها یه سری بازیگرها برای مدت طولانی تویه تلویزیون بالا میان و میتازن ولی بعده یه مدت یا خودشون کنار میکشن حالا به دلیل پیوستن به سینما و سینمای خانگی و یا کنار گذاشته میشن که این مورد هم احتمالا به خاطره بی معرفتی تلویزیون باشه، البه بعضی وقت ها پیش میاد که تلویزیون بی معرفتی خودش رو جبران میکنه و دوباره افرادی رو که باعث شدن عده ی زیادی پای فیلم های این جعبه ی جادویی بشینن رو برمیگردونه تویه قاب و باهاشون یه شروع تازه رو رقم میزنه، حالا یکی از این بازیگرهایی که قبلا تویه قاب تلویزیون خیلی فعال بود ولی بعد از مدتی کم کار شد و حالا هم ای نمور نمور داره دوباره جایگاهش رو پس میگیره، فقیهه سلطانی هست.

فقیهه سلطانی، یکی از بازیگرهای خوش سیما و جذابه که خانوم کلا دوس داره که این جذابیت و زیبایی رو از طریق عکس های رنگارنگ و زیبایی که تویه پیجش به اشتراک میذاره، به رخ بکشه که البته باید بگیم که این زیبایی روی انتخابش برای نقش های مختلف هم همیشه به خانوم بازیگر کمک کرده، چرا که میدونید که تو عرصه ی بازیگری هر چقدر زیباتر باشی، پله های ترقی رو راحت تر طی میکنی، البته بی انصافی هست که از هنر و قدرت بازی خانوم سلطانی هم نگیم، چرا که شاید بعضی ها باشن که از طریق زیبایی چهره شون تو این عرصه به چشم میان ولی اگر استعدادی نداشته باشن تویه این زمینه، مسلما کنار گذاشته میشن و یا برای فروش و بازدید بیشتر فیلم، تویه نقش های فرعی بازیشون میدن مثلا احتمالا تینا آخوندتبار رو بشناسید که خب حسابی زیبا و جذاب بود ولی هنر و استعداد خاصی تویه بازیگری نداشت و به همین خاطر برای جذب مخاطب به علت زیبایی ایشون یه بار تویه فیلم رسوایی که کاراکتر اصلیش الناز شاکر دوست بود به تینا خانوم هم یه چند تا سکانس اختصاص دادن که خب فرعی و حاشیه ای بود و صرفا به این خاطر این کار انجام شده بود که بیننده ها به هوای این که بازیگرهای زیبا تو یه قاب جمع شدن، تشویق بشن که برن سمت دیدن این فیلم، ولی خب تینا خانوم خودش از این عرصه کشید کنار و الان استعداد واقعی خودش رو که در زمینه بوکس هست کشف کرده حتی مدال آوری هم داشته در این زمینه که براش آرزوی موفقیت میکنیم. بگذریم، بریم سراغ فقیهه خانوم که این روزا تویه ایستاگرامش یه استایل متفاوت و شیطون بلا از خودش نشون میده که در ادامه براتون بیشتر راجبش میگیم.

فقیهه+سلطانی+

تیپ های داش مشتی رو عشق خانوم سلطانی

تیپ و استایل بازیگرها یکی از مواردی بوده که همیشه تویه چشم بوده و مردم درباره ی اون حرف میزنن و حتی بعضی ها از اون ها الگوپذیری هم دارن و یه سری چیزها توی جامعه دقیقا توسط بازیگرها مد میشه، مثلا بخواهیم از تاثیرات خیلی قدیمی این داستان روی جامعه براتون بپگیم، میتونیم به سریال قدیمی مسافری از هند اشاره کنیم که شیلا خداداد تویه اون نقش یه دختر هندی به اسم سیتا رو که اومده بود ایران بازی میکرد و شال و لباس و هندی هم داشت، اگه یادتون باشه بعد از این سریال بازار پر شد از شال سیتایی و همه تا یه مدت فاز هندی داشتن! پی میشه گفت که تاثیرپذیری از بازیگرها و فیلم ها یه موضوع غیرقابل انکار هست که چه تو ایران و چه خارج از اون محتمله.

IMG_20230610_150039

حالا فقیهه سلطانی هم این روزا یه تغییر خاص تویه سبک  استایلش داده که خب بعضی از کاربرا خوششون اومده و بعضی ها هم نه! مثلا خانوم بازیگر به تازگی تویه اکثر عکس هایی که پست میکنه با کلاه و دستمال سر دیده میشه که خب تا اینجا اوکی ولی تازگی یه عکسی ازش منتشر شده که تویه اون خانوم با یه تیپ کاملا مردونه ظاهر شده که به نظر خیلی از کاربرها نه تنها جذاب نشده که خیلی هم جلف و بی کلاس دیده میشه، چرا که لباس هایی که خانوم انتخاب کرده که کنار هم بپوشه اصلا ربط معنایی بهم ندارن و به علاوه جلیقه هم به نظر کاربرها افتضاح بوده و به نظرشون این حرکت خانوم سلطانی یه تقلید ناشیانه از بازیگرهای خارجی بوده و توصیه شون به ایشون این بوده که قبل پوشیدن همچین لباس هایی از یه استایلیست مشورت بگیرن.

IMG_20230610_145958

وقتی ژن چشم رنگی تو خونواده ارثیه

خب مسلما تا الان به چشم های این بازیگر دقت کردید که بسیار خوش رنگه و یکی از دلایل بزرگ جذابیتش هست و برای خیلی ها سواله که چرا دخترش گندم خانوم هم چشم هاش رنگی نیست! البته درسته که چشم های دخترخانوم رنگی نیست ولی فقیهه خانوم چندتا خواهر داره که همه مثل بانو چشم رنگی تشریف دارن و از زیبایی های این دنیا بشمار میرن و حالا به تازگی هم یه عکس با خواهر و خواهر زادش منتشر کرده و نوشته که خوشمزه تر از دختر خواهر خدا نیافریده.. تمام. که خب با توجه به این که خواهر جان فقیهه خانوم تویه این عکس حضور داشتن خیلی ها شروع کردن به تعریف و تمجید از خانواده ی سلطانی.

IMG_20230610_145926

وقتی فقیهه با کاربرا درگیر میشه

یه مدت یه سری از کاربرها گیر دادن با بازیگرهای مختلف و کشف کردن این موضوع که کی چه عملی انجام داده، که به عنوان مثال ترلان پروانه یکی از این بازیگرها بود که اکثر مخاطبا معتقد بودن که ترلان عمل چشم گربه ای انجام داده، ولی خب ترلان هیچ وقت زیرباره همچین چیزی نرفت و این موضوع رو تکذیب کرد، حالا یه مدت هم کاربرا گیر داده بودن به فقیهه خانوم به علت تغییرات شگرفی که داشته و شک انداخته بود به جونه بعضیا که خانوم عمل کرده، که ایشون هم با استوری زیر پاسخ این افراد رو دادن!

فقیه ردی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها