|

"فقیهه سلطانی" با کلی ژل داربست زده رو فیسش؛ رفیق جینگ خانوم شاخ هر چی خفنِ شکوند!

faghihe soltani shayanews

فقیهه سلطانی بازیگر سریال یاور با فیس نونوار شدش الان داره تو اینستا حسابی میتازونه واسه خودش و اخیرا با استایل جدیدی در جشن تولدش ظاهر شد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فقیهه سلطانی از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که چند سالی میشه با عکسای رنگ و وارنگ یه جوری داره تو اینستا میتازونه که هیچکی به گرد پاش هم نمیرسه. فقیهه سلطانی آخرین بار با نقش آفرینی در سریال "یاور" دوباره اسمش رو ورد زبونا انداخت و با استایل لوکس و تو دل بروش دل خیلیا رو برد. فقیهه سلطانی از زمانی که تو این سریال با تیپ خاصش به چشم اومد، تو اینستا هم بیشتر دیده شد و با پستای خفن و خارجکیش کلی طرفدار ویژه واسه خودش دست و پا کرد!

فقیهه خانوم به تازگی جشن تولدش رو در کنار رفقای خفن تر از خودش گرفت که حسابی هم حاشیه ساز شد. این خانوم بازیگر که کلا با پروتزاش اینستا رو زیر و رو کرده حالا با کلی چیتان پیتان داره تولدش رو کنار رفیق فاباش جشن میگیره و به زیباییش هم کلی مینازه. خانوم خانوما که تو این عکسا به خودش خیلی رسیده و حسابی آب زیر پوستش رفته، به یه جایگاه ویژه ای رسیده که دیگه تو چهره اش چیزی به  غیر از پروتزای پف کرده به چشم نمیاد و کل نچرال بودن چهره اش رو به یغما برده!

kj

lk

unknown_300962953_401741358713402_1870159692958167358_n

فقیهه سلطانی سلطون زَلم زیمبوهای چش درآر!

فقیهه خانوم که از بازیگرای خوش چهره با فیس اروپایی به شمار میاد از بس تعریف و تمجید شنیده، داره حسابی اینستا رو با کارای توپش میترکونه. خانوم تا میتونه به خودش میرسه و بعضی اوقات علاوه بر میکاپای خاص و ماست مالی شده که زیبایی چهرش رو زیر سوال میبره، از بعضی اکسسوریا استفاده میکنه که از دید کاربرا دیگه واسه خانوم خیلی زیاده و اینقدر هم ازش انتظار نمیره.

فقیهه خانوم با گشت و گذار تو طبیعت و البته آتلیه های شمال تهرون که حسابی هم خرج بانو را بالا میبرن، یه عکسای هالیوودی میگیره با ژستای خاص و جینگول و یکم چاشنی پیرسینگای چش درآر که نشون میده اعتماد به نفس فقیهه سلطانی بدجور چسبیده به سقف!

o

q

c

پروتزایی که فیس فقیهه سلطانی رو از این رو به اون رو کرد!

فقیهه سلطانی رو شاید به داشتن چشمای زیبا و خاص و البته چهره ای نچرال شناخته بودین، ولی باید بهتون بگیم که این چهره خیلی وقته که دیگه مثل قدیما نیست و دستخوش عمل های زیبایی متعددی شده که حد و حصری براش قائل نمیشه بود.

چون فقیهه خانوم حالا تقریبا کل چهره اش رو دیگه از تزریق ژل پر کرده و داره به هر دری میزنه، بلکه یکم بیشتر از قبل دیده شه و چه راهی بهتر از خوشگلاسیون اونم از نوع تزریقای خوش و آب رنگی که کم کم کلی اینستاباز رو واسه خودش جمع و جور میکنه و تعداد فالووراش از خیلی از بازیگرای الانی امثال بهاره رهنماها میزنه بالا!

w

y

با فقیهه سلطانی بیشتر آشنا شیم!

فقیهه سلطانی متولد 29 مرداد 1353 در همدان ، بازیگر سینما و تلویزیونه. این خانوم خوش چهره فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشیه و بسیار هم اهل ورزش بوده و خدا هم واسش یه شوهر فوتبالیست فرستاد تا در و تخته حسابی با هم جور باشن.

فقیهه خانوم فقط در حوزه بازیگری فعالیت نداره و چند سالی میشه که به بخش کارگردانی هم ورود پیدا کرده و طرفدارای خاص خودش رو داره. او چندین سال پیش با آقای جلال امیریان که فوتبالیست تیم های سپاهان و مس کرمان بوده ازدواج کرد، اما بعد از گذشت چند سال به دلیل عدم تفاهم از هم جدا شدن و حاصل این ازدواج دختر خانومی به اسم گندمه.

d

fds

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • هیچکس ارسالی در

    درست نیست در مورد دیگران اینطور بگید
    هرکس میتونه خودش ب ای زندگیش تصمیم بگیره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها