|

وقتی مینا دلشاد یه فیس ساخته هزااار آرایش؛ خانومی جا ستایش شما جات وسط بالیووده!

mina delshad shayanews

مینا دلشاد بازیگر سریال ستایش که این روزا به شدت تو کارش کمرنگ شده در عوض اینستاگرام تصاویر جذاب بسیاری منتشر میکنه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مینا دلشاد از بازیگرای مشهور که نه، ولی شناخته شده تلویزیونه که هنوز هم راهی به سینما پیدا نکرده! حالا شاید بگین اول کاری چقدر مینا دلشاد رو تخریب کردید اما اینها واقعیاتی بود که در غالب طنز گفته شد. مینا دلشاد رو اگه بخوایم با سریال به یادتون بیاریم باید به سریال پر بیننده "ستایش" و یا "ماه و پلنگ" اشاره کنیم که خب در هر دو هم از نقش های اصلی نبود اما ایفای نقش بسیار خوبی داشت و البته تاثیر گذار.

اما از خوبیای مینا دلشاد حداقل اینه که به مانند بسیای از دختران و پسران بازیگر به کمک پارتی در این عرصه جای نگرفته و هرچه که هست با تلاش و توانایی خودش بوده. مینا دلشاد با وجود اینکه هیچ جنجالی هم نداره اما بیش از 76 هزار کاربر هستند که دوست دار و دنبال کننده خانوم خانومان! مینا بانو عکس و بورنگ و ویدیوهای بسیاری از خود در صفحه اش منتشر می کند که خب همشونم به شدت شل حجاب هستند و عجیب!

مثلا مینا دلشاد خیلی علاقمند به عکس و ژستای آتلیه ای هستش که خب در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید. خانوم بازیگر قصه ما چندان به دوربین گوشی اعتقادی نداره و بیشتر علاقمنده تا با وضوح و خوووشرنگ دیده بشه.

unknown_21373096_1875963246065846_3192943189665251328_n

مینا دلشاد یه فیس داره هزااار آرایش!

مینا دلشاد کلا اهل ارایشای غلیظه و تریپای عجیب. البته درسته که مینا دلشاد در تصاویر اینستاییش که در ادامه مشاهده می کنید آرایش های بسیار غلیظی میکنه و فیگور هایی داره که باعث تغییر چهرش میشه اما برخی از خانوما هم هستند که با آرایش هایی که همه انجام میدن چهرشون خیلی با فیس نچرالشون متفاوت میشه و مینا دلشاد نیز یکی از همین چهره هاست.

اما با توجه به اینکه این روزا خیلی از خانومای بازیگر جَوونمون تنها با کمی شهرت و بازیگری فورا میرن تو اینستا جهت جذب فالوور و شهرت بیشتر عکس هایی عجیب منتشر میکنند، مینا دلشاد نیز چنین است برخی از سکانس هایی که بازی کرده رو هم به اشتراک گذاشته تا کاربر به راحتی ایشون رو بشناسه.

unknown_13092325_921371274643888_1923465412_n

unknown_37818293_715214068846241_7422457950033149952_n

دابسمش که جَو مینا دلشادو برد اینستا!

مینا دلشاد یه دهه هفتادیه اما لب مرز دهه هفتاد! خب سن و سال بالایی نداره و علاقه بسیار زیادی هم به دابسمش های اینستایی داره به همین جهت ویدویوهایی به اشتراک گذاشته که جالبن و اتفاقا به فیس خانوم بازیگر هم خیلی میان!

مینا دلشاد اول فیلتر بوده بعددست و پا درآورده!

مینا دلشاد یه دختر دهه هفتادیه که البته لب مرزیه و دقیقا هفتاد به دنیا اومده. این بازیگر که شوق دیده شدن و شهرت و بازیگری رو خیلی داشته و داره بعد از ستایش دیگه در کاری دیده نشد که احتمال میره به دلیل کمبود پیشنهاد کاری باشه.

مینا دلشاد به مانند خیلی از خانومای ایرانی علاقه و اعتیاد به شدتتت زیادی نسبت به فیلترای اینستاگرامی داره جوری که کلااا میشه یه آدم دیگه که خب این موضوع نه تنها جالب نیست بلکه نشون میده اون خانوم محترم چقدررر اعتماد به نفسش پایینه که چنین حرکاتی رو انقدرم غلیظ نیزنه.

مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که شالش رو هم باد میزنه میاد جلو صورتش و نکته اینجاست که فیلتر چشماش میاد رو شال!!

بیوگرافی جالب مینا دلشاد

مینا دلشاد متولد 6 خرداد 1370 در مشهد، فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند.

از سال 1379 وقتی 9 ساله اولین تجربه خود را در بازیگری با تئاتر مدرسه بدست آورد، سپس برای نمایشی در مورد حضرت علی جایزه اول کارگردانی این رده سنی را در استان گرفت.

2030558208

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها