|

جذابیت تمام عیار افسانه پاکرو میون ترکای اونور آب؛ خانوم چه رک دُخیای همکارو شست!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر مشهوریه که این روزا ترکیه به سر میبره اما انگاری ظاهر خانوم خانوما همچنان ایرانی طوره و منشوری نشده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- افساانه پاکرو قطعا یکی از زیباترین و با استعدادترین بازیگران سینما و تلویزیونه که این روزا البته اونور آب به سر میبره و دیگه تو این پیداش نیست افسانه پاکرو خیلی وقته که به کشور ترکیه مهاجرت کرده اما نه این مدلی که خانوم بازیگر رو کشف حجاب کرده بینیم و یا اطوار و رفتارهای خارجی طور داشته باشه! افسانه بانو به ماند گلشیفته فراهانی خارج از سینمای ایران هم کارش رو ادامه داد و حتی در فیلم و سریال های ترکیه ای دیده میشه اما خب این مدلی که با حجابه که البته مشخص این این شرایط تا کی طول بکشه و افسانه پاکرو هم به جمع بانوان کشف حجاب کرده جوین بشه یا خیر!!

البته که قطعا وقتی یک بازیگر تا به اینجا ظاهرش رو مثل قبل نگه داشته پس قابلیت این رو داره که به راهش ادامه بده به همن شکل و شاید هم افسانه بانو قرار به برگشت داره و نمیخواد سدی جلو راهش بیاد! اما افسانه پاکرو به مانند خیلی از همکارانش در اینستاگرام فعالیت داره و تصاویر بسیاری به اشتراک کذاتشه هنمراه با کلی ویدیو کوتاه که با چهره نچرالش دلبری میکنه! البته که پیج خانوم بازیگر پرایوت هیتش و تنها فالووراش میتونن ببینن و دلیل این حرکت چیه خدا داند!! در ادامه تصویری رو مشاهده می کنید که لباس خانوم بازیگر در اختتامیه جشنواره دوستی ترکیه مود توجه قرار گرفت که چقدر خانومانه ظاهر شد.

5635320

افسانه پاکرو کشف حجاب نکرد اما با دست نامحرم مشکلی نداره؟!

همونطور که گفتیم افسانه پاکرو مدت هاست که به ترکیه مهاجرت کرده و در آن جا فعالیت سینمایی دارد. اما مدتی پیش ویدیویی در پیج این بازیگر جوان توسط خودش منتشر شد که با نظرات مختلفی همراه بود. در این ویدیو کوتاه، دستی که به دست مرد میخورد بر روی صورت خانم بازیگر میاد و در این در حالیست که در کپشن افسانه پاکرو نام فیلم را از اینجا تا دریا چقدر راهه؟ معرفی کرد و نوشت که یک فیلم کوتاه است. این در حالیه که این چهره کشف حجاب نکرده اما ظاهرا به مانند فرهنگ ترکیه تو برخی موارد رفتار میکنه.

زیبایی افسانه پاکرو که فالووراشو اذیت میکنه!

گفتیم که افسانه پاکرو به غروری عجیب دچار شده، حالا شاید بگین چرا چیشده؟ افسانه پاکرو پیجی داره با یه عالمه عکس از خودش با سیس و افاده های ناتموم و نگاه هایی که چندان توشون راحتی نمیخوره و بیشتر میخواد بگه من چه خوشگلم! حالا این اعتماد به نفس از کجا میاد؟ از اونجایی که کاربران بسیااار زیادی هستند که عقیده دارند افسانه پاکرو زیبایی اش نفسگیره و البته خدادادی و خودجوش، این بازیگر جوانمون نیز به اعتماد به سقفی عجیب دچار شده که گاهی همون کاربران رو هم اذیت و ناراحت میکنه و به نظرشون زیاده رویه!

افسانه+پاکرو (1)

نظر رُک افسانه پاکرو درمورد خانومای سینما

افسانه پاکرو در اوایل مهاجرتش صحبت های در مورد سینمای ایران کرده بود که البته این حرف ها را بسیاری از خانم های بازیگر دیگر هم گفته بودند و به نظر میرسد اصل ماجرا همین باشد!

پاکرو گفته بود در سینمای ایران اگر ظاهر جذاب نداشته باشی و آرایش نکنی و به نوعی شاخ اینستاگرامی نباشی به تو نقش نخواهند داد در صورتی که ملاک ها در گذشته انقدر آبکی نبوده و الان به همین دلایل فیلم و سریال ها هم آبکی شده اند.

البته که این تنها در رابطه با افسانه پاکرو نیست و حتی نیکی کریمی هم بر این نظره که سینمای ما دیکه به درستی میچرخه و پر شده از پارتی و لب و گونه های پروتزی که خب زیاد جالب نیستند!

افسانه+پاکرو

کمی بیشتر با افسانه پاکرو

افسانه پاکرو (متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز ) هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر می باشد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خودش داره و مجرده. خانوم بازیگر فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) هستشو عاشق بازیگر.

 از شهرت بیزاره و بازیگری رو فقط به خاطر اینکه بتونه نقش یک انسان متفاوت با خودش رو بازی کنه دوست داره! این موضوع شاید بشه گفت در رابطع با بازیگران انشگت شماری اتفاق میوفته چرا که خیلی از چهره ها هتسند اصلا بخاطر اینکه مشهور بشن بازیگری رو انتخاب میکنن حتی اگه توانایی خاصی در این زمینه نداشه باشن!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها