|

روژان آریامنش تو خوش رکابو یادته؟ خانوم با عسکای او مای گادش اینستارو قرق کرد!

rojan aryamanesh shayanews

روژان آریامنش از بازیگرای خوشگل و جوون ولی قدیمی در سینما و تلویزیونه که چندان جو دوربین فیلمبرداری پیداش نیست اما دوربین اینستارو قرق کرده!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- هممون میدونیم که فیلم و سریال های الانی به شدت آبدوغ خیاری شدن و مخاطب تلویزیون هم به شدت اومده پایین. اما قدیم ندیما دلا خیلی خوش تر بو و خیلیا منتظر شب بودن که بشینن و فلان سریال رو ببینن. البته که لفظ قدیم اومد یوقت فکر نکنید منظورمون خیلییی سال پیشه خیر! بلکه تو همین دهه هشتاد و حتی اوایل نود این روند ادامه داشت. مثلا سریال خوش رکاب رو به یاد دارید؟ در این کار یه دختر کوچولو بازی میکرد که حالا برای خودش خانومی شده. روژان آریامنش همون دخملیه که اون موقع بازی میکرد ولی وقتی یکم بزرگ شد انگاری بیخیال بازیگری شد!

روژان آریامنش البته که در فیلم "عاشقانه" هم بازی داشت و با ترلان پروانه همبازی بود! البته این عاشقانه رو با سریال شبکه خانگی عاشقانه اشتباه نگیرید چرا که این که این فیلمه اون سریاله والبته در دو دهه مختلف! اما نکته ای که هست اینه که ترلان پروانه کارش رو ادامه داد و حالا از هنرمندان اسم و رسم دار سینماست ولی روژان بانو انگاری بیخیال این حرفه شد و رفت سراغ در سو دانشگاه و رشته ای که کلا به بازیگری ربط نداره!

روژان آریامنش به مانند خیلی از همکاراش و خانوما،  در اینستاگرام تصاویر جذابی از خودش به اشتراک میذاره که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده میکنید.

r

tt

روژان آریامنش و دردسری زندگیشو ساخت و مشهورش کرد!

ورود روژان آریامنش به عرصه بازیگری در پنج سالگی و در سال ۱۳۸۰ می باشد. خانوم بازیگر به واسطه همسایه بودن با مسعود نوابی (از کارگردان به نام سینما و تلویزیون) برای سریال «دردسر والدین» تست داد و برای نقش مهشید انتخاب شد، تهیه کننده این سریال، بیژن امکانیان بود و بازیگرانی همچون حمیده خیرآبادی، مهران مدیری، علی صادقی و فاطمه گودرزی در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خوشگلیه روژان آریا منش ساخته دست خداست یا بنده خدا؟!

خب همونطور که مشاهده کردید هنرمند کوچولومون با موهای فرفری حالا خانومی جذاب هستند با همون موهای فرفری! روژان آریامنش در صفحه اینستاگرامش بیش از 21 هزار دنبال کننده داره که قطعا اگه همانند ترلان پروانه با راه بازیگریش ادامه میداد حالا یکی از قطب های پولساز سینما بود با فالوور میلیونی، اما چه فایده که نیست!

روژان آریامنش اما تصاویر بسیار زیبایی از خود در اینستاگرامش منتشر میکنه که خب نشون میده خانوم خانوما هم دستی بر آتش فیلتر های خوشگل کُنون اینستا دارند.

این هنرمند جوانمون حتی تبلیغات هم انجام میده اما کم و بیش، و این مدلی نیست که با جنجال و حاشیه و خودنمایی بخواد فاوور جمع کنه و بعد هم تبلیغ و پول! مثلا مدتی پیش تصویری از خود در کنار یکی پزشک زیبایی به اشتراک گذاشت و از کاربران خواست تا از پیج دُکی جان دیدن کنند.

اما انگاری خیلی از کاربران بر این عقیده وبدند که روژان خانوم خودش خوشگله چرا اصلا دکتر زیبایی میره!!

unknown_106498326_646691745930272_3163478725090311760_n

همونطور که گفتیم روژان بانو یک فرفری در جامعه هستند و حالا نیز همچنان همون شکلیه و حالت دلبرونه خودش رو داره اما چون بازیگر جوانمون تیرگی موهاشو به رنگ بلوند تغییر داده، حالا تنها زیبا نیست بلکه به مرحله قرتی طوری رسیده که چشم هر فالووری رو به خودش جلب میکنه.

unknown_118081699_307710270479842_5502270095075011813_n

یکم بیشتر از روژان بانو بدونیم!

روژان آریامنش متولد ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۵ در تهران است. او به واسطه شغل پدرش مهران آریامنش از سنین کودکی با موسیقی آشنا شده است و در سن ۵ سالگی در کلاس سولفژ زیر نظر استاد «پور ناصر» شرکت کرد.

زمانی که ۸ ساله بود نواختن ساز پیانو را فراگرفت، یک سال بعد با آوازهای اصیل ایرانی آشنا شد و در ۱۰ سالگی ساز تمبک را آموخت.

unknown_20968459_111902059518568_6471755767853613056_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی