|

تریپ عجیب و تودهنی شکیرا علیه پیکه؛ نیو دُخیه چه نایسه هم مرباشو خورد هم شوهرشو برد!

gerard piqué and shakira shayanews

در حالی که ذهن جهان هنوز تو کف آهنگ جدید شکیرا برای پیکه بود، این خواننده مشهور و پر طرفدار کلمبیایی واکنشی جدید برای دیس بک پیکه نشون داد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا دیگه تنها اخبار قشر بازیگر و مدلینگ و خواننده نیست که شهرت پیدا میکنه و بلکه قشری دیگر به نام فوتبالیست ها نیز هستند که تو سطح جهان حسابی دارن میترکونن و در حال تازوندن هستند. اما میون حواشی رونالدو جورجینا و دوست دختر سابقش و از طرفی گاوی و شاهدخت اسپانیایی و ... پیکه و شکیرا نیز حاشیه ساز شده اند که باید بگیم اتفاقا کم چهره ای هم نیستند و هر کدوم در سطحی جهانی شناخته شده و البته جنجالی می باشند که طرفداران بسیار زیادی دارند. احتمالا شما هم داستان خیانت پیکه به شکیرا رو شنیده اید و یا حداقل کم و بیش از قصه این رابطه و خراب کردنش با ورود دختر 22 ساله خبر دار شده اید!

اما بعد از اینکه پیکه خیانت کرد و شکیرا هم آهنگی پررر از طعنه ناجور و مستقیم به پیکه خوند و سپس جرارد جان هم دیس بک زد، اینبار نوبت به شکیرا رسید که ظاهرا نشون میده این زوجِ جدا شده ول کن ماجرا نیستند و یا حالا به دلیل جلب توجهی وسیع و یا شاید هم واقعا این میزان دعوا دارن، بِکش پسکش زیادی رو دارن ادامه میدن که خب برای خیلیا جالبه و منتظر یه گیس و گیس کشی درست حسابی هستند.

اما در آخرین انتقامی که شکیرا داشت این بود که به تازگی در حالی در بالکن خانه‌اش در بارسلونا در حال تشکر از هوادارانش دیده شده، پیراهنی با این پیام به تن داشته که خب مشخصه تیر به چه کسی بوده: "زن‌ها گریه نمی‌کنند، زن‌ها انتقام می‌گیرند."

Untitled

البته که گفته میشه این تصویر تو همون روزی منتشر شده که تولد میلان، پسر بزرگ شکیرا و پیکه، بوده و بازیکن سابق بارسا شخصا هر دو پسرش رو به خونه مادرشون شکیرا بانو برده تا جشن تولدی رو برگزار کنند!

امان از مربایی که آقارو پیش خانوم لووو داد!

همیشه اینکه دلیل یک خیانت چیه برای بقیه جذاب به نظر میرسه اما برای اون خانوم و یا آقایی که بهش خیانت شده اصلا خوشایند نیست. شاید براتون جالب باشه که شکیرا چطور از رابطه همسرش با کلارا چیا باخبر شد!

حالا با دیدن و شنیدن ماجرای کشف خیانت پیکه میشه فهمید که کوچیکترین موارد هم میتونن شخص رو لو بدن، میگین چجوری؟ چندین خبرنگار در چند هفته قبل مدعی شدند که شکیرا این خواننده اَبر مشهور، راز خیانت همسرش رو از یک شیشه مربا خالی شده فهمیده چرا که چند روزی شکیرا دور از خانه بوده و در حالی که پیکه به دلیل رژیم مخصوصش مربا نمیخوره و دو فرزندشون هم علاقه ای به اون مربا ندارند، چطور این شیشه خالی شده؟ 

00-82-1024x682

البته که خود شکیرا حاضر به تایید این داستان به صورت کامل نشد اما در مصاحبه ای گفت که بررسی یخچال باعث شده تا متوجه شود اتفاقاتی در نبودش تو خونه رخ داده.

Untitled

اما پیکه ای که سیر بشو نیست! بعد دوست دختر جدیدش حالا با دوست دختر سابق رونالدو؟!

حالا از همه اینها که بگذریم، جرارد پیکه این بازیکن سابق بارسلونایی حواشی دیگری هم داشته و انگاری در حالی که سوگلی تازش رو به جهانیان معرفی نموده، حالا دوباره دلش هوس چهره ای مشهور رو کرده! البته که این چهره شکیرا نیست و اینبار به سراغ دوست دختر سابق رونالدو رفت!

شاید برخی از فرهنگ ها در کشورهای مختلف با هنجار و ناهنجار ما متفاوت باشه اما موضوعی ک مشخصه اینه که داستان خیانت و رابطه با چند نفر داشتن و یا حتی اتفاقات این مدلی حتی در حد کمش، در همه جای دنیا به یه شکل دیده میشه، به شکل خیانت!

جرارد پیکه و کلارا چیا در تعطیلات زمستانه
جرارد پیکه و کلارا چیا در سفر زمستانه

جریان از این قراره که پیکه مدافع سابق بارسلونا در حالی که به تازگی به عنوان تماشاگر برای دیدار تیم‌های بسکتبال شیکاگو بولز و دیترویت پیستونز در شهر پاریس رفته بود تنهایی و بدون نامزد جدیدش کلارا چیا، راهی محل برگزاری مسابقه شد و لحظاتی در کنار ایرینا شایک نامزد سابق کریستیانو رونالدو دیده شد!!

این دو چهره پس از بازی باهم عکس یادگاری گرفتن که این موضوع با توجه به دعوای این بازیکن با همسر سابقش و آهنگ جدید شکیرا برای پیکه به شدت مورد توجه رسانه‌های اسپانیایی قرار گرفت.

5798361

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    تیترهای خوب میزنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها