|

وقتی پیمان قاسم خانی و زنش تو اینستا شدن رومئو و ژولیت بی سانسور؛ بیاین پایین سر جَدتون!

mitra ebrahimi shayanews

میترا ابراهیمی زنِ پیمان قاسم خانی که اخیرا یه شاخ اینستا به حساب میاد حالا مدتیه افتاده رو دور اینکه جذابیتای نچرالش رو به رخ بکشه!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- پیمان قاسم خانی از نویسندگان محبوب و مطرح سینما و تلویزیون کمدی ایرانه که کمتر کسی هست که اونو نشناسه. پیمان قاسم خانی با نوشتن آثار دلچسب و پرطرفداری همچون مرد هزار چهره، سن پطرز بورگ و ساختمان پزشکان شهرتی باورنکردنی در میان اهل قلم پیدا کرد و باعث شد تو فضای مجازی هم اسمش کلی بپیچه. البته این روزا پیمان قاسم خانی بیشتر با همسر خیلی جینگول مستونش یعنی میترا ابراهیمی معروفه و یه جورایی داره سعی میکنه جا رو به خانوم دومش بده.

ازدواج پیمان قاسم خانی با همسر دومش خیلی حاشیه ساز شد و تا مدت ها حرفشون ورد زبون همه بود. همین موضوع هم باعث شد که خیلیا کنجکاو سن این دو نفر بشن و دریابن که اختلاف سنی این دو خیلی زیاده و همون موقع کاربران گفتن که این دو جای پدر و دختر هستن. ولی خب هیچ کدوم این حرفا مانع علاقه مندی این دو زوج عاشق به هم نشد.

ولی خب بعضی اوقات هم میترا خانوم یه فوتوهایی از خودش منتشر میکنه که رسما کف آدم میبره از این همه نچرال و جذاب بودن. این خانوم دکتر روانشناس هیچ علاقه ای به میکاپ یا عمل های زیبایی نداره و با چهره مطلوبی که خدادای هستش، واقعا کپ دهه نودیاییه که انگاری رودست ندارن!

mitraebrahimi_1613173020

وقتی پیمان قاسم خانی و زنش همه دنیا رو از رابطه خفنشون آگاه میکنن!

پیمان خان که قبل از اینکه بخواد با میترا خانوم ازدواج کنه تو فضای مجازی چندان خبری ازش نبود، حالا به جایی رسیده که مدام از عکسای عاشقانه این دو نفر رو باید کاربران فضای مجازی نگاه کنن و هی بگن که وای این دو نفر چقدر خوشبختن!

البته که میترا ابراهیمی هم به عنوان یک دکتر روانشناس راه این جور کارا رو خوب بلده و به قدری تونسته پیجش رو سر و سامون بده که یه جورایی داره با بهاره خانوم رهنما رقابت میکنه. البته که فوتوهای این دو نفر به قدری ژینگول تشریف دارن که بعضی اوقات آدم شک میکنه این عکس آخه جاش اینجاس؟!

Untitled

kkh

پیمان قاسم خانی و زنش چه آرا ویرایی با دختر ندیدشون راه انداختن!

خب از همون زمانی که میترا ابراهیمی پاش به عنوان زن دوم وارد زندگی پیمان قاسم خانی باز شد، کاربران زیادی در فضای مجازی از وجود این رابطه پیش از طلاق پیمان خان و همسر اولش یعنی بهاره رهنما سخن به میان آوردن که همین موضوع باعث شد حرف های بی پایانی پشت سر این دو زده بشه که حتی رابطه میترا ابراهیمی رو میگفتن که با پریا قاسم خانی یعنی دختر پیمان و بهاره هم خوب نیست.

ولی میترا خانوم در طی یک مصاحبه ای از واقعیت ها پرده برداشت و برای اینکه ثابت بکنه که اتفاقا خیلی هم ارتباطش با پریا خانوم خوبه یه فوتو انداخت باهاش و گذاشت تو پیج اینستاش!

yf

Untitled

رفیق جینگ های زنِ پیمان خان داره از دستمون در میره!

شاید اون زمانی که تازه پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی ازدواج کرده بود همه فکر میکردین که این خانوم دکتر رو اصلا کسی نمیشناسه، در حالی که باید بگیم اشتباه فکر میکردین.

چرا که خانوم دکتر حسابی با همه سلبریتیا رفیق شده و همینطوری پیش بره رسما خودش رو به عنوان یه سلبریتی جا میزنه. چرا که کلی با همه جوره و حتی چند وقت پیش که مارال فرجاد پس از مدت های طولانی از مجارستان برگشت، اولین جایی که رفته بود خونه زنِ پیمان خان بود!

mitraebrahimi_1628281153

jj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها