|

وقتی سولماز آقمقانی رفت رویایی ترین نقطه زمین؛ خانوم چشماشو مروارید کاشته سینما پسند!

solmaz aghmaghani shayanews

سولماز آقمقانی از بازیگرای سریال سه در چهار می باشد که این روزا تبدیل به هنرمندی بی هنر شده که با سفر هی خارجه و لوکسش جلب توجهی عجیب داره!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سولماز آقمقانی بازیگر چشم رنگی و مشهور ایرانیه که البته قطعا به دلیل کمرنگ شدنش تو کار و بار بازیگری میزان شهرتش کمه و به اونچه که شاید اول جَوونیش دوست داشت نرسید. سولماز آقمقانی در سریال "سه در چهار" بود که دیده و شناخته شد و بعد هم در سریال "تعطیلات رویایی" بود که خانوم بازیگر رو دیدیم. اما ظاهرا سولماز آقمقانی یه آپشن جذاب و سینما پسند داره که قطعا اگه ازش استفاده میکرد و شیطنت لازم رو به مانند مثلا سحر قریشی داشت قطعا حالا یکی از بازیگرای شاخ سینما بود ولی انگاری همه به ماند سحر خانوم فکر نمیکنن و متفات فکر میکنن! 

شاید بپرسین اون آیتم چیه که خب در ادامه راجع اون هم صحبت خواهیم کرد اما ابتدا سولماز بانو رو بهتر می شناسینم که به شدت اهل گشت و گذار هستش و برخلاف اونچه که تو سه در چهار نشون میداد اتفاقا شرایط مالی به شدت مرفهی داره و سفر هایی میره که شاید حتی خود بازیگرا هم انقدر جاهای خفن نرفته باشن! این چهرخه در اینستاگرام فعالیت زیادی داره و بیشتر هم تو کار انتشار عکسه نه فیلم! در ادامه یکی تصویری از وی مشاهده میکنید که یه جای رویایی به سر میبره با هشتگ سه در چهار سعی بر این داشته تا به یاد بیاره کجا ایفای نقش داشته!

download (11)

سولماز آقمقانی کی انقدر پولدار شد؟

البته که این اولین باری نبود که سولماز آقمقانی در فضایی لوکس و بسیار دلنشین و البته خارج از کشور عکس و فیلم میذاره و گویا خانوم خانوما اهل گشت و گذارهای بسیاری هستند و نمیذارن زندگی به کامشون بد بگذره!

قطعا شما هم شنیدین که بازیگران همگی ثروتمند هستند و اونی هم که پول نداره قطعا خودش به فنا داده! خب ظاهرا همینطوره چرا که بازیگران چه خانوم و چه آقا به خصوص زنان در بیشتر مواقع مواردی که نشون میدن بسیار مایه دارانه هستند.

سولماز خانوم نیز چنین می باشند و خب از اونجایی که حیفه در لوکیشن های لوکس عکس نگیرن و خودنمایی نکنند، همگی رو به اشتراک میذارن! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که یه فضای شاااخ می بینید با یذره سولماز!!

چشم رنگی ها ستاره میشن! سولماز چرا ستاره نشد؟

جمله کلیشه ای "چشم رنگی ها ستاره می شوند" همچنان تو سینمای ایران پرطرفدار است و وجود دارد و هنوز کلاس های بازیگری پر هستند از جوان هایی که صرفا به خاطر چشمان رنگی شان سودای ستاره شدن را در سر دارند.

این موضوع زن و مرد هم نمی شناسند و خیلی از هنرپیشگان آقا هم هستند که صرفا به دلیل چشم رنگی که دارند سوای از بقیه دیده می شوند و حسی خاص روی آن ها می گذارد. اما قطعا این خانوم ها هستند که در سینمای ما به دلیل چهره شان بیشتر جولان میدهند حتی اگر استعداد آنچنانی هم نداشته باشند. داشتن چشمانی رنگی ملاکی برای زیباتر دیده شدن هنرمندان است حال چه خوب بازی کنند و چه بد!

Untitled (2)

تولد بازی سولماز آقمقانی با کلی چیتان پیتان

سولماز آقمقانی خب چون بازی نکرده و خودشم اصلا و ابدا اهل حاشیه سازی نیست خیلی تو این حوالی هم دیده نمیشه اما مگه میشه شما بازیگر باشید و جنجالی دنبالتون نباشه؟ سولماز آقمقانی هم دیگه یذره حاشیه رو داره و امکان نداره شما یازیگر بوده باشی و بی حاشیه بزارنت! خانوم مبازیگر مدتی پیش برای عکس هایی که از خود در تولدش منتشر کرد حسابی رفت تو چشم که خب واقعا هم چنین تصاویری با این چهره زیبا حاشیه دار نشه باید شک کرد!!

Untitled

بیوگرافی جالب سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی متولد 15 خرداد 1363 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است، بازیگری تنها شغل اصلی اش نیست، شباهت زیادی به نیکی کریمی دارد و متاهل می باشد.

خانوم شکلِ نیکی کریمی

هنگامی که در دوره راهنمایی درس می خواندم فیلم سینمایی عروس که نیکی کریمی در آن ایفی نقش کرده بود از تلویزیون پخش شد. دوستان و اقوامی که فیلم را دیده بودند به من گفتند که شباهت زیادی بین من و نیکی کریمی وجود دارد و همان حرف موجب شد تا به بازیگری علاقه مند شوم …

unknown_67814827_172563153876756_1601933880646931885_n

unknown_178910304_257854049376464_7005334532692683145_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی