|

وقتی "امیر تتلو" بلاخره پاسپورت دار شد؛ رونمایی از حیوون خونگی عجیبش تو ترکیه

amir tataloo shayanews

امیر تتلو گویا کارای پاسپورتش اوکی شد و حالا باید ببینیم خواننده پرحاشیه طبق گفته خودش میخواد واقعاً برگرده به ایران یا خیر؟

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- امیر تتلو که تو این چند سال حضورش تو ترکیه کلی حاشیه ریز و درشت داشت و حسابی جنجال درست کرده بود بلاخره گویا تصمیم گرفت برگرده ایران. البته گویا تتلو از چند اه پیش تصمیم گرفته بود بیاد ایران اما به خاطر اتمام مدت پاسپورت و اینکه روی صورت و بدنش کلی تتو داره قدری تمدید پاسپورتش به طول کشید و تتلو تو آخرین بار که رفته بود سفارت کلی جنجال درست کرده بود و از امکانات کم اونجا و حتی نوع برخورد کارمندان سفارت گله کرده بود اما اینبار که رفت اونجا گویا هم امکانات و تجهیزات سفارت خوب بود و هم نوع برخورد کارمند ها و این موضوع باعث شد تتلو پستی منتشر کنه و از سفارت ایران تو استانبول تشکر کنه.

unnamed (1)

مراجعه امیر تتلو به سفارت ایران در ترکیه

اما آیا واقعاً امیر تتلو می خواد برگرده به ایران؟

امیر تتلو که گویا دخل و خرجش باهم نمی خونه اعلام کده بود تنها در شرایطی حاضره تو ترکیه بمونه که یک اسپانسر براش پیدا بشه و تمام هزینه های زندگیش رو تامین کنه. او با انتشار پستی نوشت:

هنوز منتظرم ببینم استانبول منو میخواد یا نه. امروز یه اسپانسر جدید دوتا ویلا بهم نشون داد که در شأن امیر تتلو بودن. تو یکیشون رییس جمهور یه کشور دیگه اقامت داشته قبلا که البته نمیدونم رییس جمهور یه کشور دیگه تو ترکیه چرا زندگی میکرده  اون یکی ویلا هم در شأن امیر تتلو بود امّا باید ببینیم اسپانسر میتونه بگیرتشون یا نه چون میدونید که ویلاهای در شأن امیر تتلو یکم قیمتشون زیادی بالاس و اجاره ی هر سالش اندازه ی خریدِ یه ویلاس. زمان همه چیو معلوم میکنه و به زودی معلوم میشه که استانبول بازم امیر تتلو رو میبره یا آمریکا یا اروپا یا حتی ایران !! من به همه شون فرصت دادم و صبر میکنم تا ببینم کدوم برنده میشن !! الکی که رومون نخورده صاحبِ صبر حتما یه چیزی هست.

اما گویا این اسپانسر هم الکی بود و حالا امیر تتلو با انتشار عکس پاسپورتش اعلام کرد که سه روز دیگه میاد ایران و افتاده دنبال کارای برگشت و تهیه بلیط و این جور کارااا.

unnamed

پیام تبریک خاص امیر تتلو به اردوغان!

امیر تتلو نشون داده که همیشه به سیاست و سیاستمداران علاقه داشته و این موضوع رو میشه از اظهارنظر ها و حتی عکس های یادگاریش به خوبی فهمید. حالا که تتلو تو ترکیه هست و این کشور 10-15 روزی درگیر دور اول و دوم انتخابات بود و سرانجام اردوغان بار دیگه رئیس جمهور شد امیر تتلو پستی منتشر کرد و انتخاب مججد اردوغان رو تبریک گفت. البته تتلو به رئیس جمهور آینده ترکیه یک پیشنهاد هم داد!

تبریک میگم به آقای اردوغان و تیمشون که برنده ی انتخابات شدن امیدوارم موفق باشن و به فکر مردم و قسمت بسیار زیبایی از طبیعت که ترکیه و استانبول هستش باشن واقعا ترکیه کشور زیبا با طبیعت و آب و هوای بی نظیر و مردم خونگرمی هست و امیدوارم هر روز تمیزتر و زیباتر و موفق تر و خوشحالتر از دیروز باشن همیشه و سلامت و ثروتمند و یه پیشنهاد هم دارم و اونم اینه که امیدوارم تاکسیِ راننده خانم اضافه کنن برای خانم ها.....

علاقه+شدید+امیر+تتلو+به+پشه+سریال+مهمونی+

رونمایی تتلو از حیوون خونگی عجیبش!

امیر خب همه چیزش عجیبه و کلاً دوست داره متفاوت باشه! آقای خواننده به تازگی ویدیویی منتشر کرده و از حیوون خونگی عجیبش رونمایی کرد. حیوون خونگی تتلو البته سگ و گربه نیست و آقای رپر یه عنکبوت کوچولو رو به عنوان حیوان خانگی انتخاب کرده است!

وقتی امیر تتلو خودش رو عامل قهرمانی های پرسپولیس میدونه!

امیر تتلو خیلی دوست داشت که در کنار موسیقی و آواز فوتبالیست بشه و حتی بنا به ادعا خودش رو در حد تیم ملی و جام جهانی هم میدونست و معتقد بود اگر بهش اعتماد میشد می تونست یکی بشه مثل مسی و رونالدو....حالا امیر تتلو ادعای عجیبی مطرح کرد و مدعی شده قهرمانی های پیاپی پرسپولیس تو این چند فصل به خاطر اونه! تتلو در این باره نوشت:

حمل بر خودستایی نباشه چون واقعا قصدم تعریف از خود نیست و من کوچیک تر از همه ام ولی چون چندین سال زیر سوزن و فشار و بدبختی بودم و هستم و یه عشق واقعی بین منو بچه هام هست که تعداشونم میلیونیه و خب اینهمه سال اینهمه شعر نوشتمو آهنگ ساختم مجانی که اینهمه آدم گوش دادن و خاطره دارن باهاش کلا هرجا میرم اونجا زنده میشه! یه بار رفتم تمرینِ پرسپولیس الان چند ساله قهرمانن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها