|

فیس غلیظ و ذوقدار نفیسه روشن تو کنسرت خواننده بترکون؛ قبل و بعدش چه دیدنیه!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر خوش فیسیه که این روزا به شدت کم حاشیه شده تا اینکه تصویری از خود در کنسرت طلیسچی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- بازیگرامون چه تو سینما و چه تو تلویزیون شدن دو دسته. یک دسته اون دسته از بازیگرانی که همش یک دم یا بر روی پرده نقره ای هستند یا در سریال های شبکه خانگی دیده میشن. اما دسته دوم هنرمندانی می باشند که بیشتر تو همون جعبه جادویی که تلویزیونه، ایفای نقش دارن و فعالیت میکنن. نفیسه روشن یکی از چهره هایی هستش که جزو دسته دوم محسوب میشه و کل عمر بازیگریش رو در این فضا گذرونده. نفیسه روشن که خیلی اهل سینما و قرتی بازی های شبکه خانگی نبود و نیست، در آخرین کاری که دیده شد چندان غلیظ نبود و خیلی کم و مِلو ایفای نقش داشت. حالا کدوم کار؟ سریال "گیلدخت" که هر هفته پخش میشه و تا به اینجا تونسته جذب مخاطب خوبی داشته باشه، نفیسه روشن رو تنها چند قسمت خود جای داد و خیلی وقته که کار این کاراکتر تموم شده! در ادامه یه قدیم و جدید از نفیسه بانو مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

نفیسه روشن بعد از آقای شاخ چه مدیر شده جذاااب! ولی کار و بارش بگیر نشد!

نفیسه روشن اما به غیر از بازیگری دنیایی دیگر برای خود ساخته. خانوم بازیگر که به مانند بهاره رهنما رفته جزو چهره هایی که خیلی ازدواج میکنن، بعد از طلاق اولش مدتی با فرد دیگری دیده میشد که البته هیچگاه از نفر دوم رونمایی نکرد و تنها بر و بازوی آقای خوشبخت رو نشون میداد. نفیسه روشن اما خیلی وقته که دیگه محتوایی از این شخص هم رو نمیکنه و بسیاری از کاربران بر این نظرند که نفیسه بانو با نامزد دومش چندان ساخت و ساز نداشت و حالا مجردی طور بای خودش زندگی میکنه و امورات زندگی رو هم از شغل دومی که به راه انداخته در میاره! نفیسه روشن چند ماهی میشه که صاحب و مدیریت سالن آرایشی رو داره و خیلی هم براش تبلیغ کرد اما ظاهرا اونطور که دلش میخواست نگرفت!!

Untitled (2)

استایل جیغ رنگه نفیسه روشن تو کنسرت

نفیسه روشن حالا همونطور که گفتیم برای خودش زندگی میکنه  به شدت هم بی حاشیه شده در سکوتی کااامل! خانوم بازیگر که علاقه وافری به جنجال سازی داشت، حالا با انتشار عکس و ویدیو از خود در فضا و احوالات مختلف نشون میده که خوشگذرونی های بسیاری داره. نفیسه روشن رو مثلا در ادامه کنار خواننده پرطرفدار، علیرضا طلیسچی می بینیم که مثل همییییشه لباس جیغ رنگش مورد توجه قرار گرفت که البته این اولین باری نیست که خانوم بازیگر در چنین استایل های غلیظی دیده میشه و میشه گفت نفیسه روشن باز هم به مانند بهاره رهنما عشششقِ تیپای عجیب و رنگی رو داره و بار ها شده که این چهره با لباس های نه چندان نرمال مخاطب رو متعجب ساخته.

IMG_20230330_142426

لایف استایل لاکچری نفیسه روشن

نفیسه روشن تا پیش از اتفاقات جدید کشور که خب بسیاری از هنرمندان یا سکوت کردند و یا از شرایط کشور گفتند و نوشتند، تصاویر بسیاری منتشر میکرد و از طریق اینستاگرام ارتباط مجازی زیادی با کاربرن داشت، البته که ارتباطی نه چندان دوستانه! چرا که خانوم بازیگر اصولا اهل خودنمایی هستند و گاهی ریز به ریز زندگی خود را پهن اینستا میکنند و اگر کاربران هم انتقاد کنند بِهشون بر میخوره و با لحن و کلماتی بسیار تند و ناجور جواب میدهند.

unknown_276020235_544788640167095_1820933252287551420_n

نفیسه روشن مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که گویا قصد این رو داشته که کبوتر های لب پنجره رو نشون بده اما انقدر از دور گرفته شد و ریز و مجلسی دوربین رو میچرخونه که زندگی لاکچریشونم مشخص بشه! این رفتار تقریبا از نفیسه روشن بعید بود اما ظاهرا بلاگری و شاخ شدنُ البته چشم و هم چشمی روی ایشون هم تاثیر گذاشته! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

بیوگرافی مختصر مفید نفیسه خانوم روشن

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. فعالیت اش را از کلاس بازیگری حمید سمندریان شروع کرد و اولین بار سال 1382 با سریال «روزهای به یادماندنی» جلوی دروبین رفت. شهرت ایشان از سال 1386 وقتی 25 ساله بود با سریال «اغما» به کارگردانی سیروس مقدم و در کنار چهره هایی چون امین تارخ و لعیا زنگنه شروع شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها