|

لیلا اوتادی با گوشی گُندش رنگ عوض کرد جوندار؛ لاکچری تولد گرفت با یه کیک خاص!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی از بازیگرای محبوب ایرانیه که اکثرا با عکسایی که میذاره چشم مخاطب رو به خودش خیره میکنه اما اینبار هم حسابی رنگ عوض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا اوتادی از بازیگرای جذاب و خوش فیس سینما و تلویزیونه که البته بیشتر خانوم بازیگر رو در جعبه جادو دیدیم و کمتر بر روی پرده نقره ای. لیلا اوتادی همونطور که گفتیم چهره ای خوش و دلبررر داره که البته دست دکترای زیبایی درد نکنه، اما خب قطعا خانوم بازیگر هم زمینه خوبی برای این چهره داشتن و خلاصه اینکه لیلا اوتادی از اون دسته بازیگرایی بوده و هست که تنها استعدادش به اینجا نرسوندتش بلکه خوشگلیش هم به شدت کمک دستش بوده!

لیلا اوتادی در اینستاگرام به مانند بیشتر همکارانش فعالیت بسیاری داره واین مدلیه که فقط هم عکسای تکی از خودش به اشتراک میذاره نه خونواده و نه دوستاش رو در صفحش دخالت نمیده! لیلا بانو که همچنان مجرد به سر میبره خبری هم از شوهر و چه نیست به همین جهت حتی در سفرهای خارجه اش نیز اینچنینه و سینگل طور میچرخه! اما لیلا اوتاید به تازگی تصویری از خود به اشتراک گذاشت که رنگ لوستر پشت سرش نشون میده خانوم بازیگر رنگ تصویر رو تغییر داده و از طرفی هم گوشی آیفونش رو کرده تو حلق کاربر!!

Untitled

تولد بازی شونصد رنگ لیلا اوتادی که بازم تک و تنهاست!

لیلا اوتادی تو اینستا فعالیت زیادی داره و وقتی وارد پیجش میشین ایشون رو در هزار تا میکاپ رنگ و وارنگ میبینین که این روزا بین بازیگرا خیلی روال شده. لیلا خانوم اوتادی یه روحیه شیطونیم داره که این موضوع رو به راحتی میشه تو عکس و فیلماش فهمید اما خانوم خانوما از اون مدلاست که خیلی علاقمند به لوازم آرایشه اما اینجورم هست که اگه چیزی هم رو صورتش نباشه و نچرال باشه بازم زیبایی خاص خودش رو داره.

لیلا اوتادی یه دهه شصتیه که البته اولایل این دهه به دنیا اومده. خانوم خانوما از شیر های مردادیه که در تابستون 39 ساله شد و دیگه تو دهه پنجم عمرش به سر میبره. لیلا اوتادی تصاویری واسه تولدش در اینستاگرام منتشر کرد که استایل و چهره ای بسیااار زیبا داشت و چشم فالووراشو به خود خیره کرد!

Untitled

وقتی لیلا اوتادی ازدواج نکرده ولی شوهرش دادن!

لیلا اوتادی همونطور که گفتیم ازدواج نکرده اما یه عکس قدیمی از خانوم بازیگر همراه با جواد نکونام وجود داره که صمیمیت این دو چهره برای تولد آقای فوتبالیست خیلی تعجب داشت. البته که شما یه فرد عادی در جامعه هم که باشید وقتی عکس دو نفره با یه آقا بگیرین ذهن ها به سمت این میره که شاید با هم در ارتباط هستید و براتون حرف در میارن چه برسه به اینکه دو چهره مشهور جامعه باشید و اینجوری عکس بگیرید در صورتی که از حرف و حدیث رسانه ها آگاهید!

پس قطعا ناخواسته نبوده و از عواقبش هم اطلاع داشتین! ناگفته نمونه مدتی هم لیلا اوتادی رو به احسان علیخانی چسبونده بودند که خانوم بازیگر به شخصه در صفحه اینستاگرامش این مورد رو تکذیب کرد.

Untitled (3)

خدا از لیلا اوتادی دو تا آفریده! یکی ایران یکی تو اروپا

این روزا دیگه بدل بازی میون آدمای معروف زیاد شده و هرکسی ممکنه یه ریز شباهت به فردی داشته باشه و خودش بره بیشترش کنه. حتما تابحال براتون پیش اومده که پس از دیدن بازیگری تو تلویزیون یا سینما بگین چقدر شبیه بازیگر خارجیاس یا اینکه واقعا شبیه یکی از بازیگرای هالیوودیه! درباره لیلا اوتادی این موضوع بسیار واقعیت پیدا میکنه و به قدری شبیه یکی از معروف ترین بازیگرای هالیوودیه که اگه ببینینش قطعا شوک میشین که انگاری دو تا سیب از وسط نصف شده هستن.

اسکارلت جوهانسون جزو مطرح ترین سلبریتیای اونور آبیه که با فیلم هایی همچون lucy و under the skin شده غول هالیوود تو بازیگری! اما اینور دنیا لیلا اوتادی هم داره با فیلمای خفنش میترکونه و با انتشار برخی عکساشون به قدری این دو شبیه به هم هستن که بگیم چی آخه و حتی فراتو از اون هم رفتن و لیلا خانوم با قراردادن چهره خودش از طریق فتوشاپ به جای بازیگر هالیوودی حسابی اینستا رو زیر و رو کرده!

jj

کمی بیشتر با لیلا اوتادی

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

lyl_wtdy_0

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها