|

قبل و بعد عجیب فقیه سلطانی که قبض روح میکرده ولی حالا حوریه؛ سرمه خانم میچیکه بَددد!

faghiheh soltani shayanews

فقیه سلطانی بازیگر مشهور اما کم کاریه که عکسای زیادی از خودش منتشر میکنه و همینم باعث شده تا فالووراش شیطونی کنن و قبل و بعدشو بیارن وسط!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- فقیه سلطانی از بازیگرای قدیمی و مشهوریه که البته خیلی وقته در این عرصه دیده نمیشه و حالا یا به دلایل شخصی و یا برای کمبود پیشنهاد کاری خلاصه که خانوم خانوما به شدت کمرنگ شدن! فقیه سلطانی رو بیشتر در فیلم و سریال های تلویزیونی دیدیم و شاید بشه گفت به فقیه سلطانی اصلا نمیشه لقب بازیگر سینما داد! البته که ورود به پرده نقره ای هم همچین کار شاقی نیست و کمی چهره فوفول شکل با چاشنی عشوه و اطوار های عجیب میخواد که احتمالا فقیه بانو اهلش نبوده!!

ناگفته نمونه که هیچ صفر و صدی وجود نداره و همه بازیگرای سینمامون این مدلی نیستند اما اگه پارتی داشته باشی قطعاااا جات اون وسطای پرده نقره ای هستش اما از نکات دیگری که فقیه سلطانی میتونست خودش رو در این عرصه پررنگ تر نشون بده داشتن چشم هایی رنگی هستش. شاید شما هم شنیده باشید که داشتن چشمای رنگی میتونه یه آپشن باشه که راحت آقا و یا خانوم بازیگر برسن اون بالا مالاها!

اما از این ها که بگذریم قطعا بریا بازیگر بودن داشتن چهره جذاب اهمیت زیادی داره جوری که انگاری یکی دم در سینما نشسته و قبل از سنجش توانایی، میزان زیبایی شخص رو درجه بندی میکنه. مثلا در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید که فقیه بانو چه فیسی داشتن و حتلا با چه ظاهری دیده میشن! یه مقایسه باحال!

Faghiheh-Soltani-3

فقیه سلطانی از سلاطین میکاپ ایران!

البته اینکه فقیه سلطانی بسیار متفاوت از قبلش شده چندان عجیب نیست چرا که خب هم آدما تو طول گذر زمان خوشتیپ تر میشن و با ترند روز میرن جلو اما خانومای بازیگر و در کل بانوان ایرانی به قدری اهل چیتان پیتان های غلیظ هستند که یهو از این روز به اون میشن، حتی شاید در عرض دو سه سال!

فقیه سلطانی نیز از اونجایی که سن و سال کمی نداره به سمت و سوی پروتز و بوتاکس بازی و حتی عمل جراحی رفته اما خب چون یه کامیون میکاپ همیشه داره به همین علت چندان اون زیر میرا معلوم نیست!

بله فقیه سلطانی نیز مِن جمله هنرمندانی می باشد که به شدت آرایش میکنه و همیشه طوری دیده میشه که انگاری همین الان داره میره عروسی!!

209937_363

فقیه سلطانی به فیسش بددد مینازه انگاری ایشون از میون حوریا افتادن زمین!

اما فقیه سلطانی از اونجایی که چشماش واقعا قشنگه خودش به خودش میگه چشم قشنگ ترین بازیگر ایرانی! البته این لقب رو طرفداراش هم به او می دهند.

خب میدونید که زیبایی هم در جامعه و هم در سینما اهمیت بالایی داره. مثلا پارسا خان پیروزفر رو میدونید که چقدر طرفدار داره حالا چرا چون یه فیس دلبر داره که خب می بینیم زن و مرد هم نداره!

اما خانوم خانوما زبونی تند و تیز هم داره که در مقابل با شرایط جتمعه واکنشاتی جالب داره.

c

تریپای آبدار فقیه سلطانی که میدونه چیو با چی بپوشه!

اما انقدر از فقیه سلطانی خوب و بد گفتیم و فیسش رو بردیم زیر ذره بین بهتره یکمم استایل خانوم خانومارو ببینیم و بشناسیم!

مثلا فقیه سلطانی این مدلیه که ازش تیپ و ظاهر نامتعارف دیده نمیشه و هرگاه این بازیگر زن رو در مراسمات و یا اصلا زندگی شخصی دیده ایم بیشتر با استال هایی متناسب هستش و در تلاشه تا با موارد ناجور تو لبس پوشیدنش مشهور نشه بلکه با محبوبیت به این خواسته برسه!

مثلا بهاره رهنما رو احتمالا بارها خواسته و یا ناخواسته دیده اید که با تریپای عجیب مجیب ظاهر میشه که خب البته ایشون هدفشون مشخصه و تنها برای دیده شدن و حاشیه سازیه که این مدلی میپوشن اما برخی هم هستند همانند سمیرا حسن پور و یا مینا وحید که از قصد و با خواسته خودشون استایلشون رو نکته دار میکنند تا مثلا یقه ای یا شلواری چیزی ناجور باشه و مورد توجه قرار بگیره که اصلا جالب نیست!

campec.ir_2838227415702769294_1315567878

بیوگرافی جالب فقیه سلطانی

فقیهه سلطانی متولد 29 مرداد 1353 در همدان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که بسیار اهل ورزش بوده و حالا همسر فوتبالیست هم دارد و کار کارگردانی نیز انجام می کند.

خانواده و پدر روحانی

در یک خانواده پرجمعیت از پدری روحانی و مادری خانه دار به دنیا آمد ، هفت خواهر و برادر بجز خود دارد که سعید سلطانی برادر بزرگش کارگردان و نویسنده است بعد از سعید ، فخری سلطانی خواهرش بازیگری تئاتر است و بقیه برادر و خواهرانش در رشته گرافیک ، فیزیک و پزشکی تحصیل کرده اند.

فقیه سلطانی از هنرمندان نچرال ایرانی است که به طور ژنی و خانواده ای خوش چهره هستند. در ادامه خانم بازیگر را در کنار خواهرانش مشاهده می کنید.

B96850200

faghihehsoltani_1617431144

brigades-of-faghiheh-soltani-4

فقیه سلطانی و دخترش
فقیه سلطانی و دخترش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها