|

رُخ گرفتنای سوگل طهماسبی تو اینستا که همه رو گذاشته جیبش؛ آقای شوهر زیر لَفظی میخوان؟!

Sogol Tahmasebi

سوگل طهماسبی دختر خوش لحجه نجلا حالا یه جور تو اینستا فیگور میگیره که انگار از اول مدل بوده و ما خبر نداشتیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سوگل طهماسبی یکی از معدود بازیگر های جذاب سینما و تلویزیون است که علی رغم چهره بی نظیر و سابقه کار بلند و بالایی که داره مثل خیلی از خانوم های سلبریتی راه خودش رو همچین بگی نگی گم نکرده و به نظر میرسه که خانوم خانوما خوب میدونه که از بازیگریش و حتا صفحه اینستا گرامش چی می خواد. درو اقع باید این طوری بگیم که سوگل طهماسبی خیلی حواسش هست که نه از قافله عقب بمونه نه حجم بالای محبوبیت مردمی اش با یه حاشیه یا یه حرکت اشتباه کم بشه.

حالا چرا می گیم که سوگل خانوم طهماسبی خیلی خوب میدونه که از بازیگریش و از اینستاگرامش چی می خواد؟ به خاطر اینکه سوگل طهماسبی ظاهرا خیلی دلی بازی میکنه یعنی از اون دست بازیگر ها نیست که تو هر سریالی دیده بشه و خیل پر کار باشه اما اون قدر ها هم بی خیال نیست و نمیگذاره که از صحنه ی این صنعت فراموش بشه. از طرف دیگه سوگل طهماسبی هم مثل خیلی دیگه از هنرمند ها سعی می کنه تا از طریق صفحه اینستاگرامش هم طرفدار هاش رو بیشتر کنه و هم یه کار و کاسبی جزئی داشته باشه؛ و تو این دوره زمونه که همه شب می خوابن و صبح مدل میشن اصلا عجیب نیست سوگل خانوم هم تو کار مدلینگ و تبلیغات باشه. در ادامه چند نمونه از عکس های فشن و رخ اومدنای جذاب خانوم خانوما رو با هم می بینیم که حسابی دل کاربرا رو برده.

سوگل طهماسبی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی و استایل های دلبرونش که آسِ آسَن

به گزارش شایانیوز، برای یک سلبریتی و هنرمند معروف خیلی مهمه که استایلی با امضای شخصی داشته باشند به خاطر این که باعث میشه اون ها بیشتر بدرخشند و روحیات خودشون رو راحت تر به مخاطبینشون بشناسونند. حالا این بین بعضی ها تیپ و استایلشون خیلی مورد استقابل قرار میگیره بعضی ها کمتر. سوگل طهماسبی جزو دسته اول است که وقتی وارد میشه با رنگ ها و سبک های ویژه و منحصر به فرد و در عین حال در چارچوبی که انتخاب کرده رسما هرچی نگاهه بله سمت خودش جذب می کنه. نمونه اش مانتو رنگی پنگی خانوم که در عین سادگی بی نهایت زیبا و فشنه. البته سوگل طهماسبی کلا به هنر و استایل های هنری علاقه زیادی داره و این رو بارها با اوت فیت های مختلفش نشنون داده و بارها هم مورد ستایش قرار گرفته.

سوگل طهماسبی سوگل طهماسبی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی و استاندارد های شاخ درارش

در بین آدم های معروف حتما میشناسید آقایونی رو که خیلی سفت و سخت از به اشتراک گذاشتن عکس خانوادشون به ویژه همسر هاشون خودداری می کنند، مثل آقای شاهرخ استخری که تا مدت ها نه تنها عکس همسرش رو منتشر نمی کرد بلکه در مراسم ها هم تنها حضور پیدا می کرد که مبادا چشمی غیر از چشم خودش خانوم خانوما رو ببینه، اگر چه که حالا اینستا پر شده از عکس های خانوم بلاگر آقا که کلی هم سر و صدای کاربر ها رو در آورده، نکته ای که هست اینه که خانوم های سلبریتی کمتر پیش میاد از معرفی همسرشون به فضای مجازی و طرفدار هاشون خودداری کنند اما یکی از همین کمترین ها خانومه سوگل طهماسبیه که نه تنها کسی تا به حال همسر ایشون رو در مراسم ها ندیده بلکه حتا در عکس هایی هم که خود سوگل خانوم از مراسم عروسیش منتشر کرده آقای همسر دیده نمیشه و این خیییلی عجیییبه، رسما دیگه انگار آقای شوهر زیر لفظی می خوان.

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی و بیوگرافی جالبش

سوگل طهماسبی در بهمن ماه سال 64 در اهواز به دنیا اومد و در سن 8 سالگی هم خیلی حرفه ای بازیگری رو با صحنه دوست داشتنی تئاتر آغاز کرد. سوگل طهماسبی دو خواهر بنام «ساغر» و «سحر» و یک برادر بنام «سینا» دارد ، پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده و حالا نزدیک مادرش در تهران زندگی می کند. خانوم بازیگر برای اولین بار با سریال "کیمیا" تونست حسابی توجه ها رو به خودش معطوف کنه و به قولی بدرخشه بعد هم که با سریال "نجلا" محبوبیت خودش رو در بین بیننده های تلویزیون بیشتر کرد اما با این حال سوگل طهماسبی پیش از "کیمیا" در سریال های پرمخاطبی همچون "یوسف پیامبر"، "روزگار قریب" و مواردی از این قبیل به ایفای نقش پرداخته بود.

سوگل طهماسبی سوگل طهماسبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عاشقشم خیلی خانم با حجب و حیا و متین هستند کاش بقیه هم یاد بگیرن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی