|

تولد بازی عجیب سولماز آقمقانی که حاضر شد واسش یه کامیون ژل بزنه؛ کاشت مروارید چشاشووو!

solmaz aghmaghani shayanews

سولماز آقمقانی بازیگر چشم رنگیه سریال سه در چهار می باشد که اینروزا از شاخ های اینستاگرامی است و با انتشار تصاویر مختلف از خود جلب توجه دارد

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سولماز آقمقانی بازیگر عروسکی و مشهور ایرانیه که البته قطع به یقین با اسمش نشناسیدش اما اگه چهره خانوم بازیگر رو ببینیم یادتون میاد کجا دیدینش! قبلنا سریالای طنز تو تلویزیون خیلی بیشتر بود و جوری پیش میرفت که واقعا خونواده ها منتظر بودن تا شب بشه و سریال های طنز و یا اجتماعی صدا و سیما رو ببینن اما تو چند سال اخیر انقدر این رسانه ضعیف و آبکی طور شده که طنز ها بی نمک و اجتمعاعی ها تکراری و پر از دعوا شده اند! همین میشه که دیگه نم نم مخاطب تلویزیون از دست میره و خب اینجاست که شبکه خانگی حسابی داره برد میکنه و مثل بنز سریال های مختلف میسازن و میفروشن! اما از اینها که بگذریم تو دهه هشتادی سریال بود به نام "سه در چهار" که اتفاقا از شبکه آی فیلم هم خیلی تا حالا پخش شده. در این کار دختری بود به نام لیلا دختر کوچیکه آقا رحمان که میشه سولماز آقمقانی خودمون. سولماز آقمقانی خیلی ساله که تو این حرفه کمرنگ شده که خب مشخص نیست دلیلی شخصی داره و یا نبود پیشنهاد کاری!

download (6)

و اما کامنتی که یکی از کاربران برای تصویر بالایی نوشت: وای.چیکار کردی با خودت دختر.چقدر قبلاً چهره ی ناز و زیبا و ملیحی داشتی.من همیشه چهره تو دوست داشتم.الان دیگه هیچ اثری از اون زیبایی تو چهره ات نیست

چرا سولماز آقمقانی قطع ارتباط کرد با بازیگری؟!

البته که سولماز آقمقانی با این چهره ای که دیدین اگه میخواست اتفاقا میتونست از اکتیوای سینما باشه چرا که این روزا سینمای ایران تبدیل شده به لب و گونه های پروتزی که به راحتی ورود میکنن و استعداد های نچرالی که چندان دیده نمیشن! اما سولماز بانو با توجه به چهره ای که داشت احتمالا خودش خواسته تا این عرصه رو ادامه بده و تنها راه ارتباطیش با مخاطب شده اینستاگرام، اینستاگرامی پر از تصویر جورواجور!

البته که این فضا خب محلیست برای انتشار عکس اما اینکه یک هنرمند تنها استفادش از آن برای نشون دادن چهره و خوشگذرونی هاش باشه شاید چندان جالب به نظر نرسه!

download (7)

سولماز آقمقانی عاشق و شیفته فِیس خودش!

سولماز آقمقانی همانند بسیاری از همکارانش و خانوم ها علاقه زیادی به عکس انداختن از خودش داره اما خب خوبیش به اینه که خانوم بازیگر درگیر فیلتر های اینستایی نیست و یا تصاویر رو حتمااا با لباس خاص و حرفه ای نمیگیره و پیجش دقیقا مثل کاربران معمولی میره جلو و علاقه ای به دیده شدن از طریق حاشیه سازی نداره!

در ادامه چند عکس از سولماز خانوم مشاهده می کنید که فیگور هایی جالب و عجیب دارن و مشخصه خیلی هم علاقمند به لای درخت و برگ بودن داره و خانوما هم در نظرات دلشون برای پوست خانوم بازیگر غنج رفت!

download (8)

Untitled

download (9)

پوئن مثبتی که سولماز آقمقانی میون بازیگرا داره و ازش استفاده نمیکنه!

اما در ابتدای متن گفتیم سولماز آقمقانی چشماش رنگیه و این موضوع یه پوئن مثبت برای ایشونه! حالا چرا؟ جمله کلیشه ای "چشم رنگی ها ستاره می شوند" همچنان تو سینمای ایران پرطرفدار است و وجود دارد و هنوز کلاس های بازیگری پر هستند از جوان هایی که صرفا به خاطر چشمان رنگی شان سودای ستاره شدن را در سر دارند.

این موضوع زن و مرد هم نمی شناسند و خیلی از هنرپیشگان آقا هم هستند که صرفا به دلیل چشم رنگی که دارند سوای از بقیه دیده می شوند و حسی خاص روی آن ها می گذارد. اما قطعا این خانوم ها هستند که در سینمای ما به دلیل چهره شان بیشتر جولان میدهند حتی اگر استعداد آنچنانی هم نداشته باشند. داشتن چشمانی رنگی ملاکی برای زیباتر دیده شدن هنرمندان است حال چه خوب بازی کنند و چه بد!

download (10)

بیوگرافی باحال سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی متولد 15 خرداد 1363 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است، بازیگری تنها شغل اصلی اش نیست، شباهت زیادی به نیکی کریمی دارد و متاهل می باشد.

ازم خواستن مجانی کار کنم!

سولماز آقمقانی گفت این روزها کسانی که از من درخواست بازی در فیلم هایشان را می کنند؛ تقاضای آوردن سرمایه گذار به کارشان را دارند و اکثرا می گویند که کمبود بودجه دارند و می خواهند به صورت مجانی برایشان بازی نماییم.

و همچنین گفت :

اکثر بازیگران جوانی که این روزها در سینما و تلویزیون هستند، سرمایه به کار تزریق می کنند و در واقع پولی دریافت نمی کنند. سرمایه آنها هم باز نمی گردد؛ اما بعد از مدتی که در کارهای سینمایی و تلویزیونی جا افتادند، دستمزدی را دریافت می کنند که این دستمزد هم زیاد نخواهد بود.

download (11)

ازدواج غیر رسمی خانوم بازیگر

سولماز آقمقانی با علی خیامی از بازیگران تازه کار سینما و تلویزیون ازدواج کرده و در محافل گوناگون با هم هستند، این خبر بطور رسمی تایید نشده است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها