|

وقتی جیرانم داره +18 میشه؛ از نشون دادن زیربغل پاره زن شاه تا دیالوگ های خاکبسری!

Jeyran television series

سریال جیران این روزها با سکانس های عجیب و بعضا منشوری حسابی تو فضای مجازی خبرساز شده اما ماجرای این سکانس ها چیه؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها سریال جریان به قسمت های جذابی رسیده و مخاطب هر لحظه منتظر یه غافلگیری جدیده، غافلگیری که نه فقط تو جریان و داستان سریال بلکه ممکن تو دیالوگ های بازیگران هم نمود پیدا کنه.

تا به امروز که حدود 30 قسمت از این سریال پخش شده خیلی ها به فتحی و تیمش انتقاد کردند که با استفاده از صحنه ها و دیالوگ های اروتیک و قصد داره واسه سریالش جذابیت ایجاد کنه. البته بررسی این سریال هم نشون می ده که این گروه پر هم بیراه نگفتن و جیران این روزهای فتحی هیچ چیزی نداره به جز چند مثلث عاشقانه ضعیف و صد البته کلی خاتون که تلاش می کنند برای مخاطب جذابیت ایجاد کنند.

جیران و صحنه +18 که جنجالی شد!

در روزها و شب هایی که خیلی ها حواسشان نیست سریال جیران قسمت به قسمت پیش می رود و حالا در تازه ترین قسمت پخش شده از این سریال سکانسی که ظاهرا آغاز همخوابگی دو کاراکتر سریال هست، توجه برخی از مخاطبان را به خودش جلب کرده است.

این تنها حاشیه و سکانس بحث برانگیز سریال جیران نبود و احتمالاً نخواهد بود. مثلاً در قسمت های پیش دیدیم که تو یه سکانس روشن خان تو حموم تشریف دارن و در همین حین نقره خاتوم هم میاد و خلاصه که عاشقانه هایی هم بینشون رد و بدل میشه و شاید این دقیقا همون قلقی باشه که جیران برای جذب مخاطب ازش استفاده می کنه و جناب نویسنده اومده در شرایطی که شاید اروتیک هم به نظر میرسه عشق روشن به نقره رو فاش میکنه!!

وقتی سارای گرجی تو حیاط کاااخ آبروش با خاک یکسان شد!

گفتیم که این سریال تا به اینجا سوتی زیاد داشته مثلاً در سکانسی از جیران سارای گرجی زمانی که در حیاط کاخ به سر میبره دستشو میاره بالا و پارگی لباسش تابلو میشه. همین بس بود تا مخاطبین و اخبار زرد حرف و حدیث هایی جورواجور در بیارن!

البته برخی این مورد آخر یعنی پاره بودن زیربغل خاتون پادشاه رو سوتی ندونستند و گفتند چاک دار بودن بخشی از لباس زنان در دیم رواج داشته و دلیلش هم جریان داشتن هوا تو لباس بوده.

یه سریال و این همه مثلث عشقی!

در سریال جیران علاوه بر ناصرالدین شاه که همواره شکل زندگی و روحیات او برای ایرانی‌ها کنجکاوی برانگیز است، از تکنیک‌های بسیار ساده اما موثری برای پیش بردن قصه بهره برده است که به درازای تاریخ در رمان و داستان و بعدتر در فیلم و سریال مخاطب داشته است، یکی از این تکنیک‌ها استفاده از موقعیت رقابت است. حال رقابت در عشق، قدرت، ثروت یا ...

مانند رقابت عشقی بین سیاوش (پسر جوان روستایی) با ناصر الدین شاه قاجار در به دست آوردن خدیجه شمیرانی یا همان جیران. رقابت میان ناصرالدین شاه و برادر ناتنی او (عباس میرزا) برای رسیدن به تاج پادشاهی. رقابت بین مادران آنها یعنی مهد علیا و خدیجه خاتون برای رساندن پسرانشان به شاهنشاهی ایران.

حتی رقابت عشقی بین سلمان خان (قراول خاصه شاه) با مهد علیا (مادر شاه) و مادر عباس میرزا (مادر برادر ناتنی شاه). رقابت بین زنان شاه برای به ولیعهدی رساندن پسرشان. رقابت بین شاهزادگان قجری برای نزدیکی بیشتر به دربار و بهره بردن از مواهب آن.

در این قسمت‌های اخیر هم مطرح شدن رقابت بین شاه قاجار و سیاوش که حال معلوم شده از نوادگان کریم خان زند است و نامزد نشستن بر تخت پادشاهی، حال سیاوش که قبل‌تر عشقش را از دست داده در موقعیت جدیدی قرار گرفته که می‌تواند نه تنها انتقام بگیرد بلکه دستاوردهای بزرگتری هم به دست آورد.

n00449403-b

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها