|

چجوریه که چهره متین ستوده یهو دهن باز میکنه لوازم آرایشو میخوره! واقعا این قبل عملشه؟

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر لیسانسه ها می باشد که مدتی میشه تو کارش کمرنگ شده اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر استعداد خفنی تو حفظ کردن داره!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- متین ستوده از بازیگرای خوش فیس و با استعداد ایرانیه که البته چهره ای نچرال نداره اما خب اونچه که با عمل و پروتز به دست آورده یه فیس خوشگله، نه به مانند برخی مثل خانوم فلور نظری که فقط پشت بند هم تزریق کردن و حالا هم صورت بادکنکی دارن و به زور رو زمین وای میستن! متین ستوده با بازی در سریال "میکائیل" بود که دیده شد و سریال "لیسانسه ها" هم خانوم بازیگر رو به اوج رسوند و مشهور کرد. متین ستوده کمتر در فیلم و سریا ها دیده میشه، اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر دهه شصتیه ما هونطور که در ابتدای متن هم گفتیم استعداد و توانمندی خوبی در این عرصه شگفت انگیز داره!

حالا شاید بگین بابا متین ستوده اگه استعداد داشت که بیشتر بازی میکرد! که خب در پاسخ باید بگیم احتمال اینکه متین یانو خودش نقش قبول نمیکنه بیشتره. چرا که این چهره، هم چهره خوب و سینما پسندی داره و هم به خوبی میتونه اَکت هارو دریابه و به تصویر بکشه. نمونه بارز این گفته ها هم ویدیویی هسنش که در ادامه مشاهده می کنید و میتن ستوده رو در تئاتر می بینید در حالی که یه تنه کلی دیالوگ میگه و بدون هیچ تپق زدن و فراموشی، به راحتی و زیبایی تمام تکمیلش میکنه!

چرا سینمای خوشگل پسند؛ متین ستوده رو نپسندید؟

اما چرا گفتیم چهره متین ستوده سینما پسنده؟ چون از فیسای تازه واردی که خیلی هم بولد شدن و تو این 15 ساله دارن میترکونن میشه فهمید! قدیم ندیما میزان شهرت فرد به بازیگری و میزان تاثیرگذاریش بود. حالا می بینیم که چهره هایی به مانند خانوم سحر قریشی و یا نیوشا ضیغمی مثل بنز بازی کردن و چندان هم چالش و خلاقیت خفنی تو نقشاشون نداشتن، فقط چی داشتن؟ فیس عملی پروتزی و البته در مورد امثال سحر خانوم ارتباط با عوامل! 

افسانه پاکرو بازیگری درست حسابیه که نظری جالب میده. وی در یکی از مصاحبه ها عنوان کرده بود سینمای امروزم به دنبال بانوانی هستنش که خوشگلن و تعداد فالوور بالای در اینستاگرام دارند. از طرفی هم نیکی کریمی بازیگر با ابهت سینما میگه سینمای ما پر شده از لب .و گونه های پروتزی! که خب کامنت همین دو چهره رو میتونیم معیار بزاریم برای شرایط این رویای پرده نقره ای!

matinsotudeh_144454281_773833889888346_461730605288347309_n

متین بانو هم که این موارد رو داراست و اینکه چرا کمرنگ شده خدا داند!!

چهره متین ستوده چجوریاست که لوازم آرایش میخوره!

اما در رابطه با برخی از بازیگران باید گفت تغییر تا حدی مناسبه و حتی بهترین آیتما هم که باشه باز اگه از مرزش بگذره و زیان های خودش رو داره، هم در ظاهر و هم در جسم!

اما متین ستوده این مدلیه که چهرش آرایش خور هم هست! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم بازیگر رو در لیسانسه ها یادتون میاد؟ چه شکلی بود؟ اگر هم یادتونن نمیاد عیبی نداره در ادامه می بینید که متین ستوده در واقع چه شکلیه و بعد از اینکه میره زیر دست میکاپ آرتیست خانوم، به چه شکل در میاد! برخی هستند به مانند متین ستوده که آرایش به کلی فیسشون رو تغییر میده و از فردی به فرد دیگر تبدیل میکنه.

Untitled

و اما بچگیای میتن ستوده که میشه گفت اصلا شبیه به الانش نیست!

matinsotudeh_221811730_1773799659473034_2141337412250568376_n (1)

رمانتیک بازی عجیب متین ستوده و امیرحسین رستمی تو واقعیت نه فیلم!

انگاری این روزا یکم برنامه های تلویزیون و نمایش خانگی خلاقیت بیشتری پیدا کردن. یکی از اون ها سریال ناتو که یه نمایش خانگی هست و در حال پخشه، یه رئالیتی شو هست که بازیگرا و چهرهای مشهور میان و درش راجب خودشون و روزمرگی هاشون صحبت میکنن و تمام این صحبت ها بدون برنامه ریزی قبلی هست و بداهه گویی محسوب میشه! حالا یکی از مهمون های این برنامه متین ستوده بود به همراه همبازی قدیمیش امیرحسین رستمی توی سریال لیسانسه ها، سریال لیسانسه ها راجبه چند تا جوون بودن که دغدغه های خودشون رو داشتن و امیرحسین رستمی هم جزء اون ها بود و متین ستوده، توی سریال نامزدش بود و آقای رستمی برای خوشحال کردن نامزد سریالیش با لحن بچگونه و لوس صحبت میکرد تا هر جوری شده خانوم نامزد رو بخندونه!

Untitled

حالا اینا رو گفتیم که بگیم داستان چیه؟ موضوع از این قرار هست که با شرکت کردن این دو بازیگر توی این برنامه، متین ستوده وسط گفت و گویی که داشتن یهو کانال عوض میکنه و به خیال خودش فلش بک میزنه به سریال لیسانسه ها و شروع میکنه با اون لحن با آقای رستمی حرف زدن و استفاده از کلماتی مثل عجقم، که آقای رستمی هم بدش نمیاد و همراهی میکنه! ولی نکته ای که وجود داشت بازتاب این موضوع بود که میشه گفت اصلا جالب نبود و کاربرها حسابی این حرکت رو جلف و مسخره دونستن مثلا یکی از کاربرها اینجوری گفت:

زن امیرحسین رستمی رو نمیدونم ولی من اگه یکی به شوهرم اینجوری بگه عجقم، عجقم، دونه دونه گیساشو میبرم!

یکی دیگه از کاربرا گفت: متین ستوده حسابی کوبیده صورت رو از نو ساخته ولی ای کاش یه فکری هم برای مغز تهی و خالیش میکرد!

اکثر کاربرها هم اظهار تاسف کردن و به نظرشون سینمای ایران دیگه داره زیاد از حد چرت و لوس میشه و این حرکات رو در شان یه خانوم نمیدونستن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها