|

استایل فشن بالیوود "آزاده صمدی" به سبک ایرونی؛ خانوم سوپراستار غیرمعمول سینماست!

azadeh samadi shayanes

آزاده صمدی که همیشه هنرمندی با افکا و سلیقه هنری بوده و هست، اینبار با قاب گوشی جالبی که داشت مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آزاده صمدی بازیگر دوست داشتنی و البته کاملا با استعداد و کاربلد ایرانی می باشد که خیلی ساله در این عرصه شگفت انگای حضور دارد و کار خود را در کنار همسر سابقش هومن سیدی شروع کرد. آزاده صمدی و هومن خان با هم به رشد شغلی رسیدن اما از یه جایی به بعد بدون هیچ حاشیه و جلب توجه خاصی از هم جدا شدن و حالا می بینیم این دو چهره هر کدوم یکی از وزنه های سنگین و خفن در سینما می باشند و آثار جذابی در کارنامه کاری خود ثبت کرده اند. اما چرا گفتیم آزاده صمدی با استعداده؟ چون کمتر هنرمندی به مانند آزاده بانو پیدا میشه که توانایی این رو داشته باشه هم در کاراکتر های طنز و بانمک به مانند سریال "دیوار به دیوار" دیده بشه و هم با جذابیتی کامل بتونه نقشی خشن همچون "پنجاه کیلو آلبالو" رو ایفا کنه و هم راحت و بدون هیچ نقصی اجتماعی بشه مثل فیلم "سیزده" و در آخر اینکه آزاده صمدی رو به باید چهره ای هزار چهره و همه فن حریف دونست که قطعا بازیگرانی به مانند نیوشا ضیغمی که تنها با فیس خود در حال خودنمایی هستند قابل قیاس نیست.

hashiyeh_irooni_s instagram 2023-5-4 story (1)

وقتی آزاده صمدی ذهنی هنری داره و حسش رو با تیپاش تخلیه میکنه!

قطعا میدونید که حتی چهار انگشت هم شبیه به هم نیستن و حتی یک خواهر برادر هم نمیتونن به مانند هم فکر کنن و یا استایل بزنن، چه برسه به شخصیت های مختلف! خیلیا بر این نظرند که آزاده صمدی چرا عجیب پوشه و چرا به مانند خیلی از همکارانش در یک راستا حرکت نمیکنه تا یک لایف استایل طبیعی داشته باشه! که خب در پاسخ باید گفت مشخصه به چه دلیل! چون سلیقه آدما با هم فرق داره و سلیقه یه چیزیه که از درون هر کسی میاد و در وجودیتش وجود داره!

آزاده صمدی از لحاظ ذهنی و قلبی و درونی علاقمنده تا یه مدلای دیگه دیده بشه ک خب قطعا استایل یکی از راه های تخلیه این حس یا سلیقه می باشد. آزاده بانو هیشه و همیشه از لباس هایی با طرح های عجیب استفاده میکنه که خب شاید یکی از راه دور ببینه بگه در شان و شخصیتی یک بازیگر شهرت یافته نیست، اما با کمی فکر میشه فهمید اتفاقا هنرمند ذهنی هنری داره و چندان نمیتونه ساده طور فکر کنه! دیگه چه برسه به اینکه شخص سلیقه ای هم اینچنین باشه و علاقمند به متفاوت دیده شدن!!!

unknown_241666709_826294061402899_1070004056341774815_n

این تیپ آزاده صمدی، نیوشا ضیغمی رو فراری داد!

قطعا یه چیزای خاص مناسب خاص پسنداست چرا که مثلا یادتونه قبلنا ابرو های نازک برای دختر خانوما و بانوان مد بود همه میرفتن همین کارو میکردن! اما حالا که ابروهایی پهن و لیفت شده اومد رو ترند روز، کمتر کسی دیده میشه که به معنای غلیظ لیفت داشته باشه و با ابروهایی بسیار پهن ظاهر شه.

قطعا شخصیتی که اهل خاص بازی باشه و از نگاه آدما استرس نگیره و قضاوتشون هم باعث ناراحتیش نشه، میتونه مثلا از یه آیتم به خوبی استفاده کنه. آزاده صمدی همونطور که تا به اینجا ازش گفته شد دو در تصاویر دیده شد، جسرت بالایی داره که گاهی این جسور بودنه بیشترم میشه. در ادامه نمونه ای تصویر از وی مشاهده می کنید که این چنین است و آزاده بانو رو در ظاهری نشون میده که مثلا نیوشا ضیغمی صد سال حاضر نیست این مدلی باشه!

unknown_64686753_1054753974729856_4763380041916289151_n

آزاده صمدی و چهره ای نامتعارف در حالی که لباسی متعارف دارد!

این روزا در سینمای ما، هم در فیلم هایی که بر روی پرده نقره ای میره و هم در مراسمات سینمایی خانوم های بازیگر بسیاری هستند که بی پروا بدون هیچ خط و محدودیتی لباس میپوشن و برای خودشون استایل انتخاب می کنند.

این روند اونقدری پیش رفته که حتی در سریال های صدا و سیما هم بازیگران زن رو به شدت آرایش می کنند و دیگه مثل قدیم نیست که تنها گریم داشته باشند بلکه رسما میکاپ دارن!

file

و اما طلاق آزاده صمدی از هومن خان وقتی خانوم بازیگر میپیچونه!

ام در ابتدیا متن در رابطه با طلاق آزاده صمدی و البته سلایقی که داشت و داره صحبت هایی داشتیم که خب مشخص نیست شاید هم این زوج به دلیل همنی تفاوت ها در متفاوت بودن، بوده که از یکیدیگر جدا شدن!

آزاده خانم صمدی مدتها پیش در برنامه پژمان جمشیدی به عنوان مهمان او درباره دلیل جدایی اش از هومن سیدی خیلی سربسته حرفی رو مطرح کرد!

آزاده بانو در حالی دلیل این جدایی رو عدم عشق واقعی اعلام کرد اینطور که معلومه چندان علاقه ای نداره در رابطه با گذشته و جدایی از هومن سیدی صحبت کنه، چرا که آزاده صمدی قبلتر هم در یک گفتگو اینترنتی در واکنش به سوال مجری که میگه در زندگی مشترک با هومن سیدی با طلاق و شکست رو به رو شدی، این گزاره رو رد میکنه و پاسخ نمیده!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیک پوش جذاب خوش استایل مجرداست موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا امیدوارم با ازدواج مجدد خوشبخت شود موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است تحصیلات بالا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها