|

همه رفتن تو نخ محمد رضا گلزار و عروسیش! عکسای سریِ عروسیه این بازیگرای مطرحو باش

گاهی عکس هایی که از جشن عروسی بازیگرا پخش میشه حتی از دیدن خودشون هم جذابتر به نظر میاد و اینبار با چند چهره مطرح همراه هستیم.

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- همیشه و همیشه حواشی که بازیگرا به دنبال خود داشتند برای مخاطب جذابیت بیشتری داشته تا مثلا چهره هایی مثل فوتبالسیت ها و یا خواننده و حتی بلاگر و ...! در این بین باز این حواشی هم دسته بندی های مختلفی داشته و داره، که باز هم باید از واژه همیشه استفاده کرد چرا که همیشه ازدواج و طلاق برای کاربر باحال تر به نظر رسیده. کمتر بازیگری دیده میشه که تصویری از عقد و عروسیش بیاد بیرون که معمولا به خواست خودشون هستش و کمتر دیده شده که به صورت ناخواسته بوده باشه!

این روزا همه سرشون با عکس و ویدیویی که محمدرضا گلزار از خودش به اشتراک گذاشته گرمه، اما در این مطلب ما میخوایم بریم به چندین سال پیش و یه گریز ریز بزنیم به عکسای عروس دومادی بازیگرایی که سن و سالشون یا خیلی رفته بالا و یا اصلا دیگه تو این دنیا نیستن، اما دیدن عکساشون خالی از لطف نیست و جذابه.

فاطمه معتمدآریا 

فاطمه معتمدآریا رو این روزها در فیلم و سریالی نمی بینیم. اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر 62 ساله در دهه های شصت و هفتاد به شدت درخشان بود و با بازی در فیلم و سریال های مختلف کارنامه کاری درجه یکی برای خود ساخت. خانوم بازیگر در طول عمر کاری خود حواشی بسیاری داشته و مِن جمله هنرمندانی می باشد که درست به کشف حجاب در داخل کشور زد.

hhf120

photo_2023-05-28_04-14-22

خسرو شکیبایی

خسرو شکیبایی همیشه از هنرمدان به نام و کار درستی بوده که هنوز هم بعد از گذشت اینمهه سال نبود این چهره، همچنان اسم و رسمش موندگاره و خیلی جاها از خسرو خان یاد میشه. خسرو شکیبایی در حال حاضر 79 ساله است اما در سن 64 سالگی فوت شد. جالبه که بدونید اطرافیان خسرو شکیبایی آقای بازیگر رو محمود صدا میکردن. با توجه به تصویری که از خسرو خان در روز عروسیش منتشر شده نشون میده مردی احساساتی بود که اون سال ها با توجه به مد روز عروس خانومی جذاب داشته!

photo_2023-05-29_02-14-33

افسانه چهره آزاد

افسانه بانو مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که خیلی سابقه کاری داره اما این مدلی که هیچگاه در اوجی درخشان نبوده و هیچگاه هم در افتی عجیب دیده نشده. افسانه چهره آزاد همین چند وقت پیش در سریال نمایش خانگی "هم گناه" همراه با همسرش آقای شاهرخ فروتنیان ایفای نقش داشت و از طرفی هم تازگیا تو اولین فیلمی که خانوم بهاره رهنما ساخت حضور پیدا کرد. افسانه چهره آزاد 61 ساله است اما طراوتی بیشتر از سن و سالش دارد. خانوم بازیگر با توجه به تصویری که از عروسیش منتشر شده نشون میده چهره ای بسیار زیباتر داشته و از عروسای باکلاس زمان خودش بوده! این زوج 36 سال پیش باهم ازدواج کرده اند.

photo_2023-05-28_04-14-17

Untitled

زهره حمیدی

زهره حمیدی از بازیگرانی محسوب میشه که همیشه چهره ای معمولی در آثاری معمولی بوده. خانوم بازیگر رو این روزها در فیلم و سریالی نمی بینیم اما اونچه که مشخصه اینه که برخی سلبریتی ها جدیدا به اینستاگرام رو آوردن و از طریق این فضای نامرئی حسابی دارن میتازونن و خودشون رو بولد نگه میدارن. زهره حمیدی دقیقا یکی از دست چهره ها می باشد که علی رغم اینکه سن و سال کمی نداره و در حال حاضر تو 66 سالگی به سر میبره، ام روحیه و رفتاری بشاش تر داره. گاهی دیدن عکس عروسی برخی چهره های معمولی هم جذاب به نظر میاد، نه؟ جالبتر اینه که زهره حمیدی خیلی زود نوه دار شد و در سن 36 سالگی طعم مادربزرگ شدن رو چشید!

photo_2023-05-28_03-42-15

Untitled

ایرج نوذری

احتمالا شما هم تا به اینجای کار بیشتر به چهره و ظاهر عروس خانوم ها دقت کرده اید، حالا چه بازیگر خوده عروس بوده باشه و چه همسره بازیگر! ایرج نوذری از هنرمدایی هستش که اتفاقا خودش هوادارای بسیاری داره و تو سن میانسالی حسابی جذاب شده بود. آقای بازیگر که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش کرده، حالا 60 سال سن دارد. شما هم متعجب شدید و انتظار سن و سال بیشتری رو داشتید درسته؟ 

photo_2023-05-28_04-14-34

ایرج-نوذری-4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی