|

وقتی "مهران غفوریان" قلبشو طلا گرفت واسه تولد زنش؛ آقا بخاطر خانوم چه چشم غره ای رفت!

mehran ghafourian shayanews

مهران غفوریان تا به اینجا نشون داده عاشقانه همسر و فرزندش رو دوست داره و اینبار نیز برای تولد خانوم خانوما با انتشار تصویری متنی زیبا نوشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهران غفوریان رو قطعا میشه یکی از یهترین بازیگرای حوزه طنز دونست که البته در چند سال اخیر کمی تا قسمتی تغییر کرده و حالا می بینیم که آقای بازیگر در سمت و سویی دیگر هم دیده میشه. جالبه که مهران غفوریان در سابقه کاری قبلی اش مثل "در حاشیه" نقش هایی به شدت بانمک داشت و کلا رفتار  و لحن و اکت هایی طنز نشون میداد، اما حالا می بینیم که مهران غفوریان حتی اگه تو کار فیلم و سریال خنده دار هم ددیه بشه به مانند "نیسان آبی" اما انگاری بازم جدی طور بازی می کنه و دیگه مثل قبلنا نیست. 

مهران غفوریان خیلی وقته که مثل خیلی از همکارانش زده تو فاز و نول سینما و شبکه خانگی و از تلویزیون و صدا و سیما دوری کرده، به همین علت هم به همون نسبت کمی میون مخاطبین محبوبیتش کمرنگ شده! از کار و بار مهران خان که بگذریم و برسیم به لایف استایل خصوصیش باید بگیم که ایشون علاوه بر تغییر در روند کاری، یه اخلاقای عجیبم از خود رو کردن که نشون میده مهران غفوریان هم شیطنت هایی داشته و نشون نمیداده! شنیدین میگن شخص آب نمی بینیه وگرنه شناگر خوبیه؟ البته که دلیل گفتن این مَثل منفی نیست و یه جورایی میشه گفت تا چند سال پیش مهران غفوریان ساده دیده میشد و حالا می بینیم که در اینستاگرام گرد و خاکی حاشیه دار داره!!

60d6a722bd6c5

وقتی مهران غفوریان اصلا و ابدا تولد زنشو فراموش نمیکنه!

شاید براتون سوال بشه خب چیشده مگه چیکار کرده؟ که در پاسخ باید بگیم مهران غفوریان پیجی بزرگ در اینستاگرام داره که بیش از نیم میلیون کاربر دنبال کننده اش هستند. آقای بازیگر در حالی که تو صفحش موارد مختلفی رو منتشر میکنه تصاویر گَنگ طور با سیس عقاب از خود و خونه زندگی لاکچری و البته نشون دادن همسری مدل، باعث شده تا به بازیگران جنجالی جوین بشه!

این در حالیه که چند باری هم مهران غفوریان به دلیل ظاهر ناهنجار همسرش مورد توجه قرار گرفته اما خب همچنان همون آش و هون کماسه! مهران غفوریان اینبار اومد و به مناسبت تولد همسرش تصویری از وی به اشتراک گذاشت که با نظرات خوب کاربران همراه شد. 

وی با انشتار تصویر زیر نوشت: همسر زیبا وقشنگم تولدت مبارک ۲۷اردیبهشت تاریخ طلایی قلب منه
 

mehranghafourian_official__347363282_233345309313234_8971245000042650784_n

چشم غره مهران غفوریان به کاربرا بخاطر همسرش!

مهران غفوریان گرچه کم کار شده اما تو اینستاگرام فعالیت خودش رو داره و بیش از پیش داره میره جلو. این فضای نامرئی که این روزا دیگه خیلیا رو تو خودش جا داده، باعث شده تا افرادی به مانند مهران غفوریان یه مدل دیگه بشن! مثلا یکی از دلایل همون غروری که در ابتدا ازش گفتیم، انتشار عکس و فیلم های شاخ دار مهران غفوریان از خود شو همسرش هستش که این زوج رو به زوجین شاخ مجازی افزوده! مهران خان با استفاده از شهرت خودش همسرش آرزو غفوریان رو نیز به شهرت رسوند که البته آرزو بانو فامیلیشون جداگانه هستش و جهت همون مشهور شدنه در مجاز به غفوریان تغییرش دادن تا همه ببینن و بدانند که ایشووون همسر مهران خانِ مشهوره!!

mehranghafourian_official__281554305_1077184726210966_5697575723197521704_n (1)

تصویری که بالاتر مشاهده کردین عکسی بود که مهران غفوریان به مناسبت تولد همسرش منترش کمرد و با کپشنی تمام قد عشق و البته نکته ای ریز که خیلی سوسکی توش تشر داشت به افرادی که قراره براشون جحرف و حدیث بسازن! مهران غفوریان نوشت:

زادروز زیبایت مبارک عزیز دلم
عشقم ،. دوستت دارم آرزو
(همسرم در این عکس حجاب دارند و روسری مشکی به صورت پاپیونی به سرشون 

mehranghafourian_official__350094582_931361054832138_2587599407560285307_n

حالا چرا مهران غفوریان غیرتی شده؟

شاید براتون سوال بشه که چیشد که مهران غفوریان چنین صحبتی داشت؟ خب میدونید که ریز به ریز بازیگرا زیر ذره بین هستش که دست از پا خطا کنن و یا جایی حرکتی بزنن و خلاصه اینکه زندگی خصوصی و عمومیشون مورد توجه! با این تفاسیر مدتها پیش همسر مهران غفوریان تصویری از خود به همراه همسرش منتشر کرد که حجابی بر سر نداشت و با یک استیکر گل سر و ته قضیه رو هم اورد. همین شد که جنجالاتی بر پا شد و اخبار زرد با صدجور تیتر و حرف و حدیث این زوج رو بردن زیر سوال!

Untitled (1) (1)

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان زاده ۳ شهریور ۱۳۵۳ بازیگر، کمدین، فیلم نامه نویس و کارگردان ایرانی است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی لبخند سوم آغاز کرد. وی  فارغ‌التحصیل رشته نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد تهران می‌باشد.

نحوه آشنایی با همسر 

مهران غفوریان در برنامه دورهمی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت : ما در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و آرزو من را نمیشناخت!!! و بعد از آشنایی به او گفتم که من بازیگرم و بعدا متوجه شد او میگوید که همسرش فقط شبکه آی فیلم را تماشا میکند.

229592_465

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها