|

متین ستوده با لباس عروس قرمز و گیس فر تو جمع از خجالت آبید؛ شده هلوی بی هسته!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر جذاب اما کم کار سینماست که این روزا در اینستاگرام هم کمرنگ شده اما لباس قرمز خانوم خانوما خوب حاشیه ساز شد و بولدش کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- متین ستوده از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در سینمن و تلویزیونه که البته نمیشه گفت بر روی پرده نقره ای چندان پررنگ بوده و بیشتر خانوم خانوما رو در جعبه جادو دیدم که با سریال "لیسانسه ها" بیشتر میشه از ایشون یاد کرد. خب بازیگرا اصولا به چند دسته تقسیم نیشن که یکی از اونها چهره هایی اند که بیشتر بازی میکنن و کمتر در فضای مجازی فعالیت دارند به مانند خانوم الهام حمیدی و یا ویدا جوان! برخی هم هستند که هم بازی میکنن و هم فعالیت تو مجازی دارند تا هر دو طرف رو داشته باشند به مانند خانوم نازنین بیاتی که تفاقا تونست خیلی زود به محبوبیت اینسایی و حرفه ای زیادی دشت پیدا کنه. از طرفی گروه سوم چهره هایی می باشند به مانند متین ستوده که و یا شادی مختاری که خیلی کارنامه کاری پر باری ندارند اما تو اینستاگرام ترکوندن از بس که فعالان و میرن میان عکس و فیلم منتشر میکنند. متین ستوده پیجی بزرگ داره که کلی هوادار توش ریخته و خانوم خانوما هم راه به راه باشون پست و استوریه که به اشتراک میذاره.

MTVjYTIyiRQ1

محتوای زیاید شخصی متین ستوده تو اینستاگرامش!

متین ستوده تو صفحه اینستاش این مدلیه که بیشتر از خودش محتوا تولید میکنه و اصلا کاری به کار بازیگری و انتشار تیکه سکانس و اکران و از این حرف ها نداره. اما این هم ناگفته نماند که متین ستوده مِن جمله هنرمندانی می باشد که در چند ماه اخیر که کشورمون شرایط نابسامانی پیدا کرده، عکس و فیلم های جینگول مستون نمیذاره و حال و هوایی عجیب داره!

اما از این ها گذشته متین ستوده در مجموع جزو دسته بانوانی هستش که در سینما بیشتر به دنبال تیپ و ظاهر خودشون هستند تا حرفه و شغلی که دارند که خب تواناییشون رو ببرن بالا نه فقط تریپای رنگاوارنگ آپدیت کنن!

unknown_293060495_561977925474847_4813813581685099677_n

متین ستوده با لباس قرمز و متفاوتش تمام و کمال نگاه هارو مال خودش کرد!

متین ستوده کل از خوشتیپاس و علاقمنده تا استایل هایی که میزنه رو اصول باشه که البته گاهی هم نامتعارف میشن و خانوم بازیگر رو گیر میندازن؛ اما در کل میشه گفت این بازیگر جذاب ما از اونجایی که فیس خوبی داره و اندامی جوان پسندانه ساخته، لباس ها هم خوووب به تن خانوم میشینه و این دقیقا همونیه که متین ستوده میخواد تا دیده بشه!

متین ستوده درسته که کمتر از خیلی از بازیگرامون برای اکران ها و مراسمات سینمایی رفته اما هر بار که رفته با استایل هایی ظاهر شده که کاملا فکر شده بودن. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که متین بانو همچون لباس عروس ولی به رنگ قرمزش تیپ زدن و خب از اونجایی که هم مدلی و هم رنگش حسابی جیغ و تو چشم بود مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفت.

لباس-متین-ستوده

اگه رنگ جذابی که به پوست سفید متین ستوده خیلی میاد

متین ستوده معمولا تو استایلاش از رنگای مختلف استفاده میکنه اما این مدلیم نیست که جسارت زیادی داشته باشه و زیاااد رنگای رنگی رو تن بزنه و اکثرا سعی میکنه تا اگه آیتمی هم در ظاهرش رنگی جیغ داره با مشکی و یا رنگ های خنثی متناسب بشه.

متین ستوده در تصویر بالایی از قرمز استفاده کرده بود اما رنگ مورد علاقه این بازیگر جوان چیه؟ اینطور که از اکثر عکس های وی مشخصه، متین بانو  عاااشق سبزه. البته که باید گفت این رنگ به پوست سفید خانوم خانوما هم واقعا میاد و نتیجه زیبایی رو میسازه، به خصوص اینکه سلیقه متین ستوده تو انتخاب لباس عالیه و بیشتر وقتا از نظر خیلیا خوشتیپه.

D8A7DB8CD986D8B3D8AAD8A7

mFiODYxODdiN

متین ستوده شوهرشو با هزار وسواس و دعا انتخاب کرد!

متین ستوده که همیشه حتی در مصاحبه هاش گفته بود نگرانه اینه که به خاطر قد بلندش پارتنر خوبی براش پیدا نشه اما بالخره چند ماه پیش ازدواج کرد! طرفداران متین ستوده مدت زیادیه که منتظرن تا خانوم بازیگر از عشقش رونمایی کنه. او در نهایت با انتشار پستی نیمه ی گمشدش، علی زندی رو به مردم معرفی کرد و بار دیگه بر سر زبان ها افتاد. به گفته برخی از افراد، متین خانوم دوست نداره نظرات مردم رو درباره عشقش بدوند و دلیل اینکه کمتر به انتشار عکس هاش با آقای زندی پرداخته رو همین موضوع دونستن.

Untitled

وقتی متین ستوده عزادار عشقِ پشمالوش میشه!

اما این روزا خیلی از هنرمندانمون حیوان خونگی دارن و یه جورایی جا افتاده که انگار اگه سگی گربه ای طوطی چیزی نداشته باشید از قافله عقبید و اصلا زشته!

اگر سری به صفحه بازیگران خانوم بزنید متوجه این خواهید شد که 90 درصد اونها گربه خونگی دارن و خب برخی هم سگ دارن که انگاری جدیدا کلاس کاریه گربه بیشتر شده چرا که قبلا اگه کسی سگ داشت خیلی شاخ بود!!

متین ستوده نیز گربه ای سفید و ناز داشت که همین چند مدت پیش به دلیل مصرف غذای خشک نامرغوب تلف شده و حالا متین ستوده به دلیل عذادار شدن و همچنین اطلاع به کاربران که از این برند غذا برای حیواناتشون تهیه نکنند استوری گذاشت که خب نشون میداد چندان زیاد به گربش وابسته نبوده!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها