|

وقتی روژان آریامنشِ خوش رکاب شده یه مدلینگ شیکول؛ خوشگذرونی اونور آب با سیس ایرونی!

rojan aryamanesh shayanews

روژان آریامنش بازیگر دهه هفتادی که بچه بود بازی میکرد حالا تو اینستاگرام با انتشار ویدیوهای خارجکیش جذب فالووری عجیب دارد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- روژان آریامنش از بازیگرای قدیمی اما کوچولو موچولوی ایرانیه که سالها پیش خانوم خانومارو تو سریالای تلویزیونی و حتی بر روی پرده نقره ای سینما دیده ایم. شاید یادتون نیاد و اسم روژان آریامنش براتون چندان آشنا نیاد که خب اگه بخوایم خانوم بازیگر رو به یادتون بیاریم بادید به فیلم " عاشق" و یا سریال "دردسر والدین" اشاره کنیم که اون موقع ها سن و سالی بسیار کم داشت و حالا روژان آریامنش تبدیل به خانومی جذاب شده که به مانند ترلان پروانه میتونست چهره ای مشهور و پرکار در سینما هم باشه، اما انگاری چندان به ادامه این شغل علاقه ای نداشت.

روژان خانوم در سریال خوش رکب هم دختر آق تقی بود و میشه گفت این چهره تو بچگیش سابقه کاری پرباری داره و اگه راهش رو ادامه میداد قطعا با توجه به چهره و استعدادش میتونست یکی از رقیب های سخت ترلان خانوم باشه. روژان آریامنش رو خیلی ها در حال حاضر به اسم نمی شناسند اما چهرش همون دختر کوچولو رو به یاد مخاطب میاره که حالا اونور آب زندگی میکنه. البته که روژان بانو تو اینستاگرام طرفدارای خودش رو داه اما نه اونقدر ها که باید! روژان آریامنش به تازگی ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت که در نوع خود جالب بود.

روژان آریامنش ایرانیه ولی اونوری زندگی میکنه!

البته که این اولین بازی نیست که روژان آریامنش چنین فیلم و یا تصویری میذاره چرا که خانوم خانوما دائما در حال رفت و آمد هستند، از اونایی که یه پاشون ایرانه و اون یکی پاشون اونورآب، از این سبک ویدیو ها باز هم تو پیج دارند.

روژان آرایامنش اهل حاشیه سازی های بیخود و بی جهت نیست اما خب خودش رو هم از قافله بولد شدن به دور نگه نمیداره و شیطنتش رو داره.

مثلا در ادامه با این بازیگر جوان و تیپ امروزیش بیشتر آشنا خواهید شد که البته تو اینستاگرام متنشر کرده و مطمئنن ملاحظاتی هم داشته و شاید اصلا از اینی که می بینیم و می بینید هم قرتی تر باشه!

Capture

فیس خوش بر و روی روژان آریامنش که خیلی اعتماد بنفس بهش نمیده!

قطعا اینکه روژان آریامنش چه سبکی استایل میزنه و چجوری دیده میشه به خودش مربوطه چرا که هیچگاه پنج انگشت شبیه به هم نیستن و سلیقه و خواسته آدما با هم متفاوته اما اینکه یک چهره مثلا بیش از اندازه از فیلترای اینستاگرام استفاده میکنه احتمالا نشون دهنده  کمبود اعتماد به نفسش هستش چرا که همونطور که دیدین روژان بانو خیلی از این آیتم اینستا بهره میبره و از اونجایی که چهره نچرالی داره دوتا نظر و میاد وسط!

برخی از  کاربران بر انی نظرند که خانوم بازیگر چهره خوبی داره پس دستی بهش نمیزنه و عمل و پروتزی هم درش به کار نمیبره! برخی هم هستند که میگن روژان آریا منش اگه فیسش رو دوست داشت قطعا اینهمممه فیلتر استفاده نمیکرد و به مانند ترلان پروانه به صورت و اجزای صورت خودش اکتفا میکرد.

Capture

Capture

روژان آریامنش و دردسری که واسه خانوم سکو پرتاب بود!

ورود روژان آریامنش به عرصه بازیگری در پنج سالگی و در سال ۱۳۸۰ می باشد. خانوم بازیگر به واسطه همسایه بودن با مسعود نوابی (از کارگردان به نام سینما و تلویزیون) برای سریال «دردسر والدین» تست داد و برای نقش مهشید انتخاب شد، تهیه کننده این سریال، بیژن امکانیان بود و بازیگرانی همچون حمیده خیرآبادی، مهران مدیری، علی صادقی و فاطمه گودرزی در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

روژان آریامنش زد تو کار مدلینگ بازی؟ بابا بیخیال!

قطعا این روزا دیگه مدل و مدلینگ بازی شده را دست هررر بازیگر خانومی چرا که تا کمی تا قسمتی فالوور میگیرن و با استفاده از حواشی و یا دیده شدن های بیش از حدشون بولد میشن، میزنن تو کار مدل شدن بدون اینکه کمترین توجهی داشته باشن که خانوم خانوما شماااا چهرتون برای این حرکت مناسب نیست و یا اندامی ندارید که بتونید مدلی زیبا باشید!

اما خب کو گوش شنوا، چرا که قطعا سال های زیبایی و مزون ها هم براشون استفاده از چهره های مشهور بهتره و اینجوریاست که خیلی زود اسم و رسمشون دیده میشه. حالا هر چه بازیگر شاخ تر، کار و بار اونها هم پر رونق تر! در ادامه تصویری مدل طور از روژان بانو مشاهدده می کنید که در نوع خود جذاب بود.

23347751_297297200774517_170067433472655360_n (1)

کمی بیشتر با روژان آریامنش

روژان آریامنش متولد ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۵ در تهران است. او به واسطه شغل پدرش مهران آریامنش از سنین کودکی با موسیقی آشنا شده است و در سن ۵ سالگی در کلاس سولفژ زیر نظر استاد «پور ناصر» شرکت کرد.

زمانی که ۸ ساله بود نواختن ساز پیانو را فراگرفت، یک سال بعد با آوازهای اصیل ایرانی آشنا شد و در ۱۰ سالگی ساز تمبک را آموخت.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ان شاالله هرجا هستند شاد وسرخوش باشن

  • ناشناس ارسالی در

    به شما چه که چجوری میگرده

  • M ارسالی در

    اینا افتخار نیس

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی