|

وقتی مروارید تو چشمای "سولماز آقمقانی" زیر آفتاب دوپینگ کرد؛ خوشگلیِ خانم چه اوفداره!

solmaz aghmaghani shayanews

سولماز آقمقانی از بازیگرای جذابیه که این روزا دیگه تو جعبه جادویی دیده نمیشه اما تا دلتون بخواد خانوم خانوما اینستا ریخت و پاش داره!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سولماز آقمقانی از بازیگرای محبوب اما کمرنگ سینما و تلویزیونه که البته یه چند باری بیشتر تو جعبه جادو دیده شد و بعد انگاری کلا بیخیال این کار و عرصه شد! حالا شاید اصلا چندان با اسم سولماز آقمقانی آشنا نباشید، پس بهتره سریال باحال و پر بیننده "سه در چهار" رو به یاد بیارید که شبکه آی فیلمم علاقه زیادی بهش داره چرا که راه به راه میذارتش برا پخش! سولماز آقمقانی در این کار آبجی کوچیکه خانواده آقا رحمان بود که اون موقع ها خانوم خانوما خیلیم جَوون تشریف داشتند!

حالا شاید بگین چرا تعجب کردین چون سولماز بانو اون تایم سنش کم بود اما جالب اینجاست که حالا هم که سی و خورده ای سالشه بازم جذااابه و حتی جذابتر از اون زمانش! سولماز بانو چهره ای متناسب و امروزی داره که با چشمای رنگیش شده یه فیس همه چی تموم چرا چون این روزا داشتن چشمای رنگی از آیتمای جذاب و خاص برای رفتن به سینماست محسوب میشه و خانم و یا آقای بازیگر رو یه قدم میندازه جلو!!

سولماز آقمقانی تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره و علاقه زیادیم به ظاهر و چهرش داره و اغلب هم جوری عکس میگیره که صورتش تووووی دوربین باشه! میگین نه؟ در ادامه نمونه ای خوشگل از آن را مشاهده می کنید

ac-image-tf159144286436

سولماز آقمقانی تی وی پیداش نیست ولی اینستا خیییلی غلیظه!

سولماز آقمقانی چندان اهل حاشیه نیست و تا به حال تو هیچ یک از جنجالات هم دیده نشده اما در عوض خانوم بازیگر به شدت اهل عکس گذاشتنه و این مدلیم نیست که هی بره آتلیه، بلکه با همون گوشیش هر جا که برسه میزنه رو سلفی و تماممم! 

سولماز آقمقانی گفتیم که کم کاره و دیگه زیاد تو فیلم و سریال خاصی دیده نشد. البته که قطعا این موضوعات سلیقه ای هم هستند چرا که امکان نداره هنرمندی به زیبایی ایشون اصلا پیشنهاد کاری نداشته باشن! اما سولماز آقمقانی در این سریال چندان جنب و جوش خاصی نداشت که خب برمیگرده به شخصیت و مدل آدما اما در عوض سولماز خانوم در اینستاگرام تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه که در نگاه اول فکر میکنید ایشون شیطون رو درس میدن اما انگاری خانوم خانوما خیلی آرومن و چندان اهل حاشیه و جنجال نیستند.

solmazaghmaghani-photokade-2

irs01_s3old_10531435860220797470

خودشیفتگی یا اعتماد به نفسش زیاده؟

سولماز آقمقانی همانند بسیاری از همکارانش و خانوم ها علاقه زیادی به عکس انداختن از خودش داره اما خب خوبیش به اینه که خانوم بازیگر درگیر فیلتر های اینستایی نیست و یا تصاویر رو حتمااا با لباس خاص و حرفه ای نمیگیره و پیجش دقیقا مثل کاربران معمولی میره جلو و علاقه ای به دیده شدن از طریق حاشیه سازی نداره!

در ادامه چند عکس از سولماز خانوم مشاهده می کنید که فیگور هایی جالب و عجیب دارن و مشخصه خیلی هم علاقمند به لای درخت و برگ بودن داره و خانوما هم در نظرات دلشون برای پوست خانوم بازیگر قنج رفت!

Untitled (4)

یه سولماز آقمقانیِ و یه دنیا ژلی که ریزونده زیر پوست!

شاید تصور کنین که هر چی تو فیس سولماز آقمقانی وجود داره اصلش مالِ خود خودشه، ولی باید بگیم تنها چیزی که تو این چهره برای خود سولماز خانوم به صورت خدادای باقی مونده، فقط و فقط چشماشه. این بازیگر درسته که ازدواج کرده اما تغییرات راه و بیراه تو ژنشه و همش میخواد سرتر از بقیه به نظر برسه، واسه همین هم یهو زده تو کار پروتز و ژل تزریق کردن به هر قسمتی از صورتش که بلکه یکم از جهات دیگه هم جذاب بشه. خانوم خانوما چنان فیسشو کوفته و از نو ساخته که بی بروبرگرد شده یه پا مدل شرقی و غربی ترکیبی که البته تو فوتوهاش داره پروتزا میریزه بیرون بدجور!

p

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها