|

استایل جین "مینا دلشاد" بازیگر ساده ستایش با یه گل سرخ؛ خانوم گیس داره راپونزل!

mina delshad shayanews

مینا دلشاد بازیگر سریال ستایش می باشد که اینبار با ظاهری متفاوت نشون داد چقدر با همسر حمید آقا فرق داره!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مینا دلشاد بازیگر شهرت پیدا کرده ای هستش که البته چهرتا مشهور شده و شاید مخاطب چندان این بازیگر جوانمون رو با اسم نشناسه! مینا دلشاد با بازی در سریال "ستایش" بود که بیشتر شناخته شد اما خب سابقه بازی در سریال "ماه و پلنگ" رو هم داره. مینا دلشاد به مانند خیلی از چهره ها، چهره ای مثبت داره که به همن علت بیشتر هم در کاراکترهای مثبت دیده میشه مثل نقشی که در ستایش داشت و با همسر حمید آقا بودن و لهجه جذابیش حسابی دل بینندش رو به درد آورد و به ذوق انداخت.

مینا دلشاد اما برخلاف اونچه که من و شما در فیلم و سریال ها دیده ایم زندگی میکنه و لایف استایل داره. مینا بانو که در اینستاگرام به شدت فعاله و عکس و فیلم های بسیاری منتشر میکنه که باعث میشه تا فالوور جان با این خانوم بازیگر آشنا بشه. اما مینا دلشاد اما این مدلیه که خیلی اهل چیتان پیتان های خاص خودش هست و امکان نداره این هنرپیشه دهه هفتادی رو با استایل و ظاهری عادی ببینید! در ادامه تصاویری از این چهره مشاهده می کنید که واقعا آدمو متعجب میکنه.

Untitled

Untitled

مینا دلشاد برای مشهور شدن اینستا رو از دست نداد!

برخی هستند به مانند فریبا نادری که چندان عکس و استایل و لوکشین و میکاپ و ... هیچی براشون مهم نیست و در هر کجا با هر هر ظاهری که باشن تصویر دلخواه رو میگیرن و میزارن اینستا. اما برخی هستند به مانند مینا دلشاد و یا مریم مومن که خیلی به همممه این موارد توجه دارن. مینا بانو که اصلا تو فضاهایی عکاسی میکنه که گاهی به شدت چشمای کاربر شیش تا میشه! البته که برای یک بازیگر به جز بازیگری دیده شدن های مجازی هم خیلی مهمه و تاثیر زیادی در دیده شدنش و محبوبیت و در نهایت پیشرفت کاریش داره! 

افسانه پاکرو در این رابطه بر این نظره که سینمای فقط دخترایی رو میپسنده و جذب میکنه که خووش کل هستن و تعداد فالوور بالایی دارن! ظاهرا این موضوع واقعا درسته ...

369537_321

mina-delshad-5

گریم و آرایشی که خیلی تو چهره مینا دلشاد فرق دارن!

از این ها گذشته همونطور که دیدن آرایش و گریم چقدر میتونه در چهره تاثیر داشته باشه. برخی از خانوما هستند که آرایش پایه ثابت سلفی های خانوما و خب بازیگرا هم از این قافله عقب نمونه و زیاد استفاده می کنند.

اما واقعا اینهمه تغییر بین نقش و فِیس واقعی با آرایش کرده و ژست هایی عجیب واجبه؟ تا جایی که مخاطب بیاد تو پیج و با دیدن سکانش هایی که از سریال ها گذاشته اند به یاد بیاره ایشون کیه؟! اتفاقا مینا دلشاد به همین دلیل فیلم و تیکه ویدیو های بسیاری از نقشاش در صفحه اش به اشتراک گذاشته تا حداقل مخاطب به این شکل بدونه ایشون همون خانوم ایکس در ستایش هستند!!!

ورزش و بدنسازی حرفه ای مینا دلشاد در هوم!!

خانوم بازیگر اهل ورزش هم هستند و مشخصه از خانواده ای پولدار اومدن. مینا دلشاد گهکاهی استوری و یا ویدیوهایی کوتاه منتشر میکنه که همیشه ام از قسمت پاهاش بر روی دستگاه میگیره تا هم نشون بده ورزش میکنه و هم جلب توجهی ریز بشه.

از طرفی هم خانوم خانوما با هشتگی که بر روی ویدیو زدن نشون میده که در خونه این حرکتارو میرن و احتمالا این هم نشونه ای دیگه برای نشون دادن مایه دار بودن او و خانوادش هستش!!

کمی بیشتر با مینا دلشاد

مینا دلشاد متولد 6 خرداد 1370 در مشهد، فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند.

از سال 1379 وقتی 9 ساله اولین تجربه خود را در بازیگری با تئاتر مدرسه بدست آورد، سپس برای نمایشی در مورد حضرت علی جایزه اول کارگردانی این رده سنی را در استان گرفت.

t27-1-e1577003475597

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی