|

استایل نچرال و سرخوش نفیسه روشن که تن هیشکی نیست؛ خانوم انگار تو چشاش مروارید کاشته!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر مشهوریه چندان اهل فیلتر های اسنتاگرامی نیست و اینبار چهره ای از خود رونمایی کرد که به شدت زوم بود و نکته دار!

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگرای مشهوریه که خیلی وقته کم پیداست در سینما و تلویزیون اما خب باید گفت این چهره اون تایمی که بازی میکرد به شدت محبوب بود و مِن جمله هنرمندانی محسوب میشد که اهل حاشیه و دیده شدن های عجیب غریب نبود، بلکه با استعداد و بازی که داشت دیده و شناخته شد. جالبیشم اینجاست که نفیسه روشن همیشه و همیشه کاراکتر هایی مثبت رو ایفا میکرد و کلا میشه گفت شخصیتی مثبت رو قرق داشت! نفیسه روشن گرچه که این روزا در جعبه جادو و بر روی پرده نقره ای دیده نمیشه، اما در صفحه اینستاگرام به شدت غلیظه و رویی دیگر از خود رونمایی کرده.

نفیسه روشن در پیج پر هیاهوی خود عکس و ویدیوهای بسیاری به اشراک میذاره و حتی مدتی هم شده بود نقل محفل هر چی حاشیست، اما حالا مدتیه که خانوم بازیگر به شدت سکوت اخیتار کرده و چندان صحبت و یا حرکت جنجالی ازش دیده نشده. البته که گاهی اوقات هم این کاربران شیطون و همیشه در صحنه هستند که برالی چهره ها حاشیه سازی میکنند و از کاه کوه میسازن!

از این ها که بگذریم نفیسه روشن به تازگی تصویری ازخود منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

hashiyeh_24_s instagram 2023-3-12 story

نچرال پسندی نفیسه روشن که داره عجیب میشه

شاید براتون سوال بشه چه نکته ای در این تصویر ساده مورد توجه کاربران بوده که خب باید بگیم دقیقا همین نکته که نفیسه روشن این تصویر زوم شده ای از خود منتشر کرده عجیب به نظر میاد. 

نفیسه روشن همیشه از دسته هنرمندانی بوده که آریش رو دوست داشته چون تا خانومها به میکاپ علاقمندن حتی اگه کم باشه، زیبایی رو دوست داشته چون خانومها تا دوست دارن تا زیبا دیده بشه و ....! اما خب بر این نظرعه که فیس باید همونطور که هست دیده بشه و به مانند خیلی از بانوان بازیگر اهل فیلتر بازی های غیظ و میکاپ های عجیب نیست!!

nafisehroshan_306023365_485517179802114_7388936654602087309_n

اما استایل نفیسه روشن که تن هر کسی نمی بینید

اما در عوض باید به این موضوع اشاره کرد ک نفیسه روشن به شدت اهل استایل های عجیب غریبه و میشه گفت دست هرچی این سبک پوشه از پشت بسته. روحیه متفاوت بودن و خاص دیده شدن که در 99 درصد بازیگرانی هست اما اونچه که مشخصه برخی از هنرمندان مثل نفیسه روشن و بهاره رهنما و یا مریم مومن و ... علاقمندن تا یه مدل دیگه این خاص دیده شدنه رو اجرا کنند.

Untitled

زیرخاکی نفیسه روشن که خیلی جالب بود!

نفیسه روشن مدتی پیش هم یه حرکت جالب زد و برگشت به سالها پیش! یه عکس زیرخاکی که جذاب و باحاله و البته داره نفیسه ای رو نشون میده که هنوز خامه و تینیجر، و مثل حال حاضرش از هر انگشتش یه جنجال نمیریزه!

Untitled (2)

خونه زندگی مجلل نفیسه روشن

نفیسه روشن از اونجایی که ازدواج هایی مایه دارانه داشته و خب خودشم چند ساله که شاغله و حالا هم سالنی خفن داره، خب از شرایط ماهی بسیار مرفهی برخورداره. اما معمولا بازیگران برخلاف بلاگر ها از خونه زندگیشون عکس و فیلم نمیذارن و خب نفیسه روشن هم چنین بود تا اینکه به تازگی تصویری از خونه مجللش منتشر کرد که البته طبق معمول همیشه خانوم روشن از آدما طلبکار بود و همه برو بد فرض کرد و خودش رو خوب!

fffcf

نفیسه روشن دوست دار نه، عاشق حیوانات

اما نفیسه روشن کلا این مدلیه که علاقه وافری به حیوانات داره و مدافع پر و پا قرصشونه که خب این موضوع رو میشه تو پیجش هم دید. نفیسه بانو بارها شده که ویدیوهایی منتشر کرده و در اونها با راحتی و ریلکسیه کامل حیوانات حتی درنده رو بغل گرفته و باهاشون حرف میزنه و به حیوانات آسیب دیده کمک میکنه!

خب خیلی از هرمندان ما به خصوص خانوما رفتن به سمت و سوی گیاهخواری اما نفیسه روشن ظاهرا وگن نیست و تنها به شددددت حیوان دوسته.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها