|

با رو شدن این عکس زیرخاکی نیوشا ضیغمی همه شوکه شدن! خانوم اینترنت پره چرا چاخان میکنی؟

نیوشا ضیغمی، یکی از بازیگرهای خوش پوش و خوش استایل سینمای ایرانه که بعضی وقت ها به خاطر پوشش و آرایش های متفاوتش درگیر حواشی میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از بازیگرهای خانوم هستن که اصلا با وجود این که ندیده باشی شون هم بوی عطر و ادکلنشون رو حس میکنی! نیوشا ضیغمی یکی از این بازیگرهاست که همیشه مرتب و آراسته بوده و استایل های خانومانه داشته و مثل خیلی از بازیگرهای خانوم که این روزها به سراغ لباس های اسپرت و به قولی لش طوری رفتن، نبوده و همیشه مانتوهای مجلسی، خوش رنگ و گاها رسمی رو توی تن ایشون دیدیم، نیوشا خانوم که قبل از ازدواج و توی دوران مجردیش، خیلی پر شر و شور و حاشیه دار بود ولی بعد از تشکیل خانواده و مادر شدن کلا از حاشیه ها دور شد و تمرکز صفر تا صد خودش رو گذاشت روی خانوادش.

اما وقتی که شناخته شده و معروف باشی هر چقدر هم که بخوای از حاشیه ها دوری کنی بالاخره یه جایی از دستت درمیره، بیشترین حاشیه ای که الان چندین سال هست که متوجه نیوشا ضیغمی هست، انجام عمل های متعدد زیبایی هستش که به نظر کاربرها با وجود این عمل ها بوده که خانوم زیبا شدن و بدون انجام کارهایی از این دست، قیافه ی خیلی معمولی داشته! البته که همه آدم ها زیبایی های خاص خودشون رو دارن و کسی حق قضاوت در این مورد رو نداره، اما خب بعضی وقتا این خود بازیگرها هستن که برای خودشون حاشیه میسازن و باعث میشن که کاربرا هم شروع کنن به نظر دادن راجبشون! حالا داستان از چه قراره؟ در ادامه براتون میگیم.

نیوشا4789

وقتی نیوشا خانوم عکس های قدیمی رو گلچین میکنه

نیوشا ضیغمی که به گفته ی خودش پوشش براش خیلی اهمیت داره و به نظرش هر کسی که کار تصویر میکنه باید به این موضوع اهمیت بده، به خاطره همین نیوشا خانوم همیشه کیف و کفش های مورد پسند خودش رو میخره و بعد میده که براش مانتویی که به کیف و کفش بیاد رو طراحی کنن و بدوزن! این بازیگر همچنین میگه که شاید این موضوع که اینهمه به ظاهرم اهمیت میدم یکی از ضعف های من باشه ولی مسئله ای هست که برام خیلی مهمه! نیوشا ضیغمی در راستای عمل های زیبایی هم گفته که این موضوع تو یه همه ی دنیا وجود داره و بازیگرهای زیادی انجامش میدن و به نظرش ایرادی نداره اگر امکان این که چهره تون رو بهتر کنید رو دارید، حتما انجامش بدید ولی نباید جامعه به یه سمتی بره که صورت ها زیبا باشه و مغزها تهی!

نیوشا4555

البته که خانوم ضیغمی معتقده که فقط با جراحی نمیشه زیبا شد و زیبایی اصلی از سلامت روح نشات میگیره و شما باید اعتماد به نفس داشته باشید و اون رو تقویت کنید تا زیباتر به نظر برسید! در خصوص انجام عمل هم ایشون گفتن که فقط بینیشون رو عمل کردن و از مردم میخوان که انقدر بهشون نگن عملی! ایشون توی سال 86 اقدام به عمل بینشون کردن و به گفته ی خودشون هم دلیلش این بوده که از نیمرخ بینی شون خوششون نمیومده و باهاش خوشحال نبودن، چون برآمدگی داشته و از دکترشون هم خواهش کرده بودن که یه جوری عملشون کنه که مصنوعی به نظر نرسن، البته که کاربرها معتقدن که این ایشون از ژل و بوتاکس و امثال اینها هم برای زیبایی بهره گرفتن که خیلی روی چهره ی الانشون با قدیم تفاوت ایجاد کرده.

نیوشا44

اما ببینید عکسی رو که ایشون به تازگی به عنوان عکس قدیمی از خودش منتشر کرده که علاوه بر این اصلا شبیهش نیست، حتی با عکس های قدیمی اون که توی اینترنت موجوده خیلی فرق میکنه که البته مشخص هست که ایشون توی این عکس بینیشون رو عمل کردن، که خیلی از کاربرها به این موضوع اینجوری واکنش نشون دادن که عکس های قدیمی شما اون هایی هستن که بینیتون رو هنوز عمل نکردید اگر میتونید از اون بذارید!

نیوشا785

بازیگرهایی که از اعتراف به حقیقت فراری اند!

معقوله ی انجام عمل های زیبایی بین بازیگرها یه جوری هست که کمتر کسی شجاعت این رو داره که زیر بارش بره و خارجی و ایرانی هم ندارهف برای همین اکثر اوقات بازیگرهایی که سعی میکنن از گفتن این موضوعات طفره برن، متهم به دروغگویی میشن چون بازیگرها به نظر اکثر افراد قیافه های بی نقص و زیبایی دارن که در بعضی از مواقع باعث کاهش اعتماد به نفس خیلی ها میشه چون شروع به مقایسه ی خودشون با این افراد میکنن، در حالی که شاید اون بازیگر این چهره رو با کمک عمل زیبایی به دست آورده باشه! پس چه بهتر که این موضوع رو با مخاطب هاش در میون بذاره. حالا در این بخش عکس چند تا بازیگرهای معروف رو قبل از عمل براتون میذاریم.

نیوشا

نیوشا

نیوشا1478

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی