|

روژان آریامنش دختر کوچولو خوش رکاب حالا خانوم دکتره؛ هَپی مَپی خانوم تو یه کافه گرون!

rojan aryamanesh shayanews

روژان آریامنش بازیگر سریال خوش رکاب می باشد که در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد اینبار خانوم بازیگر با تولد بازی جانانه اش در کافه سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- روژان آریامنش رو احتمالا اسم نشناسید چرا که این بازیگر دهه هفتادیه ما وقتی که خیلی کوچولو بود بازیگری می کرد و بعد دیگه یجور بیخیال شد که گویی اصلا از اول هم اشتباهی افتاده بوده تو این مسیر شگفت انگیز. روژان آریامنش در سریال "خوش رکاب" بود که دیده شد و از اونجایی معمولا مخاطب دقتی به بچهای فیلم و سریال نداره، این چهره نیز چندان شهرت پیدا نکرد و فاز اصلی شهرت روژان آریامنش جایی بود که در فیلم "عاشق" نقش خواهر بزرگتره ترلان پروانه رو ایفا نمود.

روژان آریا منش حالا برای خود خانومی شده اما خب از اهالی سینما و تلویزیون به دوره که خب مقصر خودشه چرا که یا پیشنهاد کاری کمی داشته و یا به احتمال بسیار بالا نظر خصی خودش یوده که آیندش رو در این راستا نگذرونه. خب خیلیا علاقمندن تا با این بازیگر جوانمون آشناییت پیدا کنن و از اونجایی هم که تو اینستاگرامش عکس و ویدیو بسیاری منتشر میکنه، بیشتر مخاطب رو یه جورایی به کنجکاو شدن میندازه که بدونن ایشون کیه چه مدلیه چند سالشه و چجور سبک زندگی رو انتخاب کرده که خب با توجه به اینکه نشون داده سانتی مانتال طور استایل میزنه کاربرن بیشتر جذب خانوم بازیگر خواهند شد.

Unt5itled

وقتی روژان شروع کارش با بزرگان بود!

ورود روژان آریامنش به عرصه بازیگری در پنج سالگی و در سال ۱۳۸۰ می باشد. خانوم بازیگر به واسطه همسایه بودن با مسعود نوابی (از کارگردان به نام سینما و تلویزیون) برای سریال «دردسر والدین» تست داد و برای نقش مهشید انتخاب شد، تهیه کننده این سریال، بیژن امکانیان بود و بازیگرانی همچون حمیده خیرآبادی، مهران مدیری، علی صادقی و فاطمه گودرزی در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

تولد شیک و جانانه روژان آریامنش در کافه ای گران!

خب اینها تصاویری معمولی در اینستاگرام خانوم بازیگر بود و از اونجایی که خبر دارید تا به چه اندازه هنرمندان خانوم در چشم و هم چشمی به سر میبرن و نشستن ببینن اون یکی چه میکنه تا همون حرکتو حالا به نحوی دیگر انجام بدن، با این روش ها هم حوصله کاربر رو سر میبرن و هم نمیبرن. چرا؟ کاربر خسته میشه چون مثلا همشون چند تایی عکس از تولد بازیاشون به اشتراک گذاشتن و حوصله کاربر سر نمیره چون خب همه این تولد ها با هم متفاوت و نکته اینجاست انگاری یک بانوی بازیگر در ایران ما از این دست پست نداشته باشه روزش شب نخواهد شد!

روزان آریامنش نیز اینچنین است و با توجه به اینکه متولد سال 75 می باشد، حالا با تصاویر و ویدیوی زیبا رفت به استقبال سنی جدید که ظاهر خود روژان بانو و اطرافش مورد توجه کاربران بود.

58tled

روژان آریامنش و سفری رویایی به دور دست ها

انگاری بچهایی که به خصوص دخترم هستن، وقتی یکم شهرت پیدا میکنن زود تند سریع خانوادشون میگن خب بزن بریم! هم روژا آریامنش و هم نیکی نصیریان هر دو از بازیگران اینچنین هستند که به محض اینکه به سن و سال نوجوانی رسیدن توسط مادر پدر به خارج فرستاده شدن، حالا برای زندگی، درس، ازدواج یا چی خدا داند!

روزان آریامنش هم نیمی از عکس و ویدیوهایی که به اشرتراک گذاشته اونورآب حضور داره و یا اینکه تازه رفته و لحظه سلام و خداحافظیش رو به منتشر کرد.

چهره طبیعی روژان آریامنش در حالی که ترلان پر از پروتزه!

خب همونطور که مشاهده کردید روژان بانو هنوز دستی به صورتش نبرده و. چهره نچرالی داره. این در حالیه که بسیاری از هم سن و سالاش کمه کم عمل بینی رو انجام دادن و یا حداقل ژلی پروتزی چیزی تو کارشون هست اما روژان آریامنش هنوز سمت این حرکتا نرفته و از حق نگذریم چهره زیبایی هم داره. روژان آریامنش دو سالی از ترلان پروانه بزرگتره و اگه فیلم عاشقانه رو هم دیده باشید این تفاوت سنیه رو به یاد دارید چرا که هر دو بازیگر جوانمون در این کار ایفای نقشی جذاب داشتند!

u5n

کمی بیشتر با روژان آریامنش

روژان آریامنش متولد ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۵ در تهران است. او به واسطه شغل پدرش مهران آریامنش از سنین کودکی با موسیقی آشنا شده است و در سن ۵ سالگی در کلاس سولفژ زیر نظر استاد «پور ناصر» شرکت کرد.

زمانی که ۸ ساله بود نواختن ساز پیانو را فراگرفت، یک سال بعد با آوازهای اصیل ایرانی آشنا شد و در ۱۰ سالگی ساز تمبک را آموخت.

unknown_106498326_646691745930272_3163478725090311760_n

وی تا پیش از ورود به دانشگاه در چند اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخت. اما به دلیل ادامه تحصیل و به درخواست مادرش، کار در سینما و تلویزیون را رها کرد، تا بعد از پایان تحصیلاتش در کشور قبرس، دوباره در این حرفه فعالیت کند. او هم اکنون دانشجویی رشته داروسازی می باشد.

unknown_78929517_3039287332752258_171151873054767023_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا والان دانجشجوداروسازی می باشد مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی