|

وقتی جیران هر قسمت یه سکانس +18 داره؛ بعد رسوایی مادرِ شاه اینبار خواجه روشن!

jeyran series shayanews

قسمت تازه سریال جیران سکانسی داشت بسیار عجیب که تو اون همه برای اینکه ثابت کنند روشن خواجه نبوده به صرافت افتاده بودند!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سریال جیران این روزها صحنه هایی رو نشون میده و دیالوگ هایی بین بازیگراش رد و بدل میشه که آدم می خواد به عنوان یه سرگرمی تو دورهمی ها با خونواده تماشا کنه هم ممکن هی سرخ بشه از خجالت! در واقع انگار کارگردان و صاحبان اثر برای اینکه سریال شون جذاب بشه و بفروشه از هیچ تلاشی در راستای اروتیک کردن قصه فروگذار نکردند و جای تعجب دارد که چگونه ساترا و یا سایر ممیزی ها اجازه پخش این سکانس ها را می دهند!

تو قسمت قبل سریال جیران دیدم که رابطه مادر شاه با سلمان خان لو رفت و تو قسمت جدید هم بازهم شاهد یک سورپرایز +18دیگه بودیم. تو قسمت 41 سریال جیران دیدم جای که نقره با جزئیات تمام داستان تجاوز روشن آقا رو داشت برای مهد علیا و سایرین تعریف می کرد و با گفتن این حقیقت که روشن خواجه نبوده همه رو انگشت به دهان کرد. احتمالاً اگه شما هم با خانواده پای تماشای این قسمت سریال نشسته بودید تا اینجای سریال چند باری سرخ و سفید شدید اما انگار برای این قصه سر دراز دارد چرا که حسن فتحی گویا می خواهد به همه ثابت کند که روشن خواجه نبوده و برای اثبات این امر فقط به سر وضع و صحبت های نقره خاتون اکتفا نکرد و سلمان خان را وارد قصه کرد تا همه چیز را ببیند!

وقتی نقره از عشقبازیش با روشن آقا پرده برمیداره!

ماجرای نقره و روشن البته قبل از این قسمت هم حوادث جالبی رو پدیدآورد اونجایی که فردای روزی که نقره با روشن رابطه عاشقانه برقرار می کنه دیدم که اون رو جلوی صدراعظم و پسرش کاظم می کشه! در واقع نقره خاتون شب قبل از زیر زبون روشن می کشه که اون داشته برای کفایت خاتون کار می کرده و یه جورایی صدراعظم رو دور می زده و بعد از اینکه این ماجرا ها رو به گوش صدراعظم می رسونه روشن آقا رو هم خاموش می کنند! البته دیالوگ نقره نزد جناب صدراعظم هم در نوع خودش جالبه چرا که وقتی ازش می پرسن چرا همون شب قبل تکلیف روشن رو یکسره نکردی میگه که می خواستم ناکام از دنیا نره!

عاشقانه های جذاب سیاوش با سارای گرجی

حال و روز سیاوش پنج سنگی هم که قسمت ها با اوایل سریال خیلی توفیر داره و او که پسری روستایی بود به سودای جریان به کاخ رسید و شد قراول حالا با کمک کفایت خاتون بعد از اینکه مشخص شد رگ و ریشه اش به کریم خان زند می رسد سودای پاداهی دارد و از اون طرف جیران رو هم به فراموشی سپرد و با سارای گرجی که طرد شده ناصرالدین شاه است ازدواج کرد. در این قسمت دیالوگ های عاشقانه جذابی بین سیاوش و سارا رد و بدل شد و دیدن بخشی از اون ها خالی از لطف نیست.

مثلث های عشقی جیران به سبک جم تی وی!

حسن فتحی در سریال جیران علاوه بر ناصرالدین شاه که همواره شکل زندگی و روحیات او برای ایرانی‌ها کنجکاوی برانگیز است، از تکنیک‌های بسیار ساده اما موثری برای پیش بردن قصه بهره برده است که به درازای تاریخ در رمان و داستان و بعدتر در فیلم و سریال مخاطب داشته است، یکی از این تکنیک‌ها استفاده از موقعیت رقابت است. حال رقابت در عشق، قدرت، ثروت یا ...

مانند رقابت عشقی بین سیاوش (پسر جوان روستایی) با ناصر الدین شاه قاجار در به دست آوردن خدیجه شمیرانی یا همان جیران. رقابت میان ناصرالدین شاه و برادر ناتنی او (عباس میرزا) برای رسیدن به تاج پادشاهی. رقابت بین مادران آنها یعنی مهد علیا و خدیجه خاتون برای رساندن پسرانشان به شاهنشاهی ایران.

حتی رقابت عشقی بین سلمان خان (قراول خاصه شاه) با مهد علیا (مادر شاه) و مادر عباس میرزا (مادر برادر ناتنی شاه). رقابت بین زنان شاه برای به ولیعهدی رساندن پسرشان. رقابت بین شاهزادگان قجری برای نزدیکی بیشتر به دربار و بهره بردن از مواهب آن.

در این قسمت‌های اخیر هم مطرح شدن رقابت بین شاه قاجار و سیاوش که حال معلوم شده از نوادگان کریم خان زند است و نامزد نشستن بر تخت پادشاهی، حال سیاوش که قبل‌تر عشقش را از دست داده در موقعیت جدیدی قرار گرفته که می‌تواند نه تنها انتقام بگیرد بلکه دستاوردهای بزرگتری هم به دست آورد.

n00449403-b

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی