|

تلفن بازیِ لیلا بلوکات وقتی تیپش خیلی گرونه؛ قاب جذاب خانوم بازیگر کنار رفیق هنرمندش!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات این روزا حسابی مشغول کنسرت رفتنه اما اینبار خانوم بازیگر با نشون دادن آرایشگرش ثابت کرد به شدت پولداره و اهل به خود رسیدن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگر مشهور و با استعداد ایرانی می باشد که تا به اینجای کار با تلاش خودش اومده بالا نه به مانند چهره هایی مثل سحر قریشی که با هزار دروغ و دقل و پارتی بازی و البته ارتباط با عوامل و اهالی سینما خودش رو در این عرصه شگفت انگیز جا کنه. میدونید که سینما میتونه یک بازیگر رو تا به چه اندازه بکشونه بالا و در عین حال تلویزیون تا به چه اندازه نیاز به بدو بدو داره! لیلا بلوکات از راه دوم وارد شد و در همین روند نیز پیش رفت اما با این حال تونست قدم خوبی برای خود برداره و حالا یکی از بازیگرای محبوب میون خانومای بازیگر می باشد. لیلا بلوکات در حال حاضر تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما در عوض اینستاگرام خانوم بازیگر حسابی رو رواااله!

لیلا بلوکات از معدود بازیگرانی می باشد که هنوزه که هنوزه ازدواج نکرده و ظاهرا قصدش رو هم نداره! اینکه خانوم بازیگر با کسی هست یا خیر در جریان نیستیم چرا که لیلا بلوکات همیشه و همه جا از دسته بازیگرانی بوده و هست که حاشیه خاصی در این رابطه نداشته و هنوز هم خانوم خانوما رو تو لباس عروس که هیچ، حتی در حاشیه هم همراه با کسی ندیدیم! لیلا بلوکات اما به تازگی تصویری از خود همرا با یه فسقلی منتشر کرد که خیلی به دل کاربراش نشست و یه جورایی فالوورا لیلا بلوکات رو به بچه دار شدن تشویق کردن در حالی که ایشون اصلا شوهر نداره!!! یکی باید خانوم بازیگر رو راضی کنه اول شوهر کنه!

leilabolukat_s instagram 2023-5-14 story

دلیل عجیبی که لیلا بلوکات آورد تا از ازدواج فرار کنه!

حالا چرا لیلا بلوکات ازدواج نمیکنه؟ خب دیگه این روزا میون سلبریتی ها مد شده که خانوما و آقایون شوهر نمیکنن و زن نمیگیرن تا مبادا طرفداراشون ریزش نکنه و یا تو محدودیت خاصی قرار نگیرن!

لیلا بلوکات هم دلیل خاص خودش رو داره که خب شاید هم موارد بالایی باشه و هم اینکه خانوم بازیگر بارها ادعا کرده به دلیل اینکه مدیریت خیریه مهر لیلا رو بر عهده داره نمیخواد ازواج کنه تا مبادا آقای همسر جلو دارش نباشه! البته که این نظریه ای هستش که لیلا بانو جلو دوربینا میگه و اینکه در واقع و صد در صد قضیه چیه خدا داند! در ادامه مشاهده می کنید لیلا بلوکات رو در حالی که بچهای خیریه رو برده بود کنسرت و حسابی دل اونا و مخاطبینش رو شاد کرد.

ناگفته نمونه که لیلا بلوکات در این خیریه بزرگ از کودکان مبتلا به سرطان، کودکات کم توان ذهنی و جسمی، کودکان مبتلا به سندروم داون، کودکان مبتلا به بیماری های خاص، کودکان مناطق محروم و حوادث غیرمترقبه و طبیعی نگهداری میکنه و در این چند وقت اخیر با خواننده های زیادی در ارتباط بود و بچهارو به کنسرت چند خواننده برد.

unknown_295970680_621607002525135_4269376454624643214_n

وقتی لیلا بلوکات خیلییی به خودش میرسه! خانوم جیبش به بانک وصله؟

اما جدا از این مسائل لیلا بلوکات خب چون تنها زندگی میکنه و خبری از شوهر و بچه نیست، اصولا از خونوادش عکس به اشتراک میذاره. خانوم بازیگر که به شدت به خودش میرسه و از صدر جدولی ها تو استایل و لباس خریدنه، تایم زیادی هم برای خود میذاره و میره و آرایشگاه! لیا بلوکات از رفقاش و خونوادش و آرایشگرش و .... تولید محتوای بسیاری تو اینساگرام داره جوری که باعث شده تا اونها هم مشهور بشن. 

لیلا بلوکات که مشخصه از شرایط مالی مرفه و پر پولی برخورداره، با وجود اینکه سن و سال کمی نداره و از بانوان دهه دهه شصتی می باشد که چهره ای جوان و جذاب برای خود نگه داشته.

28

ورزش سنگین لیلا بلوکات که خیلی ازش بعید بود

لیلا بلوکات کلا این مدلیه که خیلی ورزش میکنه که البته این موضوع تنها مختص این چهره نیست و این روزا بازیگرای خانوم زیادی هستند که با این روند قصد دیده شدن و عقب نموندن دارند.

البته اشخاصی مثل لیلا بانو هستند که ورزش رو به شدت حرفه ای دنبال می کنن و اهل انتشار عکس و فیلم از خودشون در فضای باشگاه نیز هستند که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که نظر کاربران رو به خود جلب کرده بود.

73278813_160535361711125_3655219703214657683_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی