|

تیپ صد لایه "آزاده صمدی" که مثل پیاز چشمو میسوزونه؛ خانوم به شدت اهل ورزشه!

azade samadi shayanews

آزاده صمدی همیشه این مدلی بوده که خیلی متفاوت دیده شده اما اینبار خانوم بازیگر به قدری عجیب لباسش رو انتخاب کرد که تعجب رو به ته رسوند!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آزاده صمدی رو همه ما میدونیم که تا به چه اندازه هنرمندی واقعا هنرمنده و بلده کجا چطور بازی کنه تا به بهترین نحو ممکن کار رو از آب در بیاره. آزاده صمدی خیلی ساله که تو این کار و بار فعاله و در ابتدا همراه با همسر سابقش هومن سیدی به این عرصه ورود کرد و بعد تر که جدا شدن به تنهایی راهش رو ادامه داد که البته باید بگیم حتی قوی تر از پیش دیده شد. آزاده صمدی از دسته چهره هایی می باشد که میتونه و نشون داده که میتونه تو هررر نقشی ظاهر بشه، چرا که اگه یه نگاه ریز به سابقه کاری خانوم خانوما بی اندازید متوجه خواهید شد که آزاده بانو هم کاراکتر طنز و هم اجتماعی و هم خشن و هم مظلوم رو تو کارنامش داره و اینجوریاست که نشون داده به مانند پژمان جمشیدی همه فن حریفه!

آزاده صمدی ولی فقط تو بازیگری نیست که خفن شده و خانوم بازیگر در ظاهر و استایل نیز به قدری متفاوت و هنرمندانه شده که گاهی حتی همکارانش رو هم متعجب میکنه چه برسه به مخاطب. خب میدونید که فقط استعداد نیست که خانوم یا آقای بازیگر رو بولد تر میکنه و براش شخصیت میساره، بلکه سبک لباس پوشیدن نیز اهمیت زیادی داره و ممکنه یکی مثل آزاده صمدی کلا یه مدل خاص بپوشه و بیشتر هم مورد توجه قرار بگیریه. در ادامه نمونه ای از موارد گفته شد رو مشاهده می کنید. که شاید هیشکی راضی به این چنین استایل نباشه اما خب آزاده بانو هست!!!

IMG_20230516_211809

ورزش درست حسابی آزاده صمدی که لِولش رو واقعا برده بالا!

دیگه این روزا بانوان به نسبت سال های گذشته بیشتر به خودشون میرسن و توجه خوبی به خودشون دارند. این حرکت حالا میتونه از بلاگرا یادگیری شده یا از بازیگرا! به هر حال که بانوان همه با هم دارن از هم یاد میگیرن و برای چشم و هم چشمی هم که شده مثلا باشگاه میرن و مراقب اندام و سلامتیشون هستند. خانومای بازیگر هم که چه عرض کنیم! یکی نشون دادن ورزشکار بئودن و دیگری نشون دادن این که سگ و گربه دارن از کلاس بازیاشون شده و احتمالا به انی رواله که اگه یکی این دو مورد رو نداشته باشه از بقیه عقبه! آزاده صمدی از تنیس بازا هستش اما اونقدر زیاااد با این مورد جلب توجه نمیکنه.

unknown_42922041_322452588559803_1867758678251802841_n+(1)

ازدواج و طلاق آزاده صمدی از یکی از جذاب ترین بازیگر ایرانی!

در ابتدای متن اشاره ای به ازدواج و طلاق آزاده صمدی شد. خب دیگه این روزا میدونید که ازدواج های شهرت دار مثل بازیگر با بازیگر و یا بلاگر با بازی شاید هم فوتبالیست با بازیگر و ....زیاد شده در حدی که روال میدونن و حتی طلاق میگیرن که مثلا با فلانی ازدواج کنند!

اما قدیم ندیما چند تا بازیگر بیشتر این مدلی نبود که یکی از این زوج ها هومن سیدی و آزاده صمدی بودند. این دو چهره ابتدای کار خود را در کنار هم شروع کردند و با هم پیشرفت داشتند و به شهرت رسیدند.

اما چند سالیه که هومن و آزاده جدا از هم زندگی می کنند و ازدواجشون منجر به طلاق شد! البته که هومن سیدی خیلی زود دوباره متاهل شده و حتی الان پدر هم هست اما آزاده خانوم صمدی همچنان تنهان و انگاری فقط با جاست فرند و اطرافیان لایف استایلشون رو میگذرونن!

آزاده صمدی در رابطه با زندگی با هومن سیدی احساس نارضایتی نداره و میگه ازدواجی موفق داشته.

آزاده+صمدی

عجیبن غریبا! آزاده صمدی و نوید محمدزاده همرو متعجب کردن!

چند ماهی میشه که میدونید بازیگران بانو در ایرانمون به شدت جنجالی شدن و کشف حجاب های بسیاری هم صورت گرفته که خب آراده بانو جزشون نبوده ولی خب حواشی خاص خودش رو داره و گاهی تو همون استایل خاصش کی تا قسمتی نامتعارف میشه و کسی هم کاری نداره!!! اما انگاری این شیر تو شیر شدنه انگاری فقط مختص تیپای بازیگرا نیست و به بازیگریشون هم رسیده. مثلا چندی پیش نمایشی از آزاده صمدی به همراه نوید محمدزاده در تئاتر به نام "بالاخره این زندگی مال کیه؟" به کارگردانی اشکان خیل نژاد که در سال 1393 ساخته شد و در فضای مجازی منتشر شد. در این نمایش قسمت هایی نشون داده شده که صحبت های نامتعارفی میون دو بازیگر رد و بدل می شود.

کمی بیشتر با آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

دوران کودکی بچه خیال پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم ، در خیالاتم ، خودم را جای آدم های مختلف می گذاشتم و بازی می کردم. رویای زیستن به جای دیگران همیشه با من بود و هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد تنها فرقش اینست که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم.

AZADEH-SAMADI-10

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا جذاب شیکپوش خوش استایل مجرد است موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها