|

ژست مدلینگی و دوووشوار سمیرا حسن پور که زیادی خانمو خارجی نموده؛ جولاف جیران بد سولاخه!

samira hsanpoor shayanews

سمیرا حسن پور بازیگر سریال جیران که این روزا حسابی مشهور تر از پیش شده، با تصاویری مدلینگ طور و باحال جلب توجهی عجیب داشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سمیرا حسن پور از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در این عرصه بازیگری می باشد که تو دهه نود با بازی در سریال "پایتخت" اون هم فصل اولش مشهور شد. خانوم خانوما اینجا کاراکتر گلی، کراش ارسطو رو بازی میکرد و خب از اونجایی که آقای عامل تو هر فصل گیر و درگیر یک دختر بود جهت ازدواج، سمیرا حسن پور یا همن گلرخ تو فصل یک حسابی دل ارسطو رو برده بود! اما سمیرا حسن پور تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته که خب هم سینما بوده و هم تلیویزون و هم شبکه خانگی! سمیرا حسن پور رو این روزها در سریال شبکه خانگی "جیران" می بینیم که نقش گلین خاتون رو داره و به مانند چهره ساده و آرومش در این کار نیز نقش خوبه داستان رو داره!

Untitled

فیگور سخت و خارجکی سمیرا حسن پور با حجاب تو مدلینگ!

سمیرا حسن پور یه دختر دهه شصتیه که که بر خلاف چهره سادش خیلیم در واقع شیطونه و قرتی. حالا چرا؟ چون خانوم خانوما همیشه و همیشه با استیال هایی نه چندان معمولی دیده میشه که خب با این شرایط و چنین فیگور و لباس هایی نمیشه گفت سمیرا حسن پور سادست!! این بازیگر مهشور کشورمون تو کار مدلینگ هم دستی بر آتش دارد که با تصاویر مختلف تو پیجش اون رو به رخ میکشه و نشون میده!

مثلا در ادامه سمیرا حسن پور رو با استایلی جالب می بینیم که یه ژست جالبتر گرفته و خواسته ثابت کنه با وجود حجاب هم میتونه چنین مدلینگی باشه.

257701901630770234

وقتی سمیرا حسن پور از پشت صحنه جیران میذاره و آبروی خانوم بازیگرو میبره!

خب گفتیم که سمیرا حسن پور این روزا گلین خاتونِ مثبت رو بازی میکنه و از طرفی هم تا همین چند وقت پیش در سریال تلویزیونی "بی همگان" دیده میشد که نشون میده این بازیگر به نسبت چند سال قبل خود چه پیشرفتی داشته و حالا در نقش های مختلف ظاهر میشه. اما جالب اینجاست سمیرا حسن پور در هر دو نقش هم از کاراکترای مثبته کاره و کلا فیسشو خدا یجور آفریده که باس بهش گفت آفرین!! چرا که برخی از هنرمندان هستند همانند خانوم رویا نونهالی که کلا منفی باز می باشند! حالا یعنی چی؟ یعنی اگه یکم فکر کنید می بینید رویا نونهالی رو 99 درصد در نقش های منفی دیده اید و کلا این مدلی بهشون میاد. برخی هم هستند همانند سمیرا حسن پور که برعکسن و اصلا اگه در کاراکتری غیر باشند باز مخاطب منتظره تا یه جای کار یه مدلی دیگه بشه و برگرده به راه راست!!!

سمیرا حسن پور سعی داره تا هم بازیگریش رو ارتقا بده و هم در اینستاگرام و دیگر فضاهایی که دیده میشه مورد استقبال قرار بگیره به همین جهت مثلا اینستاگرامش رو پر کرده از تصاویر جذابی که همه مدل محتوایی توش دیده میشه! یعنی هم کاری و هم شخصی و خانوادگی. اما در ادامه تصویری رو مشاهده می کنید که خانوم بازیگر منتشر کرد و کاربران همیشه در صحنه نکته ریز عکسو درآوردن!! جوراب سوراخ!

unknown_306578943_2007197076143267_3691392132723827281_n

کمی بیشتر با سمیرا حسن پور

سمیرا خانم آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال 1385 در تئاتر شبیه خوانی بهرام بیضایی شروع کرد.

در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودند. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

tarahanelebas_1642056417_2

ازدواج و همسر مشهورسمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.

samira-hasan-por-23

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها