|

ست و تریپ زیادی خوشرنگ نفیسه روشن با خوشمره جات بهشتی؛ موتوری چه ناجووور جیغشو درآورد

nafiseh rooshan shayanews

این روزها دوباره شاهد حضور نفیسه روشن تو تلویزیون هستیم و این خیلی واسه طرفدارها و فن های خانوم بازیگر جذابه اما نفیسه مگه بدون حاشیه میشه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نفیسه روشن چند صباحی بود که دیگه خیلی تو فیلم و سریال ها ازش خبری نبود و خیلی ها فکر می کردن ایشون هم راه بهاره رهنما رو در پیش گرفته و از بازیگری کوچ کرده به بلاگری چرا که این دو علاوه بر رفاقتی که باهم دارن تو زندگی زناشویی شون هم شباهت های زیادی به هم دارن و هر کدوم یکی دوبار عاشق شدن و از قضا عشق دوم هر کدو حاجی بود که البته کار بهاره با حاجی شون به طلاق کشید اما در خصوص سرانجام عشق نفیسه و حاجی ش خبری در دست نیست.

دشب

برگردیم دوباره پیش نفیسه خانوم و اینکه مدتی از ایشون تو قاب تصویر خبری تبود تا این که با گیل دخت دوباره برگشت به تلویزیون و تو این قسمت ها شاهد حضور خانوم بازیگر تو این سریال هستیم. البته نقشی که نفیسه تو گیل دخت داره خیلی اصلی و محوری نیست اما خب اینکه هوادارای خانوم دوباره تو یه سریال پرطرفدار شاهد نقش آفرینی  بازیگر محبوب شون هستند خالی از لطف نیست.

وقتی نفیسه خانوم با چادر گل گالی بازگشت به صداوسیما رو تکمیل کرد

تو ایامی که پنج شنبه و جمعه ها نفیسه رو با گیل دخت می بینیم خانوم بازیگر به خاطر اینکه حضورش تو صداوسیما رو تکمیل کنه هفته گذشته در شبکه استانی خلیج فارس که ویژه اهالی استان هرمزگان هست به عنوان میهمان حاضر شد. البته نفیسه خانوم برای این حضور یک انتخاب درست و به جا داشت و با پوشش محلی جنوبی ها تو برنامه شون شرکت کرد.

خانوم بازیگر یه چادر گل گلی خوشگل سر کرده بود و یه شلوار طرح بته جقه هم پوشیده بود و حسابی شده بود عین خانوم های خونگرم و جذاب جنوب.

roshan-chador

استایل نارجی نفیسه روشن زیر یه درخت خارجکی!

نفیسه روشن یه عکس باحال به تازگی تو پیجش منتشر کرده که یه بافت نارنجی یقه شل پوشیده زیر درخت کام کوات با یه سیس عقابی عکس گرفته. نکته جالب کامنتی بود که یکی از کاربرا زیر پست خانوم بازیگر منتشر کرد و خطاب به نفیسه نوشت تو آمریکا بهت خوش بگذره. این کامنت با واکنش آتیشی نفیسه مواجه شد و خانوم بازیگر ایشون رو حسابی مورد عنایت قرار داد.

احتمالاً همین درخت میوه کام کوات باعث گمراهی این بنده خدا شد و فکر کرد نفیسه خانوم رفتن خارج اما غافل از اینکه این میوه یه چیزی تو مایه های پرتقال خودمون هستن که او شمال کشور به وفور یافت می شن.

unknown_325519696_863765941498115_3212545490594303177_n

پیک موتوری که حسابی خانوم رو کفری کرد!

نفیسه روشن از اون دست افرادی است که هر مشکل و ناهجاری براش پیش میاد از طریق پیج اینستاگرامش مطرح می کنه و این موضوع شاید خیلی هم خوب باشه چرا که اون ناهنجاری رو تعداد بیشتری از افراد ازش مطلع می شن و ممکن به گوش بالاتر ها هم برسه و راهی برای حل اون پیدا کنن. آخرین مورد هم همین یکی دو روز پیش و تو بحبوحه سرمای سختی بود که کل کشور رو فرا گرفت. ماجرا هم از این قرار بود که گویا خانوم یه بسته ای رو سفارش می دن که براشون با پیک بیارن و وقتی خواستن پول پیک رو حساب کنن برق از سرشون می پره!

نفیسه+روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی